Character sheet Naam: Avelyn Martin Partner: Dude, you make me just a pussy. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, kan zich niet op één ding focussen, zelfmoordneigingen .. Eenmalig drugsgebruik.
Onderwerp: Re: Kletshoek za jan 14, 2012 6:42 am
Ieuwl. In welk jaar zit je? Je bent toch een Belg héah? xD
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Character sheet Naam: Avelyn Martin Partner: Dude, you make me just a pussy. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, kan zich niet op één ding focussen, zelfmoordneigingen .. Eenmalig drugsgebruik.
Onderwerp: Re: Kletshoek za jan 14, 2012 6:51 am
OMGOSH. IK OOK O.O
Whohow, dit vind ik eng O.o Jij bent een Belg, doet Latijn, moet nu Frans, Geschiedenis en Latijn leren .. God O.O ENG MENS
Nina
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek za jan 14, 2012 6:53 am
Ik kom eraan >3
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek za jan 14, 2012 7:47 am
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH IK BEN ZO TROTS OP MEZELF
Okee, nu ga ik dom lijken maar ik heb echt ontzettende angst om bv in mn eentje naar n winkel te gaan omdat ik dan denk dat iedereen me bekijkt en ook om bv alleen een kledingwinkel in te gaan blablabla lang verhaal komt erop neer dat ik me dus ongemakkelijk voel op zulke momenten en dan gewoon echt compleet ga freak outen (ik maar van freak out maar even n werkwoord xD) maargoed en ik ben vandaag alleeen naar de winkel geweest om ingrediënten te halen voor geniale cupcakejes cupcakejes met framboos en witte chocola. nu heb ik de witte chocola wel door melkchocola vervangen maar dan nog
Onderwerp: Re: Kletshoek za jan 14, 2012 7:51 am
OOH IK KEN DIE SITUATIE VAN JOU! <3 Super, ik ben blij voor je dat je die angst hebt overwonnen! xD
Character sheet Naam: Matt Franceschi Partner: I'm married to the music. Reden van plaatsing: Waanbeelden, leeft in een fantasiewereld en spreekt wartaal uit. Hij spreekt dan tegen een fantasiewezen.
Onderwerp: Re: Kletshoek za jan 14, 2012 7:57 am
Brianne schreef:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH IK BEN ZO TROTS OP MEZELF
Okee, nu ga ik dom lijken maar ik heb echt ontzettende angst om bv in mn eentje naar n winkel te gaan omdat ik dan denk dat iedereen me bekijkt en ook om bv alleen een kledingwinkel in te gaan blablabla lang verhaal komt erop neer dat ik me dus ongemakkelijk voel op zulke momenten en dan gewoon echt compleet ga freak outen (ik maar van freak out maar even n werkwoord xD) maargoed en ik ben vandaag alleeen naar de winkel geweest om ingrediënten te halen voor geniale cupcakejes cupcakejes met framboos en witte chocola. nu heb ik de witte chocola wel door melkchocola vervangen maar dan nog
... IK BEN TROTS OP MEZELF <3
Oeeh Nice! Ik wou dat ik van mijn angst voor de spiegel af kon. Ben doodsbang van dat ding in donkere ruimtes, als ik alleen op een verdieping ben en het is buiten donker
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek za jan 14, 2012 11:08 am
ZIek.... ;( EN kan morgen en overmorgen niet posten, sorry. Morgen moet ik weer naar huis (logeren) en maandag naar het ziekenhuis ;D
Nina
Onderwerp: Re: Kletshoek za jan 14, 2012 11:53 am
Awh, ziekenhuid? Good luck with that C:
OEEH, CUPCAKES C: Heb ik uw al verteld hoe mooi u er vandaag uit ziet Brianne? ;D
*slijmslijm*
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek za jan 14, 2012 11:54 am
Gheghe, Nina, slijmbal! :c
Ik ga nu voor je posten, sweetheart!
Delaney
Aantal berichten : 39 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : lalala in een schoenendoos <3
Character sheet Naam: Delaney Montgomery.. Partner: Love is like venom.. It's going to run trough your body and kill you slowly so no thanks! Reden van plaatsing: Ouders konden haar niet aan, zelfmoordnijgingen, waanbeelden en zelfpijniging..
Character sheet Naam: Insanity/Jacky Miller Partner: How can you L O V E someone that would rather lick the B L O O D of your W O U N D S than kiss you? Reden van plaatsing: Attempts to murder and suicide. Always sees a black Wolf next to her, he tells her what do to. She often see's things that aren't there, doens't think clear and has ADD
Onderwerp: Re: Kletshoek zo jan 15, 2012 2:47 am
HAI PEOPLEEE <3333
Ik ben Fien, voor degene die me niet kennen (wat er denk ik wel veel zijn) Ik ben hyper, vrolijk, enzo yk ;D Ik ben 13 jaar En ik typ het hier omdat ik te lui ben voor een voorsteltopic. xD
Nja, ik heb een plaatje gemaakt voor dit profiel, wat vinden jullie? Er moet nog eenr andje rond.
Character sheet Naam: Matt Franceschi Partner: I'm married to the music. Reden van plaatsing: Waanbeelden, leeft in een fantasiewereld en spreekt wartaal uit. Hij spreekt dan tegen een fantasiewezen.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo jan 15, 2012 3:51 am
Nicee! En welkom Fien
haha dit zou Gwyn zijn met Pony;
Spoiler:
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek zo jan 15, 2012 3:53 am
OMG, zo is ze eigenlijk ook best coewl, vind ik, en hier wil ik op ponykamp. n misschien al ik geluk he, kan ik dan meteen mensen van Dh meeten, aangezien sommige daar ook daar naartoe gaan.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo jan 15, 2012 4:20 am
Nicee
Ik maak een onderschrift voor Oliver haha
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek zo jan 15, 2012 4:42 am
Nina: Alleen maar controle hoor ;D Jeetje, ik ben snip en snipverkouden ;S
Onderwerp: Re: Kletshoek zo jan 15, 2012 4:50 am
Ik baal, ik krijg mijn onderschrift niet op de juiste grootte --'
Character sheet Naam: Insanity/Jacky Miller Partner: How can you L O V E someone that would rather lick the B L O O D of your W O U N D S than kiss you? Reden van plaatsing: Attempts to murder and suicide. Always sees a black Wolf next to her, he tells her what do to. She often see's things that aren't there, doens't think clear and has ADD
Onderwerp: Re: Kletshoek zo jan 15, 2012 6:20 am
Whoesj, toen was ik trots dat ik heb gepost
Nina
Onderwerp: Re: Kletshoek zo jan 15, 2012 6:30 am
Echt heah >3 Het is Joke heeeaahhh xD
Nina