Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 23, 2012 9:42 pm
Omg ik moet dit weekend aan turnschows meewerken en ik ga echt falen ik wil niet ! :c
Momsen
Aantal berichten : 221 Registratiedatum : 15-02-12
Character sheet Naam: Taylor Momsen Partner: - Reden van plaatsing: Hoort stem in haar hoofd - Zware nachtmerries, kans tot slaapwandelen
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 23, 2012 9:43 pm
Komt wel goed!!
Goedemorgen trouwens.
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 12:23 am
Imma ninja now.... A fruit ninja ;D Haha awesome spel is awesome c:
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 12:24 am
Goodmorging :'D
Gossh, ik werd om 7 uur wakker, kijk ik nog een keer op de klok even daarna, ik het twaalf uur :O
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 12:28 am
Gepost bij Brianne
Nu naar de stad fietsen, en ingrediënten voor brownies halen. En dan vanavond een meiden avondje met een paar vriendinnen ;D
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 12:33 am
Oh Dante ;o ik ben jaloers ! Bleh moet straks naar de kapper waar ze mijn haar helemaal gaan verpesten en daarna generale repetitie voor de show... Ik haat mijn leven . Ik wil posten met Illuuntje
Momsen
Character sheet Naam: Taylor Momsen Partner: - Reden van plaatsing: Hoort stem in haar hoofd - Zware nachtmerries, kans tot slaapwandelen
Character sheet Naam: Wood Aetern Partner: Playing with my emotions is a dangerous game Reden van plaatsing: Post Traumatic Stress Disorder (PTSD)
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 1:09 am
Nina schreef:
Goodmorging :'D
Gossh, ik werd om 7 uur wakker, kijk ik nog een keer op de klok even daarna, ik het twaalf uur :O
KOMT ERVAN als je te lang tegen Cleverbot praat xD En ik wou dat ik een post kon schrijven voor Illuuntje, maar ik faal zo hard in romantische dingen xD
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 1:22 am
Ik heb het ook echt moeilijk met romantische delen schrijven op dieren rpg's was dat allemaal makelijker xD
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 1:51 am
Ik was weer om 7 uur wakker :I waarom doet mijn pa nooit moeite om stil te zijn ?
Andrew
Aantal berichten : 103 Registratiedatum : 03-12-11
Character sheet Naam: Andrew Hellsong Partner: - Reden van plaatsing: Woedeaanvallen & Depressie
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 1:54 am
En bij lightning is mijn inspiratie weer aanwezig >D
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 2:12 am
Aaah ik heb net weer een keer op spitzen gestaan nu wil ik echt weer terug op klassiek ballet xD
Momsen
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 2:23 am
Ik heb vroeger nog Jazz-ballet gedaan. Was wel cool.
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 2:26 am
Ik ga misschien woordkunst drama doen, moet een richting kiezzen. En aangezien ik met een kso richting ook nog kanbstuderen voornde dingen die iknkan doen met een tsorichting, dan liever iets wat me echt interresseert.
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 2:28 am
Ik was begonnen met spitzen maar toen ik naar theater opleiding ging ben ik gestopt en nu heb ik echt een vette foto gemaakt dat ik weer op spitzen sta xD alleen zie je alleen mijn voeten xD ik zal hem er wel op zetten als ik thuis ben
Angel
Aantal berichten : 205 Registratiedatum : 28-12-11 Leeftijd : 26 Woonplaats : Somewhere, over the rainbow. Way down low.
Character sheet Naam: Angel. Partner: I don't wanna talk about that. Reden van plaatsing: Depressief, stemmingswisselingen.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 4:20 am
Momsen schreef:
Ik heb vroeger nog Jazz-ballet gedaan. Was wel cool.
Dat doe ik nu. Heb zo'n supermooi pakje, met blote rug. En zwarte dans-schoentjes. Dansen is awesome. <3
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 4:22 am
VAKANTIE! DAN VOEL IK MIJ EEN ZEEMEERMIN!
Mikaela
Aantal berichten : 280 Registratiedatum : 28-01-12 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Mikaela Jones Partner: i can't stop thinking about him, but why not? Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord
Character sheet Naam: Nikki Jennifer Check Partner: HÁHÁHÁ Reden van plaatsing: Bezeten van het bovennatuurlijke en een obsessie voor leedvermaak en moord.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 4:26 am
Dansen is inderdaad cool! Ik doe nu al bijna vier jaar Streetdance. (:
Ik ben de film The Last Song aan het kijken. Waarom is alles in Amerika zo leuk en in Nederland niet? ;__;
En ik heb een hele leuke nieuwe broek! Een witte, met hele fijne gouden glittertjes erin. YEAH!