Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 23, 2012 10:24 am
Oeh pyromaan >D had ik eerder aan moeten denken !
Celia
Aantal berichten : 24 Registratiedatum : 22-02-12
Character sheet Naam: Celia Serena Bienati Partner: Believe me honey, I'm the queen of mixed signals... you will never get me. Reden van plaatsing: Gedeelde psychotische stoornis, Stemmingswisselingen
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 23, 2012 10:25 am
Dat doet me zooo denken aan die giraffe... ben even de naam van de film kwijt. Die is overal bang voor en dan moet ie vuur maken... lukt t t uiteindelijk roept ie zo:
FIRE, FIRE ofzoiets en dan is ie er ineens bang voor en gaat ie gillen
*voelt zich genius*
Momsen
Aantal berichten : 221 Registratiedatum : 15-02-12
Character sheet Naam: Taylor Momsen Partner: - Reden van plaatsing: Hoort stem in haar hoofd - Zware nachtmerries, kans tot slaapwandelen
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 23, 2012 10:25 am
Taylortje heeft vandaag helemaal niets kunnen doen! ö XD
Nouja morgen weer een dag, ik wens iedereen alvast een prettige avond en een goede nachtrust. ;-)
Fay
Aantal berichten : 11 Registratiedatum : 23-02-12
Character sheet Naam: Fay Logan Partner: Reden van plaatsing: Pyromanie
Character sheet Naam: Wood Aetern Partner: Playing with my emotions is a dangerous game Reden van plaatsing: Post Traumatic Stress Disorder (PTSD)
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 23, 2012 10:32 am
Celia schreef:
Dat doet me zooo denken aan die giraffe... ben even de naam van de film kwijt. Die is overal bang voor en dan moet ie vuur maken... lukt t t uiteindelijk roept ie zo:
FIRE, FIRE ofzoiets en dan is ie er ineens bang voor en gaat ie gillen
*voelt zich genius*
-Slaat op knop- MADAGASCAR >D
Celia
Character sheet Naam: Celia Serena Bienati Partner: Believe me honey, I'm the queen of mixed signals... you will never get me. Reden van plaatsing: Gedeelde psychotische stoornis, Stemmingswisselingen
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 23, 2012 10:33 am
JAAAAAAAAAAAAAAH! Dat was m! En die giraf heette norman ofzoiets.. iets met een N in ieder geval En je had dan ook nog dat nijlpaard en die zebra en die leeuw... toch? Of heb ik nu weer de foute film voor me?
Character sheet Naam: Wood Aetern Partner: Playing with my emotions is a dangerous game Reden van plaatsing: Post Traumatic Stress Disorder (PTSD)
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 23, 2012 10:38 am
Nee, dat is de film xD
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 23, 2012 10:39 am
Celia schreef:
JAAAAAAAAAAAAAAH! Dat was m! En die giraf heette norman ofzoiets.. iets met een N in ieder geval En je had dan ook nog dat nijlpaard en die zebra en die leeuw... toch? Of heb ik nu weer de foute film voor me?
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 23, 2012 10:41 am
MAARTY >D
Celia
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 23, 2012 10:42 am
YEAH!
Woohooo Dan zitten daar ook die stoere pinguins in!
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 23, 2012 10:43 am
Skipper, Rico, Junior en Kowalski >D
Like.. RICO, DYNAMIET *kotst dynamiet uit* xDµ
En de dansende maki's >D
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 23, 2012 10:44 am
OMGOOSH
Dit is toch niet toevallig.; MADAGASCAAAR : D
penguinz<3 Wasted Penguinz<3 Youtube<3 XD
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 23, 2012 10:53 am
Imposibruu xD Woodz swagg is te hard voor jullie >D Anywayz, eerst posten bij Illuuntje, want ik zit al lang genoeg mezelf af te leiden o.0
Nina
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 23, 2012 10:56 am
Yeah :'D
Ze kan.. lachen en beetje bewegen dude Tenzijjehaardansjarenmeerekentdatzeballetenmodernheeftgedaan Wacht, even naar voorsteltopic kijken, had ze die wel?
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 23, 2012 10:58 am
Illuna iz like a popper c; becauze she's awesome
Celia
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 23, 2012 10:59 am
O.O WOODSWAG? KOEL
ZIJN DAT NIET OOK DIE PINGUINS VAN
'SMILE AND WAVE BOYS?' Dat is zo mega awesom Eh.. Celia gaat zich niet aan het dansen wagen, die gaat gewoon bitchen >3
<--- LOOK IT'S A SHEEEEP AND IT DANCES oftewel: dat schaap heeft swag >3
Nina