Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 13, 2012 4:56 am
JIJ OOK AL? Da's coelie. Ik heb niets tegen vrijdag de 13e, maar ben wel bijgelovig!
UND UND UND WAT VIND JE VAN JE SIG? Lolol, verwijder maar als je het niets vind, was maar probeersel.
En ik zal proberen te posten vanaaf, nogal druk (gehad)..
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 13, 2012 4:58 am
LOOL
Ik was zo, hmm, waarom, wie, sig, huhz?
Maar hij is epic<3 Thankjeuh
Sylenia
Aantal berichten : 37 Registratiedatum : 22-12-11
Character sheet Naam: Sylenia Partner: No one is as weird as me.. Reden van plaatsing: Snijdt zichzelf, woedeaanvallen, Gewelddadig, Psychopaat
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 13, 2012 5:22 am
Kan iemand vertellen waar het afwezigheidstopic is?
Nina
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Aantal berichten : 29 Registratiedatum : 12-01-12 Woonplaats : Te diep in het glaasje.
Character sheet Naam: Scarlet Louise Cloude Partner: No. Reden van plaatsing: Dwanggedachten gecombineerd met lichte paranoia.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 13, 2012 5:48 am
Zo, eerste post geplaatst
Altijd zenuwachtig, als ik me voor 't eerst in een nieuw karakter moet proppen
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 13, 2012 6:48 am
Paardrijles ging klote, bah. Wie verzint er dan ook om met een hele groep een proefje te oefenen die voor 1 persoon bedoeld is? En dan is Luna nog eens een snelheidsmonster, en ik had dus geen mogelijkheid om even een volte te draaien #pff
Character sheet Naam: Avelyn Martin Partner: Dude, you make me just a pussy. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, kan zich niet op één ding focussen, zelfmoordneigingen .. Eenmalig drugsgebruik.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 13, 2012 10:03 am
OEH OEH. Ik heb een topic gemaakt. Yush >3
Hayden Admin
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 13, 2012 11:33 am
I'm sorry dat ik nog niet hier overal gepost heb, zal ik morgen doen, heb ik genoeg tijd enzo!
Nu ga ik slapen, ff HP lezen in bed.
~Truste and sweet dreams! «33
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 13, 2012 1:51 pm
Ugh, school is nog geen week begonnen en ik heb nu al weer tijd tekort Ben er ook achter gekomen hoeveel we voor de toets week moeten leren o.0 Alleen al voor bio moet ik 300 pagina's theorie kennen...
Nina
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 13, 2012 1:57 pm
O.o
300? Awh :C Succes<3
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 13, 2012 2:02 pm
Thank you! Als ik heel hard leer moet het lukken, althans ik hoop het anders ga ik dit jaar nooit halen...
Nina
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 13, 2012 2:07 pm
Maar ja, het gaat je wel lukken ;D I believe in you C:
Endatklinktzovaageven xD
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 13, 2012 9:47 pm
Shit ik kan wel janken, keilange post geschreven voor Iana. ben ik een hele alinia vergeten te posten en die ben ik nu dus kwijt.. JUNJSGBUR&*#^*&^$(*^$
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 13, 2012 9:48 pm
Das kud!
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 13, 2012 9:51 pm
Nogal , naja zometeen even naar de paardjes, dan weer naar huis en bij Melanie posten met Oliver,
ik ga echt gewoon alles proberen om het terug te halen hoor.,
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 13, 2012 9:53 pm
Ik was gisteren op tinychat, en toen was ik aan het krijsen
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 13, 2012 9:56 pm
Wat is tinychat?
Nina
Onderwerp: Re: Kletshoek za jan 14, 2012 2:45 am
No idea xD
Iig, jouw wakker geschreeuwd door iedereen, kunnen ze dan niet respecteren dat ik laat slaap?
11.30uur geslapen<3
En toen kerstboom aftuigen, en nu huiswerk ._.
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek za jan 14, 2012 4:49 am
It's all about us, all about us, run away.. <3
Zo, nog 2 topic's te gaan en nu bij Briannehartje, dan bij Ninahottie.
Nina
Onderwerp: Re: Kletshoek za jan 14, 2012 6:12 am
Huiswerk, DIE .__.
En dan heb ik zin in een voorsteltopic rule, en moet ik dat ding maken :C
Character sheet Naam: Avelyn Martin Partner: Dude, you make me just a pussy. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, kan zich niet op één ding focussen, zelfmoordneigingen .. Eenmalig drugsgebruik.
Onderwerp: Re: Kletshoek za jan 14, 2012 6:12 am
Nina, love your sign <3
Jumjum, ik verveel me T__T
Nina
Onderwerp: Re: Kletshoek za jan 14, 2012 6:13 am
all (c) @ Hayden C:
Maar ik ga eens beginnen met latijn in me kop te stampen ._.
Onderwerp: Re: Kletshoek za jan 14, 2012 6:17 am
OMGOSH. EEN LATIJNIST xD Ik dus ook xD Vérschrikkelijk ..D
Nina
Onderwerp: Re: Kletshoek za jan 14, 2012 6:35 am
Uhuw
Maar me lopen voor op de andere mensen En ben klaar met drie vakken, zal het wel kennen~
Onderwerp: Re: Kletshoek za jan 14, 2012 6:37 am
Ik moet Frans, Latijn en nog wat geschiedenis leren T__T Ze kunnen je gewoon nooit met rust laten die *** leerkrachten .