Aantal berichten : 152 Registratiedatum : 09-12-11
Character sheet Naam: Louis William Tomlinson Partner: Don't need. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, soms licht paranoïde.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 1:17 pm
Pff... Don't know if I can hold this much longer... Ik kan niet RPG'en en verhalen onderhouden, blijkbaar ;O Don't know what to do ;( Anyone who could help? ;D
Character sheet Naam: Gregory House Partner: Forever alone Reden van plaatsing: Guard
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 8:44 pm
Jeej voor de eerste 2 uur vrij >3
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 8:49 pm
@Declan, ik heb je table aangepast hoor! Weenie of je het goed vind zo?
Pff, godver. Zit hier nu bij huiswerkuur, maar er gebeurt geen fuck en hierna heb ik praktijk, maar daar is ook geen flikker aan. Klote simulatiecliënten, jezus. Ben toe aan vakantie, heb zo'n zin in zondag en stuff!
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 9:27 pm
Goedemorgen iedereen x
Mikaela
Aantal berichten : 280 Registratiedatum : 28-01-12 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Mikaela Jones Partner: i can't stop thinking about him, but why not? Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 10:10 pm
goodmorning
Korn
Aantal berichten : 85 Registratiedatum : 11-02-12 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Khaled Partner: Reden van plaatsing: Schizofrenie
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 10:11 pm
pff veelste vroeg opgestaan -.-'
Celia
Aantal berichten : 24 Registratiedatum : 22-02-12
Character sheet Naam: Celia Serena Bienati Partner: Believe me honey, I'm the queen of mixed signals... you will never get me. Reden van plaatsing: Gedeelde psychotische stoornis, Stemmingswisselingen
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 23, 2012 1:03 am
Goeiemiddag allemaal
Wakker geworden van die mannen die de nieuwe slaapkamer komen brengen :']
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 23, 2012 2:01 am
Idd dat zijn ze c; <3
Arnoud
Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 23, 2012 3:34 am
en weer rijles er op zitten. Moet echt eens leren de koppeling langzamer lost te laten als ik aan rij. -_- slaat hij weer twee keer achter elkaar uit op een kruising
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 23, 2012 3:46 am
Damn, heb weer een inval ofzo.. x.x
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 23, 2012 3:54 am
WOOOOOSH! OMGOSH mijn frans uitwisseling kind PRAAT o.o sorry, ik ben helemaal blij nu Ik vergeef het mn vader nu zelfs dat hij het hoofdeinde van t nieuwe bed op mn voet heeft gezet
@ Hayden: vertel,of pb maar als je dat wil Ö
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Character sheet Naam: Wood Aetern Partner: Playing with my emotions is a dangerous game Reden van plaatsing: Post Traumatic Stress Disorder (PTSD)
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 23, 2012 4:44 am
Is er iemand die voor een epic topic een dance battle wil doen tegen Woodding? Maakt niet uit welke style, Woodz is een breakdancer. Let me know via pb (;
Jake
Aantal berichten : 9 Registratiedatum : 21-02-12 Leeftijd : 29 Woonplaats : Waarschijnelijk ergens in het Omnicron-kwadrant op Planeet Alpha-65
Character sheet Naam: Jake Gregson Partner: No one...will ever understand it... no one Reden van plaatsing: ADHD in combinatie met extreme Paranoia. Heeft het gevoel alsof hij achtervolgt wordt en ziet personen die er niet zijn. Extreem geweldadig
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 23, 2012 5:22 am
meh, ik wil weer posten >.>
morgen ga ik voor een week weg (wintersport)
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 23, 2012 5:25 am
@Jake: Veel plezier op wintersport!
Eventjes de dieren van een vriendin van me eten geven, en dan heb ik met een beetje geluk nog wel tijd om voor het eten bij Brianne te posten
Celia
Aantal berichten : 24 Registratiedatum : 22-02-12
Character sheet Naam: Celia Serena Bienati Partner: Believe me honey, I'm the queen of mixed signals... you will never get me. Reden van plaatsing: Gedeelde psychotische stoornis, Stemmingswisselingen
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 23, 2012 5:34 am
@ Jake: have fun
Oh ik ben nu al dol op dat topic bij de eetzaal Zo, nu verder typen aan kamertopic voor Mikaela en dan heb ik voor nu al mn topics bijgewerkt
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 23, 2012 7:29 am
Bleh ik kan maar geen nieuwe foto's voor Illuuntje vinden :I
Andrew
Aantal berichten : 103 Registratiedatum : 03-12-11
Character sheet Naam: Andrew Hellsong Partner: - Reden van plaatsing: Woedeaanvallen & Depressie
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 23, 2012 7:49 am
Baaaaaaaaaaaaaaaaaaah, inspiratie kom terug >.<
Momsen
Aantal berichten : 221 Registratiedatum : 15-02-12
Character sheet Naam: Taylor Momsen Partner: - Reden van plaatsing: Hoort stem in haar hoofd - Zware nachtmerries, kans tot slaapwandelen
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 23, 2012 7:52 am
Bah, vergaat van de rugpijn. ='(
Momsen
Aantal berichten : 221 Registratiedatum : 15-02-12
Character sheet Naam: Taylor Momsen Partner: - Reden van plaatsing: Hoort stem in haar hoofd - Zware nachtmerries, kans tot slaapwandelen
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 23, 2012 9:02 am
Great, alsof men dag niet al beter kan naast de pijn, nu heeft fb zijn splinternieuwste uitvinding "Spotify" alle muziek van men Ipod gehaald.. -_-
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 23, 2012 9:16 am
Oww ;( heb je de muziek niet op je pc staan ?
Shiloh
Aantal berichten : 57 Registratiedatum : 22-02-12
Character sheet Naam: Shiloh Fernandez Partner: - Reden van plaatsing: Agressie -Zware verslaving drank en sigaretten.
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 23, 2012 9:22 am
Niet allemaal meer -_-
Keb diene Ipod al vier jaar dus das muziek van vier jaar, bleuuh! Maar Spotify is net weer zo vriendelijke geweest om et er terug op te zetten maar nu kan ik weer mooi beginnen met alles te orderen en de juiste naam te geven enzo!
Nouja, et belangrijkste is men muziek diek al terug heb XD
Shiloh
Aantal berichten : 57 Registratiedatum : 22-02-12
Character sheet Naam: Shiloh Fernandez Partner: - Reden van plaatsing: Agressie -Zware verslaving drank en sigaretten.
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 23, 2012 9:23 am
Kben dezelfde speler van Taylor Momsen ook btw maar kben ier weer aant heen en weer schakelen tussen die twee. Whoepsie. XD
Fay
Aantal berichten : 11 Registratiedatum : 23-02-12
Character sheet Naam: Fay Logan Partner: Reden van plaatsing: Pyromanie
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 23, 2012 10:17 am
Loopt er al een pyromaan hier? If yush, is het erg dat er nog een loopt?