Aantal berichten : 110 Registratiedatum : 19-01-12
Character sheet Naam: Ethan Ryder Partner: *Epic stem* ''So lonely, so lonely, so lonely...'' Reden van plaatsing: Het is zijn plicht voor het dorp om hier te werken.
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 7:18 am
@Avelyn, ja inderdaad en er is al een nieuw record qua gelijktijdige gebruikers online!
@Korn, tuurlijk wel! xd
Arnoud
Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 7:19 am
Korn schreef:
Menen jullie nou serieus dat jullie niet weten wat American Pie is? :p
dat weten we wel maar wete niet wat je er mee wil.
oh ik kan uren naar dat liedje luisteren
Mitchel
Aantal berichten : 16 Registratiedatum : 21-02-12
Character sheet Naam: Mitchel Partner: tss come on what do you think about me!! Reden van plaatsing: Manisch depressief, en soms woede aanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 7:20 am
ok weet je ik weet dat niet T.T
niet iedereen is euh zo.....slim moet ik niet zeggen want dat ben ik wel
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 7:23 am
IK WEET HET : D
En Michtel, Musso? Of hoe hij ook alweer noemde Don't blame me :c
Die glimlach op zijn gezicht is zo vaag ._.
En nieuw record? Dat wordt.. *tumtumtum* PAAAARTYANDYOUAREALLINVITEEEED : D
Korn
Aantal berichten : 85 Registratiedatum : 11-02-12 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Khaled Partner: Reden van plaatsing: Schizofrenie
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 7:23 am
Niet echt, gewoon vijf films. ;p
Arnoud
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 7:24 am
ook ga nu even de zelfde reactie geven. Weet jij dat niet ken jij de vele films america pie niet ?? waar leef jij?
Character sheet Naam: Autumn. Partner: I really am not ready. Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa, en heeft een obsessie met tijden, wilt nooit te laat komen.
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 7:25 am
Momsen schreef:
Autumn schreef:
Nooit verwacht dat ik Eclipse zo mooi zou vinden. <3
Twilight Eclipse?? <3 Dies gewoon zalig.
Ja, die. Ik kan elke keer zo emotioneel worden van die films. Ik leef me een beetje in. (:
Mitchel
Aantal berichten : 16 Registratiedatum : 21-02-12
Character sheet Naam: Mitchel Partner: tss come on what do you think about me!! Reden van plaatsing: Manisch depressief, en soms woede aanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 7:27 am
Xd i know maar de avatar is maar tijdelijk hoor o.o j maar ah hij is toch ook maar een mens
Character sheet Naam: Avelyn Martin Partner: Dude, you make me just a pussy. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, kan zich niet op één ding focussen, zelfmoordneigingen .. Eenmalig drugsgebruik.
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 7:28 am
Pfft, die films nog nooit gezien maar ken ik wel bij naam. Voor de rest interesseert het me niet zo erg
Korn
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 7:32 am
Arnoud schreef:
ook ga nu even de zelfde reactie geven. Weet jij dat niet ken jij de vele films america pie niet ?? waar leef jij?
5 of 8, wat 's het verschil?
Arnoud
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 7:33 am
oh ik zou niet wete hoevel er zijn
Jake
Aantal berichten : 9 Registratiedatum : 21-02-12 Leeftijd : 29 Woonplaats : Waarschijnelijk ergens in het Omnicron-kwadrant op Planeet Alpha-65
Character sheet Naam: Jake Gregson Partner: No one...will ever understand it... no one Reden van plaatsing: ADHD in combinatie met extreme Paranoia. Heeft het gevoel alsof hij achtervolgt wordt en ziet personen die er niet zijn. Extreem geweldadig
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 7:41 am
en toen was Auroros er
Maar goed, volgensmij waren het er 5, teminste 5 is de laatste die ik heb gezien
Korn
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 7:43 am
Jake schreef:
en toen was Auroros er
Maar goed, volgensmij waren het er 5, teminste 5 is de laatste die ik heb gezien
Dat dacht ik inderdaad ook, maar toen ik keek op wiki waren het er ineens 7 en er komt nog een lol.
Arnoud
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 7:44 am
je hebt blijk baar 3 films en 4 serie. Maar volgens mij bedoelen ze daar ook films mee
Character sheet Naam: Autumn. Partner: I really am not ready. Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa, en heeft een obsessie met tijden, wilt nooit te laat komen.
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 10:46 am
Hehe.
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 11:20 am
Buh, ik zit in n vlaaaaagg van depressiviteit ofzo O.O Voel me echt zo compleet ziek en moe... oh, en ik heb weer eens ruzie met mn vader gehad, maar das normaal *me dislikes*
Heeft iemand n warme kruik voor me? die van mij is stuk T_T
Oh, goeieavond
Jake
Aantal berichten : 9 Registratiedatum : 21-02-12 Leeftijd : 29 Woonplaats : Waarschijnelijk ergens in het Omnicron-kwadrant op Planeet Alpha-65
Character sheet Naam: Jake Gregson Partner: No one...will ever understand it... no one Reden van plaatsing: ADHD in combinatie met extreme Paranoia. Heeft het gevoel alsof hij achtervolgt wordt en ziet personen die er niet zijn. Extreem geweldadig
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 11:29 am
dadadam zondag sta ik op de ski's
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 11:30 am
Brianne schreef:
Buh, ik zit in n vlaaaaagg van depressiviteit ofzo O.O Voel me echt zo compleet ziek en moe... oh, en ik heb weer eens ruzie met mn vader gehad, maar das normaal *me dislikes*
Heeft iemand n warme kruik voor me? die van mij is stuk T_T
Oh, goeieavond
~Truste and sweet dreams! «33
Momsen
Aantal berichten : 221 Registratiedatum : 15-02-12
Character sheet Naam: Taylor Momsen Partner: - Reden van plaatsing: Hoort stem in haar hoofd - Zware nachtmerries, kans tot slaapwandelen
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 10:14 pm
Goedemorgen iedereen!!
Nina
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 10:23 pm
Volgens mij heb ik vogelvoer gegeten Maar het stond tussen de muesli, dus ik gooide het maar in mijn kom ~
Character sheet Naam: Avelyn Martin Partner: Dude, you make me just a pussy. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, kan zich niet op één ding focussen, zelfmoordneigingen .. Eenmalig drugsgebruik.
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 10:33 pm
Goeiemorguhh
Nina