Character sheet Naam: Mitchel Partner: tss come on what do you think about me!! Reden van plaatsing: Manisch depressief, en soms woede aanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 2:12 am
Hayden schreef:
Brianne schreef:
Buh, ik zit in n vlaaaaagg van depressiviteit ofzo O.O Voel me echt zo compleet ziek en moe... oh, en ik heb weer eens ruzie met mn vader gehad, maar das normaal *me dislikes*
Heeft iemand n warme kruik voor me? die van mij is stuk T_T
Oh, goeieavond
~Truste and sweet dreams! «33
Hopenlijk gaat het vandaag beter met je ^o^ Men pa is vandaag in een goeie stemming dus mag ik nu op de laptop
Character sheet Naam: Autumn. Partner: I really am not ready. Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa, en heeft een obsessie met tijden, wilt nooit te laat komen.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 2:34 am
Ahh, Mitchel, ik heb een topicje, voor ons. Bij Kerkhof. (:
Mitchel
Aantal berichten : 16 Registratiedatum : 21-02-12
Character sheet Naam: Mitchel Partner: tss come on what do you think about me!! Reden van plaatsing: Manisch depressief, en soms woede aanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 3:51 am
aja Xd heb gereageerd
tis een saaie dag bij mij T.T
en om half zes moet ik ergens naar toe waar ik zelfs niet eens naar toe wil *.*
Momsen
Aantal berichten : 221 Registratiedatum : 15-02-12
Character sheet Naam: Taylor Momsen Partner: - Reden van plaatsing: Hoort stem in haar hoofd - Zware nachtmerries, kans tot slaapwandelen
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 3:53 am
ik ken dat! Ergens naartoe gaan waar je niet naartoe wil. Keb die situatie hier ook soms. -_- Niet leuk.
Mitchel
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 3:55 am
moet jij dan eens naar de kerk??
T.T mijn jongere broertje wou zo graag misdienaar worden, dus ik heb me ook aangemeld alleen maar om hem in het oog te houden maar kijk nu moet ik ook nog terwijl hij naar de basket is ONGELOOFELIJK T.T
Korn
Aantal berichten : 85 Registratiedatum : 11-02-12 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Khaled Partner: Reden van plaatsing: Schizofrenie
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 3:56 am
hahaha fuck
mijn ouders zijn voor twee weken weg geweest, en mijn broer en ik hebben dus het huis overhoop lopen halen en dachten, nja donderdag hebben we de hele dag om op te ruimen. komt ze eerder thuis, belde ze net 'neem de trein van 5 voor 6'
dat wordt werken o.O
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 3:58 am
KATTENBROKKEN! Wie eet nu kattenbrokken Ik bedoel.. ieeuw :C
Lies, je bent niet normaal<3
XD
Mitchel
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 4:04 am
Korn schreef:
hahaha fuck
mijn ouders zijn voor twee weken weg geweest, en mijn broer en ik hebben dus het huis overhoop lopen halen en dachten, nja donderdag hebben we de hele dag om op te ruimen. komt ze eerder thuis, belde ze net 'neem de trein van 5 voor 6'
dat wordt werken o.O
lol succes met opruimen dan xd
heb nog een oudere broer en die eet ook kattebrokken schijnt dat die nog lekker zijn O.O
Andrew
Aantal berichten : 103 Registratiedatum : 03-12-11
Character sheet Naam: Andrew Hellsong Partner: - Reden van plaatsing: Woedeaanvallen & Depressie
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 4:13 am
Ik haat inspiloosheid T_T
Momsen
Character sheet Naam: Taylor Momsen Partner: - Reden van plaatsing: Hoort stem in haar hoofd - Zware nachtmerries, kans tot slaapwandelen
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 4:15 am
Kattenbrokken niet maar kattenvoer uit blik wel. Keb da perongeluk eens uit reflex gegeten. XD
Character sheet Naam: Matt Franceschi Partner: I'm married to the music. Reden van plaatsing: Waanbeelden, leeft in een fantasiewereld en spreekt wartaal uit. Hij spreekt dan tegen een fantasiewezen.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 4:15 am
Nina schreef:
KATTENBROKKEN! Wie eet nu kattenbrokken Ik bedoel.. ieeuw :C
Lies, je bent niet normaal<3
XD
Ik heb ooit paardensnoepjes zitten eten *haalt schouders op*
het waren van die lekkere sesamdingetjes doordrenkt met honing <3
Nina
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 4:16 am
BENMISSELIJKNU ~
En succes met opruimen ;D
Mwja, daar kan ik nog inkomen, maar dat .. mweh, ,lama vallen ook :'D
Momsen
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 4:19 am
Nouja, ik ga maar eens gaan kijken of mijn kleine shetlander niet in uitgebroken en bij men ander paard zit. Want diene kleine heeft een neus voor problemen.
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 4:20 am
Kattenbrokken weet ik niet of ze lekker zijn xD maar hondenbrokken vallen echt nog mee ! wij hebben is op een kwartier met 4 man een hele zak moeten leegeten
Mitchel
Character sheet Naam: Matt Franceschi Partner: I'm married to the music. Reden van plaatsing: Waanbeelden, leeft in een fantasiewereld en spreekt wartaal uit. Hij spreekt dan tegen een fantasiewezen.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 4:28 am
Illuna schreef:
Kattenbrokken weet ik niet of ze lekker zijn xD maar hondenbrokken vallen echt nog mee ! wij hebben is op een kwartier met 4 man een hele zak moeten leegeten
Why? haha
Nina
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 4:41 am
Matt schreef:
Illuna schreef:
Why? haha
Chiro xd zaten opgesloten in een kamer en moesten opdrachten doen om eruit te mogen. Was super eng we werden bekeken met camera's xD Als we die opdrachten dan goed deden kregen we sleutels onder de deur doorgeschoven om die open te krijgen. Elk uur ging er een lichtje uit en als de kamer volledig donker was voor we buiten waren waren we verloren c: was wel leuk hoor we zijn buiten geraakt bij het laatste lichtje xD
Character sheet Naam: Autumn. Partner: I really am not ready. Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa, en heeft een obsessie met tijden, wilt nooit te laat komen.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 4:44 am
Wahah, net Singstar gedaan. Ging best goed, had overal 1ste plek voor, waar ik wel trots op mag zijn, right?
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 4:46 am
Be proud Autumn~ haha ik heb geen singstar ;c wel just dance 1,2n3
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 4:47 am
Illuna schreef:
Be proud Autumn~ haha ik heb geen singstar ;c wel just dance 1,2n3
Waha, leuk! Noem me maar Emma. (: Omg, ze hebben een HAMBURGERTELEFOON! FRICKING AWESOME!
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 4:50 am
Heb eindelijk gedurfd om een foto te posten hier xd nu weten jullie vreemde mensjes hoe ik eruit zien
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 6:11 am
Illuna schreef:
Matt schreef:
Illuna schreef:
Why? haha
Chiro xd zaten opgesloten in een kamer en moesten opdrachten doen om eruit te mogen. Was super eng we werden bekeken met camera's xD Als we die opdrachten dan goed deden kregen we sleutels onder de deur doorgeschoven om die open te krijgen. Elk uur ging er een lichtje uit en als de kamer volledig donker was voor we buiten waren waren we verloren c: was wel leuk hoor we zijn buiten geraakt bij het laatste lichtje xD
Bedoel je voor de lol, of echt serieus zo'n gek die dat met jullie deed zoals in Saw? o_O
Verdiana
Aantal berichten : 6 Registratiedatum : 20-02-12 Leeftijd : 27
Character sheet Naam: Verdiana Moon Partner: уσυ'яє тяυℓу gσηє Reden van plaatsing: Schizotypische persoonlijkheidsstoornis: waanbeelden en paranormale ideeën samen met ADHD ~ ×
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 6:15 am
Iel, Saw. O_O
Ik ben een Anime-meisje aan het tekenen. Ben nu bezig met de ogen.
Spoiler:
Ja, mijn webcam heeft *peep*-kwaliteit, haha! En dat zwevende ding daarboven is een gum. :'D
Nina