Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Kletshoek vr maa 09, 2012 9:22 am
oh bij ons kwam de leraar echt met zoon koffrtje aan zetten en toen moets iedereen een voor een een condoom om ook zoon neplul doen
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek vr maa 09, 2012 11:08 am
Geenzininposten... ;D Maar wel in schrijven
Stefan
Aantal berichten : 72 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Stefan Ryaen. Partner: Jared, you've stolen my heart, But you can have him. Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis
Onderwerp: Re: Kletshoek vr maa 09, 2012 10:28 pm
Ctekosa schreef:
Percy schreef:
Jack schreef:
Jeeeej 10 over 12 beginnen en om 1 uur klaar met school xD
Wel biologie over sexuele voorlichting, denk je dat je dat in de 2e hebt gehad. Mag het nog eens in de 4e xD
haha, hopelijk heb je niet zo'n leraar als dat ik had die knal rood voor de klas stond uitleggen hoe het allemaal werkte xD
Het kan nog erger. Je kunt ook een lerares hebben die wil uitleggen hoe een condoom werkt door die om een bezemsteel te schuiven
Whaha wij moesten het om een banaan doen xD
De helft vond het jammer van de banaan maar jaxD
Arnoud
Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Kletshoek za maa 10, 2012 1:51 am
oke een banaan eet ik ook liever op
Fanta
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek za maa 10, 2012 8:10 am
Oeh, ik voor de lychees! ;D
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek zo maa 11, 2012 5:43 am
Whoaaa, vandaag vanaf 2 uur met Kim lekker gefietst, het was zo mooi weer! En we hebben ook pic's gemaakt.. muhaha!
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek zo maa 11, 2012 5:57 am
Hayden show us ;o en wow mijn moeder is eindelijk even niet thuis.... stiekem,stiekem de pc op c:
Fanta
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek zo maa 11, 2012 7:00 am
Ik ben niet stout ;o het is gewoon mijn stomme moeder die me niet meer op de pc laat en me tot stiekemheid aanzet c: maar ben ietswat betrapt, ze geloofde niet echt dat ik voor school bezig was toen ze thuiskwam :I
Hayden Admin
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek zo maa 11, 2012 8:27 am
Waaaarom zijn jullie zo benieuwd, haha? Weet niet eens of ze goed gelukt zijn, zag geen flikker op m'n mobiel door de zon! xd
Character sheet Naam: Gregory House Partner: Forever alone Reden van plaatsing: Guard
Onderwerp: Re: Kletshoek zo maa 11, 2012 8:43 am
Je mag mijn foto's hier ook wel neerpleuren, hoor o3o
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek zo maa 11, 2012 11:20 am
HET NIEUWE ALBUM VAN EPICA IS LIKE.. SUPERAWESOME!
Ik ga het zo meteen in bed luisteren, ermee in slaap vallen.. <3
Character sheet Naam: Gregory House Partner: Forever alone Reden van plaatsing: Guard
Onderwerp: Re: Kletshoek zo maa 11, 2012 6:02 pm
Waarom is er niemand online? JK O3O
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek zo maa 11, 2012 7:15 pm
Niet zo bescheiden; Hayden, ik weet zeker dat ze goed gelukt zijn ;D
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo maa 11, 2012 8:26 pm
Goedmorning, Oeeh vandaag maar tot kwart voor 1 naar school O.o *Doet dansje* + een leuke les *Gaat groter dansje doen* We mogen vandaag liegen op school xD Nha we moeten een verhaal verzinnen en die zo geloofwaardig mogelijk vertellen (moet wel goed komen)
Ctekosa
Aantal berichten : 12 Registratiedatum : 03-03-12
Character sheet Naam: Ctekosa Vysostkaya Partner: I don't have one...I have many. Somewhere in my head. Would you like to know one? Reden van plaatsing: Schizofrenie, ernstige vorm van trauma's en waanbeelden.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo maa 11, 2012 10:21 pm
Hayden schreef:
HET NIEUWE ALBUM VAN EPICA IS LIKE.. SUPERAWESOME!
Ik ga het zo meteen in bed luisteren, ermee in slaap vallen.. <3
Als het net zo is als Design your Universe dan ga ik hem niet kopen. Aan dat album was geen touw aan vast te knopen. Na een half uur luisteren dacht ik nog steeds dat het track 1 was waar ik naar luisterde.
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek ma maa 12, 2012 5:23 am
Over een paar dagen heb ik vrij, dus dan kan ik posten
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek ma maa 12, 2012 8:19 am
Okay.. ik zet één foto van ons dagje uit hier op Disturbia.. Cuz we're worth it.
Onze haren zaten btw wel verpoept, vanwege extreme wind op de dijk!
Spoiler:
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek do maa 15, 2012 1:45 am
Mooi!
Ik krijg geen inspiratie meer voor Fanta ontvangen ;(
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek do maa 15, 2012 3:23 am
Aah bijna klaar bijna klaar met school. Haat aan donderdagen waarom arme kinderen martelen tot 5 uur??
Tom
Aantal berichten : 19 Registratiedatum : 15-03-12
Character sheet Naam: Tom Hanson Partner: nah Reden van plaatsing: Narcisme