Character sheet Naam: Autumn. Partner: I really am not ready. Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa, en heeft een obsessie met tijden, wilt nooit te laat komen.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 12:35 pm
Oww, okee! Jaa, ik weet wat je bedoelde. Volgens mij ben ik de enige die wakker is, en ik heb volgens mij ook dikke ogen. -.-
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 12:38 pm
IK BEN OOK BOG WAKKER KDKXJDBXJDK
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 12:41 pm
Mja, ik slaap hier half eigenlijk ^.^" Maar ik wil niet slapen
Character sheet Naam: Autumn. Partner: I really am not ready. Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa, en heeft een obsessie met tijden, wilt nooit te laat komen.
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 12:58 pm
Bleh ik krijg mijn klop ;c ~weet niet of iemand dit eig begrijpt xD~ ik ga eens slapen x Slaapwel lieve schatten <3
Laatst aangepast door Illuna op zo feb 19, 2012 1:07 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 12:59 pm
ik ga ook slapen. doeeeiidoeixx. (:
Nina
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 1:11 pm
Slaapwel allebei<3 Ik blijf nog even wakker :'D
Arnoud
Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 1:15 pm
Komt het nieuw lid je wel lastig vallen. (piep toen liep gimp vast)
Character sheet Naam: Wood Aetern Partner: Playing with my emotions is a dangerous game Reden van plaatsing: Post Traumatic Stress Disorder (PTSD)
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 1:39 pm
Ik hoor verdachte bewegingen in de kamer van m'n ouders. Als die wakker worden, is het gedaan met mij xD Ik ga dus nog wat gamen in m'n bed ofzo xD Pokemon ftw (: Slaap lekker guys (:
Louis
Aantal berichten : 152 Registratiedatum : 09-12-11
Character sheet Naam: Louis William Tomlinson Partner: Don't need. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, soms licht paranoïde.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 1:49 pm
Aw... Thanx everyone ;D Just a little... Insecure about myself ;D My God, de meest craziest MSN naam gevonden: sannefucktniall ;S Nee hoor, geen obsessie voor 1D, tuurlijk niet xD En de ander heet justwithniall ;D
Nina
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 1:51 pm
that would be scary O.O" Thatisscary ~
Maar goed Heb tijdverdrijf gevonden, plaatjes bewerken alamoi : D Nietveelgoedsdus
Louis
Character sheet Naam: Louis William Tomlinson Partner: Don't need. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, soms licht paranoïde.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 1:52 pm
Oeeeeeh! En gaan we nog een keertej Niaex - Nina lovetopic doen? ;D Ze zijn zo cute samen ;D EN DAN WORDEN WE SAMEN WEER ACTIEF
Arnoud
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 1:52 pm
ah waarom kan ik nou geen goed setje maken
Louis
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 1:53 pm
maak er geen? Niet moeilijk doen ;D Een avatar volstaat ;D
Nina
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 1:53 pm
Jaaaah : D *kucht*ikbenhelemaalnietinactief*kucht* Misschien een beetje
EDIT: Around, het lukt je wel ;D
Louis
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 2:00 pm
Niall wordt uitgekakt in een story... ;O Arme Niaex ;(
Nina
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 2:16 pm
Mja sorry, Zal morge.. straks, na slaap wel antwoordje typen op topic ;D Maar ik ga zo meteen slapen O.O" Of doen alsof
Arnoud
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 2:17 pm
hum laat het maar op dit zitten
Louis
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 2:18 pm
My God, Arnoud is HOT! ;D My God, Louis is een perv en randt meisjes aan in een verhaal op Quizlet ;O My God, ik zeg te vaak my God ;D
Nina
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 2:21 pm
MyGosh, u do MyGosh, ik begin ook M.. neuhw rare verhalen o.O"
Arnoud
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 2:23 pm
XD ah. Deze blijf staat tot iemand een beter maakt. Maar denk wel dat ik de zelfde foto blijf gebruike. Al lijkt er een ik wil geen setjeshop periode te zijn
Louis
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 2:23 pm
Inderdaad ;D Normaal zeg ik dit:
Zenne Heilige Maria Jezus Christus
als ik ergens van onder de indruk ben ;D En iedereen maar lachen
Eh, Arnoud, ken je Johnny Simons? Ook een hottie! Speelt vooral in Jennifer's Body ;D