Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 26, 2012 9:50 am
Morgen school FUUUUUUUU Ik wil niet gaan :c Nu heb ik weer zo'n gevoel dat ik de hele vakantie niets heb gedaan enzo en daar krijg in schuldgevoel van
Momsen
Aantal berichten : 221 Registratiedatum : 15-02-12
Character sheet Naam: Taylor Momsen Partner: - Reden van plaatsing: Hoort stem in haar hoofd - Zware nachtmerries, kans tot slaapwandelen
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 26, 2012 10:25 pm
Vakantie is duidelijk over .... zo stilletjes hier.
Maar, GOEDEMORGEN ALLEMAAL!
Korn
Aantal berichten : 85 Registratiedatum : 11-02-12 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Khaled Partner: Reden van plaatsing: Schizofrenie
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 27, 2012 3:05 am
man wat heb ik lekker geslapen <3
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 27, 2012 3:43 am
STRESS STRESS STRESS, KLOTEZOOI
Twee taalvakken leren, twee maakvakken, en ik moet een hele powepoint in elkaar zetten voor morgen + Ik moet nog verder posten bij Esther op mh. En eigenlijk nog bij meer. KEJIUWd iusdgrf8W3 T8
Korn
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 27, 2012 4:03 am
Begin met het makkelijkste en kleinste, veel mensen denken dat ze bij het moeilijkste moeten maken maar dat is niet zo. Want als je het andere al af hebt kun je je beter focussen op het moeilijke.
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 27, 2012 4:07 am
Korn schreef:
Begin met het makkelijkste en kleinste, veel mensen denken dat ze bij het moeilijkste moeten maken maar dat is niet zo. Want als je het andere al af hebt kun je je beter focussen op het moeilijke.
De powerpoint kan ik nog niet maken, want heb nog niet alle info ontvangen. Dat word dus Nederlands, Duits, Engels en Frans.
Die laatste twee moet ik leren
Korn
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 27, 2012 4:18 am
Gwyn schreef:
Korn schreef:
De powerpoint kan ik nog niet maken, want heb nog niet alle info ontvangen. Dat word dus Nederlands, Duits, Engels en Frans.
Die laatste twee moet ik leren
Laat je niet onder druk zetten weetje. Je hoeft niet altijd alles te maken als het niet kan, presentatie en leerwerk is belangrijkste.
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 27, 2012 4:19 am
Ik moet wel alles maken, anders krijg ik aantekeningen en dat wil ik ook niet Ö
Korn
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 27, 2012 4:23 am
Gwyn schreef:
Ik moet wel alles maken, anders krijg ik aantekeningen en dat wil ik ook niet Ö
Punten aftrek van je toets? Zo niet moet je het gewoon niet te serieus nemen, je gaat er niet dood aan.
Dahlia
Aantal berichten : 203 Registratiedatum : 05-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : onder jou bed.
Character sheet Naam: Dahlia Donovan Partner: Do you know how hard it is to hear that you love me? While you're not with me Reden van plaatsing: Verstoorde emoties
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 27, 2012 4:29 am
Zo is het de hele dag rustig en dan zijn er weer mensen onlinexD
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 27, 2012 4:44 am
I don't want to be a loner n the chat.
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 27, 2012 4:46 am
Mehh en dan stuurt ze je een waardeloos document met alleen onzin.
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 27, 2012 6:18 am
MEEEH.. I LOST MY MATHS BOOK I THINK o.O SHIT.
ANYWAY net zoals Enya.. stress stress stresss. School is weer begonnen --' ze hebben punten nodig voor proefwerkweek.. vandaag van de 7 lesuren die ik had in 4 lesuren een proefwerk opgekregen T_T *whieeeeeeeeeee fml* Dus... wie had ookalweer vakantie hier? Want ik wil wel met jullie ruilen
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 27, 2012 6:47 am
Ugh, ik word echt gek van leraren die hun zaakjes niet op orde hebben... En dan wel zeuren als wij iets te laat inleveren? Stelletje hypocrieten --'
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 27, 2012 6:49 am
@ Dante: haha, je bent niet de enige met zulke leraren... wij moeten nog een proefwerk van vijf weken geleden terugkrijgen bij Biologie. M'n mentor moet van ons een opdracht hebben, zou ze in de vakantie op teletop (soort online site voor de leerlingen) de punten zetten.. niks van gekomen So... I agree with you
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 27, 2012 6:53 am
Ja, echt vreselijk irritant is dat. Wij hadden laatst toetsweek (4 a 5 weken geleden), en de uiterlijke inlever datum voor de cijfers was de vrijdag voor de vakantie. Ik had toen 1 cijfer terug, 5 zijn er in de vakantie online gekomen en nu mis ik er nog steeds 1. En het kutte is dat we vandaag eigenlijk moesten bepalen welke toets je wou herkansen - je mag 1 toet herkansen per half jaar -, en aangezien we vrij weinig toetsen hebben en dus een hele belangrijke missen kunnen we het niet zeggen. Nu is de deadline van het zeggen welke toets je wil herkansen verplaats naar morgen, maar de herkansingen zelf zijn nog wel volgende week... Als je bijvoorbeeld biologie herkanst moet je in een weekje nog even 7 hoofdstukken uit je hoofd leren o.0
Arnoud
Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 27, 2012 6:58 am
Moet je niet bij ons komen daar is het totaal een ramp
Dante
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 27, 2012 7:00 am
Dat is bij veel middelbare scholen zo I guess, onze school is trouwens wel extreem op dit soort punten gaat het altijd mis en steeds meer leraren raken overspannen. Wel jammer dat wij er onder leiden...
Arnoud
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 27, 2012 7:07 am
ha dit is een mbo bereidje er maar op voor daar word dat nog erger
Dante
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 27, 2012 7:15 am
Ik doe vwo, dus mbo zal ik ik hierna niet gaan doen Hoe goed HBO's en universiteiten geregeld worden weet ik niet, ik hoop toch wel iets beter dan mijn school, maar dat moet kunnen mijn school faalt gewoon als ik hem vergelijk met andere scholen in de buurt xD
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 27, 2012 7:29 am
ik doe droog economie-talen xD en mijn franse leerkracht heeft mij vandaag echt willen opeten
Arnoud
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 27, 2012 7:40 am
economie talen ?
Momsen
Aantal berichten : 221 Registratiedatum : 15-02-12
Character sheet Naam: Taylor Momsen Partner: - Reden van plaatsing: Hoort stem in haar hoofd - Zware nachtmerries, kans tot slaapwandelen
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 27, 2012 8:44 am
Heel Taylor's karakter voorstelling aangepast en gelinkt aan onderschrift. XD
Niemand zin in een topicje ofzo??
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 27, 2012 8:53 am
MUHAHAHA. Ik en Kim hebben Lisa en Lisanne geownd met de Cinnamon Challenge! >D
Arnoud
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 27, 2012 9:00 am
hayden??
Mogen we een kip dodende ezel? bij de kinderboederij