Aantal berichten : 221 Registratiedatum : 15-02-12
Character sheet Naam: Taylor Momsen Partner: - Reden van plaatsing: Hoort stem in haar hoofd - Zware nachtmerries, kans tot slaapwandelen
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo dec 30, 2012 8:46 am
Ja, mis ik wel one tree hill. En idd, bij GG dacht ik van 'wtf!' Toen gossip girl onthult werd.
Rhys
Aantal berichten : 12 Registratiedatum : 30-12-12
Character sheet Naam: Rhys Braxton Partner: Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo dec 30, 2012 8:57 am
Ik heb mezelf zwaar gespoiled, of beter gezegd tumblr heeft me gespoiled xD Ik moet het laatste seizoen nog helemaal kijken (a)
Momsen
Character sheet Naam: Taylor Momsen Partner: - Reden van plaatsing: Hoort stem in haar hoofd - Zware nachtmerries, kans tot slaapwandelen
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo dec 30, 2012 8:58 am
Tumblr heeft me zo al heeel vaak gespoiled! =P
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo dec 30, 2012 9:12 am
I'm sorry, ik zou gaan posten, maar sinds de avond is gevallen voel ik me zo slap, futloos. Komt doordat de griep me weer te pakken heeft, een week terug ook al, damnit. Ik typ nu ook met handschoenen aan, omdat m'n handen maar niet warm willen worden en ik ril van slaapkou. Anyway, ik post morgen graag, als het wat beter gaat.
Over en uit. Diantos.
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo dec 30, 2012 10:59 am
@Rhys: Had ik met prison break, echt irritant om te weten hoe een serie afloopt. Althans dat vind ik (a)
@Momsen: Ergens had ik het wel verwacht, al zat ik meer aan 'SPOILER' zijn zusje te denken...
En nu ga ik zo maar eens slapen, geen zin om morgen al om 8 uur buiten te staan werken, blij als oud- en nieuw voorbij is en ik weer gewoon lekker in de winkel mag werken xd
Chloë
Aantal berichten : 29 Registratiedatum : 25-12-11
Character sheet Naam: Chloë Lynn Partner: ♦ Reden van plaatsing: Live in their own fantasy world en lichte vorm van PTSS
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo dec 30, 2012 12:15 pm
Ik lig lekker warm in bed, maar slaap is verdwenen! Screw you, Klaas Vaak! >_>
Character sheet Naam: Killian Gold. Partner: Love is weakness. Reden van plaatsing: Agressie (?) | Deal-Obsessie | etc.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo dec 30, 2012 3:52 pm
WAITWUTT HOW CAN U NOT FRKN LIKE TRUE BLOOD. ;C Mijn hond heet Sookie. Kom op! :C
True Blood, The Vampire Diaries, The Secret Circle, Once Upon A Time: SOMUCHLOVE. Nu kijk ik Switched At Birth. Ook heel mooi =')
The Walking Dead & Game of Thrones kunnen er wel mee door x3
Ik ben overigens even nogal afwezig. Het is nu nogal vechten om m'n rang @ de site waar ik op zit en als een van de weinigen weet ik dat iemand met een rang hoger ontslag gaat nemen. Als er een vervanger komt, wil ik natuurlijk.. Maar, de anderen zijn er al langer. Vorige keer lukte het me, maar dit is een rang die bijna niemand krijgt. c':
En ik speel Sims. En het is bijna Oud&Nieuw. U.U
Mikaela
Aantal berichten : 280 Registratiedatum : 28-01-12 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Mikaela Jones Partner: i can't stop thinking about him, but why not? Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo dec 30, 2012 9:53 pm
OEH nog een TRUE BLOOD FAN *wave* me to de andere heb ik wel van gehoord maar niet gezien wel vampire diaries die heb ik ook gezien
Arnoud
Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo dec 30, 2012 10:07 pm
Oh hoe lang is het nu 10 uur ? En ik werd letterlijk me bed uit geknalt met een gek met karbied en een melkfles in de straat
Mikaela
Character sheet Naam: Mikaela Jones Partner: i can't stop thinking about him, but why not? Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo dec 30, 2012 10:11 pm
euh wat? o.O
Faye
Aantal berichten : 78 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 31
Character sheet Naam: Faye Vesper Carter Partner: - Reden van plaatsing: ADD, pyromanie, pathalogisch leugenaar en dissociatieve amnesia.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo dec 30, 2012 10:12 pm
joa carbid ;D ik ga vanmiddag ook, hihi. maar eerst oliebollen bakken <3
Mica
Aantal berichten : 32 Registratiedatum : 27-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : De mooiste doos die er te krijgen is!
Character sheet Naam: Mica Graines Partner: You tell me... Reden van plaatsing: Confabulatie
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo dec 30, 2012 11:03 pm
Achterlijk carbid... Midden in de nacht om twee uur mij een beetje wakker houden met dat idiote geknal! -.-
Mikaela
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo dec 30, 2012 11:05 pm
ik ben niet mee o.O wie of wat is Carbid *.* ik voel me dom Dx
Mica
Aantal berichten : 32 Registratiedatum : 27-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : De mooiste doos die er te krijgen is!
Character sheet Naam: Mica Graines Partner: You tell me... Reden van plaatsing: Confabulatie
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo dec 30, 2012 11:07 pm
Dat is een raar goedje dat je met water mengt en in een melkbus doet dat dan ontploft... En dat knalt nogal (A)
Mikaela
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo dec 30, 2012 11:10 pm
achzo oke xd nog nooit van gehoord Dx
Mica
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo dec 30, 2012 11:16 pm
Wees blij!
Mikaela
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo dec 30, 2012 11:17 pm
ja dat ben ik inderdaad, het klinkt niet al te leuk xd als je het zelf niet maakt... meh, vandaag gaan werken T.T en morgen ook terwijl ik normaal mijn verjaardag moet vieren T.T
Momsen
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo dec 30, 2012 11:38 pm
Goedemorgen - Middag! Pff, met de fiets naar buiten gaan is haast zelfmoord, je fiets meer achteruit dan vooruit! Wat een wind =P
Arnoud
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ ma dec 31, 2012 12:27 am
en dat met dat vliegende vuurwerk. Ze hoeven niet bij mij in de buur te komen met dat vuurwerk dan hebben ze een probleem. Sinds ik voor siervuurwerk weg heb moeten springen heb ik het er niet meer op. Maar nu posten want ik moet over 1,5 uur al weer weg.
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ ma dec 31, 2012 12:32 am
Im sorry peepz, ben vandaag nog beroerder als gisteren, dus weinig tot geen activiteit vandaag.. <3
Arnoud
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ ma dec 31, 2012 1:11 am
^beterschap
Momsen