Character sheet Naam: Wood Aetern Partner: Playing with my emotions is a dangerous game Reden van plaatsing: Post Traumatic Stress Disorder (PTSD)
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 13, 2012 7:03 am
Je kan best nog bij mij posten, als je wil (: Ik heb momenteel geen andere topics (omdat 't mijn eerste is xD)
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 13, 2012 7:04 am
Lalalala. Don't let go of good times. And let the bad ones know you'll feel fine. And wear your heart out on your sleeve. Love is all, love is all you need! ♪
Character sheet Naam: Wood Aetern Partner: Playing with my emotions is a dangerous game Reden van plaatsing: Post Traumatic Stress Disorder (PTSD)
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 13, 2012 7:09 am
Stiekem vermoed ik dat iemand hier van muziek houd o.0
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 13, 2012 7:11 am
And i was like I'ma kill ya'll
Demi
Aantal berichten : 12 Registratiedatum : 12-02-12
Character sheet Naam: Demi Partner: Reden van plaatsing: Snijd zichzelf/kan plots bang worden/ woede aanvallen'
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 13, 2012 7:13 am
Is het raar dat ik het woordje Asshole echt gewoon geniaal vind
Hayden Admin
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 13, 2012 7:13 am
Stiekem hoor ik ook hier in Disturbia. Met m'n Dissociatieve persoonlijkheidsstoornis en m'n muziek obsessie.
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 13, 2012 7:37 am
Ik eb zin om een account met Pyromania aan te maken; lijtk me cool..
Caleb
Aantal berichten : 8 Registratiedatum : 05-02-12
Character sheet Naam: Caleb Clementine Partner: I'm more of a loner.. Reden van plaatsing: Zelfmoordneigingen - Symptomen van autisme - Meerdere onbekende redenen
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 13, 2012 8:20 am
Dit is echt 'disturbing': ik probeerde een nieuw account erbij te maken op Disturbia, maar zodra ik via de mail op die link klinkte om mijn account te activeren stond er: code onjuist ofzo
-___- grr...
Hoe kan dat nou weer?! Op een andere site van actieforum had ik dat ook al vandaag! o.O
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 13, 2012 8:21 am
Caleb schreef:
Dit is echt 'disturbing': ik probeerde een nieuw account erbij te maken op Disturbia, maar zodra ik via de mail op die link klinkte om mijn account te activeren stond er: code onjuist ofzo
-___- grr...
Hoe kan dat nou weer?! Op een andere site van actieforum had ik dat ook al vandaag! o.O
Dat hadden al meerdere mensen vandaag, ik heb hem geactiveerd + de punt weggehaald hoor! Maar inderdaad, echt heel vreemd.. actieforum foutje, I guess.. xd
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 13, 2012 8:23 am
DAMN huiswerk maken vergeten xD
Demi
Aantal berichten : 12 Registratiedatum : 12-02-12
Character sheet Naam: Demi Partner: Reden van plaatsing: Snijd zichzelf/kan plots bang worden/ woede aanvallen'
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 13, 2012 8:24 am
Damn niemand reageert
Echt dom liedje op de radio gaat zo
Moppie moppie moppie, poppie poppie poppie op zoek naar een moppie
Caleb
Aantal berichten : 8 Registratiedatum : 05-02-12
Character sheet Naam: Caleb Clementine Partner: I'm more of a loner.. Reden van plaatsing: Zelfmoordneigingen - Symptomen van autisme - Meerdere onbekende redenen
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 13, 2012 8:26 am
Hayden schreef:
Caleb schreef:
-___- grr...
Dat hadden al meerdere mensen vandaag, ik heb hem geactiveerd + de punt weggehaald hoor! Maar inderdaad, echt heel vreemd.. actieforum foutje, I guess.. xd
Oh, het probeem is al opgelost dus. Thnx! Hahah (ik ben weer kalm.. )
Louis
Aantal berichten : 152 Registratiedatum : 09-12-11
Character sheet Naam: Louis William Tomlinson Partner: Don't need. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, soms licht paranoïde.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 13, 2012 8:55 am
Mijn handen zijn weer eens verchrikkelijk koud op de een of andere onverklaarbare wijze...
Melanie
Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 13, 2012 9:06 am
Ik zit vast met de gebieden. Dus nu ga ik even wat typen, en dan zoek ik het wel uit.
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 13, 2012 10:13 am
Illuna's back ;q sorry ben hier al super lang niet meer geweest !
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 13, 2012 10:15 am
Welkom terug dan xD
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 13, 2012 10:16 am
Whahaha, omg, ik lees nu zo'n lief fanfic verhaal.. eigenlijk is het best schattig! «3
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 13, 2012 10:40 am
Hayden schreef:
Whahaha, omg, ik lees nu zo'n lief fanfic verhaal.. eigenlijk is het best schattig! «3
Welk ? *3* ik lees graag fanfics~
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 13, 2012 10:41 am
Illuna schreef:
Hayden schreef:
Welk ? *3* ik lees graag fanfics~
Haha, weet niet of je deze zo leuk gaat vinden.. maar hier is de link: Klikje! EN NU WIL IK MEER LEZEN! x.x
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 13, 2012 10:42 am
Woesh, er leven nog mensen hier xD Ik ben stiekem best trots op Wood's onderschrift thingy xD EN ik kan 't niet laten om telkens weer op dat yt link ding te klikken o.0 Stoute ik x)
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 13, 2012 10:58 am
Mooi onderschriftje is mooi (; Ga nu niet op de link klikken zit op mijn Ipod ;s Btw ik heb gereageerd in je topic (:
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 13, 2012 11:04 am
Awesome post is awesome :'D Ik reageer er morgen op, want nu moet ik naar bed -.- ... *klikt nog een keer op link* xD
Slaap lekker gestoorde mensjes >D xD
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 13, 2012 11:06 am
Natuurlijk leven er nog mensen hier, het is nog maar net 11 uur geweest, dóh!
Gheghe, bedoelde je mijn link, Illuna, of die van Wood? Want het is een best lang verhaal, die fanfic.. lees er nu één met Bellatrix en Hermione, die wat minder gedetailleerd is, maar wel ontzettend schattig!
Anyway, ik ga ook zo! Dus alvast: ~Truste and sweet dreams! «33