Character sheet Naam: Matt Franceschi Partner: I'm married to the music. Reden van plaatsing: Waanbeelden, leeft in een fantasiewereld en spreekt wartaal uit. Hij spreekt dan tegen een fantasiewezen.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 12, 2012 6:11 am
NOHH, LOUIS JIJ = FREEDJE?
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 12, 2012 6:20 am
Jawh, zij is :'D
En ben bijna klaar met post, alleen nog bedenken wat ze kan zeggen ._. Datishetmoeilijkste
Character sheet Naam: Wood Aetern Partner: Playing with my emotions is a dangerous game Reden van plaatsing: Post Traumatic Stress Disorder (PTSD)
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 12, 2012 7:40 am
Heartgold (: Ik heb op 48u weekend 21u aan pokémon besteed xD
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 12, 2012 7:57 am
Die heb ik niet ;( xD
Korn
Aantal berichten : 85 Registratiedatum : 11-02-12 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Khaled Partner: Reden van plaatsing: Schizofrenie
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 12, 2012 8:43 am
Wood schreef:
Heartgold (: Ik heb op 48u weekend 21u aan pokémon besteed xD
Maak je geen zorgen, het kan erger.
Keeper van het eerste bij mijn vereniging heeft 1500 euro besteed aan een nieuwe laptop om Starwars te kunnen spelen.
Louis
Aantal berichten : 152 Registratiedatum : 09-12-11
Character sheet Naam: Louis William Tomlinson Partner: Don't need. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, soms licht paranoïde.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 12, 2012 8:54 am
None!!!!!!! ;D Ik heb een geweldig een geweldige kleur voor mijn tabalk gevonden ;D
Character sheet Naam: Wood Aetern Partner: Playing with my emotions is a dangerous game Reden van plaatsing: Post Traumatic Stress Disorder (PTSD)
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 12, 2012 7:43 pm
Lol xD Juud, ik heb te lang liggen gamen vannacht xD 48u weekend --> 26u gamen xD Hmnz.. Anywayz, ik ga maar 's xD Tot vanavond ofzo o.0
Curse
Aantal berichten : 12 Registratiedatum : 27-12-11 Leeftijd : 27
Character sheet Naam: Curse [Snug] Clock Partner: Curse & Snug, one body, two souls. Reden van plaatsing: Schizofreen en Paranoïde.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 12, 2012 7:47 pm
Pfft noliver xD maargoed, stiekem heb ik ook nog allemaal spelletjes gespeeld op mijjn mobiel xD Voor het eerst sinds maanden heb ik weer een blouse met een oversised tshirt erover aan. ;P ben benieuwd voor wat ik vandaag allemaal uitgemaakt word xD Ik ga dus ook, byeeezzz iedereen die ik telang geleden gesproken heb.
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 12, 2012 10:08 pm
Spoiler:
Demi
Aantal berichten : 12 Registratiedatum : 12-02-12
Character sheet Naam: Demi Partner: Reden van plaatsing: Snijd zichzelf/kan plots bang worden/ woede aanvallen'
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 13, 2012 4:25 am
Iemand topic
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 13, 2012 4:26 am
SUPAHCUTEEEE
Ik ben echt bliijjj!!!!! Ik werk niet samen met die vervelende gast, maar met mijn crush. En we wisten niet wat et doen, dus hebben we alleen gepraat. xD Heel gezellig. En toen liepen we de school uit, en naast ij nog een vriend van die jongen, en ik liep zo naast hem,maar toen kwam me ex, die ook bevriend is met dei jongen;, zo tussen osn in. Die zei zo heel opgewekt 'heey schattebouten' en ik zo van 'hoi.' heel droog.
Demi
Character sheet Naam: Demi Partner: Reden van plaatsing: Snijd zichzelf/kan plots bang worden/ woede aanvallen'
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 13, 2012 4:37 am
Nobody?
@Declan, fijn dat je dan tóch bij je crush zit @Hayden awh cute
Character sheet Naam: Matt Franceschi Partner: I'm married to the music. Reden van plaatsing: Waanbeelden, leeft in een fantasiewereld en spreekt wartaal uit. Hij spreekt dan tegen een fantasiewezen.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 13, 2012 4:39 am
Nope sorry, heb het momenteel te druk..
Declan
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 13, 2012 4:44 am
Sorry; ik heb niet zo heel veel inspi
En; bij ej reden van plaatsing heb je staan: Besnijd zichzelf.
Volgens mij moet dat 'Snijd Zichzelf' zin;
Demi
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 13, 2012 4:46 am
O oeps ga het meteen veranderen :')
Louis
Character sheet Naam: Louis William Tomlinson Partner: Don't need. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, soms licht paranoïde.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 13, 2012 5:22 am
Zo ik ga eten, dan posten en dan leren
Louis
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 13, 2012 5:46 am
Ik ga straks volop aan mijn verhaal werken en eten ;D
Demi
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 13, 2012 5:54 am
Jeej ik heb gepost
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 13, 2012 5:55 am
Maybe wil ik zo een levensverhaal van Declan uitwerken. Maar, nu ga ik misschie zo'n online voorsteloling maken; voor Declan.
Het kan dus niet; ik kan met dat programma niet werken met ubuntu.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 13, 2012 6:24 am
Mijn arm is gemolesteerd o.0 EN ik moet zot veel huiswerk inhalen nu ik niet naar de studie ben geweest >< Stom ziekenhuis ook altijd. Morgenavond nog een keer -.-