Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek wo jan 11, 2012 8:46 am
Zo, weer Disturbia Inspiration op het Portal geupdated. Was wat laat, maar had er eerder geen fut voor. (:
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek wo jan 11, 2012 8:49 am
Muh, ik ben een slechte Disturb-lid ;( Hoe de hell kan ik alles tegelijk doen? ;D
Hayden Admin
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek wo jan 11, 2012 8:50 am
Door je ziel ook in stukken te scheuren, die je ieder een andere taak kan opdragen!
Fanta
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek wo jan 11, 2012 8:51 am
Dat is... zeer realistisch ;D
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek wo jan 11, 2012 8:52 am
Ja toch! Zoals de Heer van het Duister doet! Mijn lieffie. :'D
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek wo jan 11, 2012 8:52 am
Uh, of course! ;D Nee, serieus, ik moet echt wat controle gaan krijgen in mijn leven op dingen en dingen blijven onderhouden. Ik wil niet kappen met Disturb, maar ik wil ook carrière maken ;D
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek wo jan 11, 2012 8:53 am
Waar schrijf je een boek over?
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek wo jan 11, 2012 8:56 am
Ik stuur het je in een pm, ik wil niet het risico nemen dat iemand het gaat stelen
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo jan 11, 2012 9:01 am
Nou wil ik het ook weten Ö
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek wo jan 11, 2012 9:02 am
NIET DOENNN! ENYA GAAT HET STELEN!
Angel
Aantal berichten : 205 Registratiedatum : 28-12-11 Leeftijd : 26 Woonplaats : Somewhere, over the rainbow. Way down low.
Character sheet Naam: Angel. Partner: I don't wanna talk about that. Reden van plaatsing: Depressief, stemmingswisselingen.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo jan 11, 2012 9:03 am
Haha, iedereen strakjes. ;p
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo jan 11, 2012 9:07 am
IK STEEL NIET, IK BEN LIEF Ö
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek wo jan 11, 2012 9:50 am
ENYAAKIPPIEE IS LIEF Ö
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek wo jan 11, 2012 10:28 am
Klikkie! «« I KNOW RIGHT!
Scarlet
Aantal berichten : 29 Registratiedatum : 12-01-12 Woonplaats : Te diep in het glaasje.
Character sheet Naam: Scarlet Louise Cloude Partner: No. Reden van plaatsing: Dwanggedachten gecombineerd met lichte paranoia.
Onderwerp: Re: Kletshoek do jan 12, 2012 5:45 am
Ik wil helemaal geen tralala heten En ik wil ook helemaal niet nog niet kunnen beginnen Maar het forum faalde en na 26 names te proberen probeerde ik dit voor de lol xD Maarg, heb nu de admin gepb't, hopen op snelle reactie (:
Declan
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek do jan 12, 2012 5:52 am
Ik zet er meestal gewoon een punt achter,
Scarlet
Aantal berichten : 29 Registratiedatum : 12-01-12 Woonplaats : Te diep in het glaasje.
Character sheet Naam: Scarlet Louise Cloude Partner: No. Reden van plaatsing: Dwanggedachten gecombineerd met lichte paranoia.
Onderwerp: Re: Kletshoek do jan 12, 2012 6:02 am
Hmm nou ja weet je wat het probleem is... al die namen die ik geprobeerd heb zijn helemaal niet bezet. Het forum faalt. Ofzo. ):
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek do jan 12, 2012 6:07 am
nope ligt aan actie forum, niet aan disturbia
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek do jan 12, 2012 6:09 am
Ja, dat weet ik, dan zet ik er meestal eennpunt achter. xD
Scarlet
Onderwerp: Re: Kletshoek do jan 12, 2012 6:23 am
ooooh zo. Hmm tja. Ik kan het nog eens proberen 8D
Edit: maar wacht. Dan heet ik altijd met een punt erachter o.o
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek do jan 12, 2012 7:14 am
Tralala schreef:
ooooh zo. Hmm tja. Ik kan het nog eens proberen 8D
Edit: maar wacht. Dan heet ik altijd met een punt erachter o.o
Lees je PB maar eens. Ik ben een admin, ik kan álles op dit forum, dus waarom niet eventjes simpel je naam veranderen of de punt achter je naam weghalen?
Scarlet
Onderwerp: Re: Kletshoek do jan 12, 2012 7:30 am
Haha ja ik ben ook Admin geweest, ik weet hoe het werkt Maar ik ben ongeduldig en je was niet online Nu gelukkig wel (: ___________
Character sheet Naam: Vick Partner: not yet (a)a Reden van plaatsing: past eigenlijk niet in normale maatschapijen. valt overal buiten wegens een rare gedachtegang.. lees voorstel topic aar staat verhaal uitgebreid.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 13, 2012 4:43 am
Omfg, het is vandaag vrijdag de 13e.. O_O! Alhoewel, heb geen ongeluk gehad, 't was über gezellig met Lisanne en Mari. Maybe dat het in m'n broek pissen van het lachen mijn ongeluk vandaag was.. xd Mja, dat kan altijd nog veranderen. En nu posten.
&& dit is mijn 1919e post. Engheid.
En vandaag is Lisanne jarig, jeeaaaah! >D Random
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 13, 2012 4:55 am
NAAWH ben op die dag geboren :C DUS JE HEBT IETS TEGEN MIJ O.O NAAAWH :C