Aantal berichten : 9 Registratiedatum : 21-02-12 Leeftijd : 29 Woonplaats : Waarschijnelijk ergens in het Omnicron-kwadrant op Planeet Alpha-65
Character sheet Naam: Jake Gregson Partner: No one...will ever understand it... no one Reden van plaatsing: ADHD in combinatie met extreme Paranoia. Heeft het gevoel alsof hij achtervolgt wordt en ziet personen die er niet zijn. Extreem geweldadig
Onderwerp: hello world :D di feb 21, 2012 7:29 am
ik ben Melle, ben 17 jaar en wodende in zaandam. Mijn hobbies zijn drummen, RPG'n , Games, duiken en afspreken met vrienden ik heb 2 konijnen, pluisje en waddle dee
Ik RPG nu zo'n 4-5 jaar en ben actief op onder andere WolfStory, Feralis, Animewolves, Black Moon en ik was actief op Pokerpg
Als er verder nog vragen zijn hoor ik het wel
Laatst aangepast door Jake op di feb 21, 2012 7:36 am; in totaal 2 keer bewerkt
Momsen
Aantal berichten : 221 Registratiedatum : 15-02-12
Character sheet Naam: Taylor Momsen Partner: - Reden van plaatsing: Hoort stem in haar hoofd - Zware nachtmerries, kans tot slaapwandelen
Onderwerp: Re: hello world :D di feb 21, 2012 7:30 am
Welcome!!!
Arnoud
Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: hello world :D di feb 21, 2012 7:32 am
MELLE
hier bel aka cookie aka silvermoon aka Ike ja je kent bel wel. (heb trouwens gepost)
Maar welkom (niet dat ik hier geen nieuweling ben maar ja)
Character sheet Naam: Avelyn Martin Partner: Dude, you make me just a pussy. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, kan zich niet op één ding focussen, zelfmoordneigingen .. Eenmalig drugsgebruik.
Onderwerp: Re: hello world :D di feb 21, 2012 7:35 am
Wilkommen hiero Voor vragen en stuff, gewoon op 'pb' vakje klikken
Veel plezier hier toegewenst hier. ::JOKE::
Ethan Bewaker
Aantal berichten : 110 Registratiedatum : 19-01-12
Character sheet Naam: Ethan Ryder Partner: *Epic stem* ''So lonely, so lonely, so lonely...'' Reden van plaatsing: Het is zijn plicht voor het dorp om hier te werken.
Onderwerp: Re: hello world :D di feb 21, 2012 7:37 am
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: hello world :D di feb 21, 2012 7:46 am
Welkom
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: hello world :D di feb 21, 2012 8:01 am
Character sheet Naam: Matt Franceschi Partner: I'm married to the music. Reden van plaatsing: Waanbeelden, leeft in een fantasiewereld en spreekt wartaal uit. Hij spreekt dan tegen een fantasiewezen.
Onderwerp: Re: hello world :D di feb 21, 2012 8:51 am
Welcome Melle
I really like your name! En iks tuur je een pb
Korn
Aantal berichten : 85 Registratiedatum : 11-02-12 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Khaled Partner: Reden van plaatsing: Schizofrenie
Onderwerp: Re: hello world :D di feb 21, 2012 8:52 am
Welkom jakemans.
Jack
Aantal berichten : 75 Registratiedatum : 19-01-12
Character sheet Naam: Jack Partner: - Reden van plaatsing: Zijn baan
Onderwerp: Re: hello world :D di feb 21, 2012 8:57 am
Welkom !
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: hello world :D wo feb 22, 2012 2:21 am