Character sheet Naam: Lullaby Locomaze Partner: OH MY GOD, KNIFE, I LOVE U SO MUCH. Reden van plaatsing: UNKNOWN, SHITWHORE.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 10:38 pm
I'm wide awake o_õ
G'morning peepz, ik ben halfdood.
Amanda Bewaker
Aantal berichten : 31 Registratiedatum : 02-01-13 Leeftijd : 27
Character sheet Naam: Amanda June Partner: You believe but what you see. You receive but what you give. Reden van plaatsing: Guardian angel ♥
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 12:14 am
Ik heb de halve nacht TVD gekeken en ik werd al om half 10 wakker /dead
Over drie kwartiertjes naar Pitch Perfect in de bios en vanmiddag.. posten, of course
Momsen
Aantal berichten : 221 Registratiedatum : 15-02-12
Character sheet Naam: Taylor Momsen Partner: - Reden van plaatsing: Hoort stem in haar hoofd - Zware nachtmerries, kans tot slaapwandelen
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 12:19 am
Voor TVD zouk ook wel een halve nacht opblijven! =P
Mikaela
Aantal berichten : 280 Registratiedatum : 28-01-12 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Mikaela Jones Partner: i can't stop thinking about him, but why not? Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 12:20 am
zeg, bewakers mogen toch patienten niet in de keuken vastketenen o.O ocharme Mika T.T ze heeft niets gedaan
Momsen
Character sheet Naam: Taylor Momsen Partner: - Reden van plaatsing: Hoort stem in haar hoofd - Zware nachtmerries, kans tot slaapwandelen
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 12:27 am
Jawel! Ze heeft Shiloh aan een bed vastgeketend, ik vind het dus een verdiende straf! =P
Mikaela
Character sheet Naam: Mikaela Jones Partner: i can't stop thinking about him, but why not? Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 12:32 am
xd maar geef nou toe, het was best grappig en trouwens ze ging hem echt wel weer vrij laten xd Ze vond het gewoon leuk om te bewijzen dat ze nu machtiger dan hem was nu hij gips zit xd
Momsen
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 12:33 am
Ja kvond ook wel hillarisch. maar hij zal Mika terug krijgen, wees daar maar gerust van! Kweet alleen nog niet wat hij zal doen, nu niet veel want Maximus heeft hem opgesloten XD
Mikaela
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 12:36 am
dat weet ik ook dat hij haar terug zou krijgen, en daar kijk ze voorop xd maar dat Maximus haar daarvoor ook moest Ketenen o.O in de keuken dan nog xd weet je dat dat nogal...creepy gedachten op kan brengen xd
Momsen
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 12:39 am
Ik vind het gewoon hillarisch dat Maximus daar is op gekomen. Geschikte straf, ale ik weet 1 iemand die zich krom gaat lachen als hij dat te horen gaat krijgen =P Wat moet ge daar eigenlijk doen, vastgeketend? Alle sinds niet de afwas.
Mikaela
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 12:42 am
Ja Shiloh zal diegene zijn, maar wie gaat het de jongen vertellen? Mikaela alsinds niet hoor want ze weet hoe hij erop zou reageren xd wel ik heb geen flauw benul wat ze daar vast geketend zal moeten doen o.O daar begint mijn fantasie op hol te slaan xd
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 12:43 am
Maximus schreef:
Hohoho, kijkt dìt was grappig.
MAXIMA IS VERANDERD IN DE KERSTMAN. IK WIST HET WEL, HEB JE DOOR HOOR!
Omggggg, Samsel, TVD verslaafde! Ik heb de halve nacht liggen posten, whoa. xd
Momsen
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 12:44 am
Thaha, echt grappig! Maximus is creatief =P Ze krijgen hem wel nog ;-)
Cayne
Aantal berichten : 114 Registratiedatum : 14-02-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : Everywhere i go.
Character sheet Naam: Cayne Westan Partner: Try me ON. Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis NPS, Sadistisch
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 12:51 am
Whoah, long time ago. Well, denk dak hier weer actief ga zijn (: Eerst ff mn hondje uitlaten seeyall.
Momsen
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 1:07 am
Vernieuwde de indexpagina maar al liefste 15 keer afgelopen tien minuten. Duidelijk niets anders te doen XD
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 1:08 am
Goeiemorgen/middag
Caine
Aantal berichten : 69 Registratiedatum : 27-12-12
Character sheet Naam: Caine Miller Partner: You knew I was trouble when I walked in, so shame on you. Reden van plaatsing: Een combinatie van Machiavellisme en Narcistische persoonlijkheidsstoornis, beide gepaard met een lichte vorm van sadisme.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 1:09 am
Ik moet maar eens gaan posten..
Cayne
Aantal berichten : 114 Registratiedatum : 14-02-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : Everywhere i go.
Character sheet Naam: Cayne Westan Partner: Try me ON. Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis NPS, Sadistisch
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 1:34 am
Caine schreef:
Ik moet maar eens gaan posten..
Omg who are u? :F I wanted toooo change my name to Caine but now i cant D= Edit; ik ga Cayne ff ombouwen ;3
Caine
Character sheet Naam: Caine Miller Partner: You knew I was trouble when I walked in, so shame on you. Reden van plaatsing: Een combinatie van Machiavellisme en Narcistische persoonlijkheidsstoornis, beide gepaard met een lichte vorm van sadisme.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 1:39 am
^Whoop, I'm sawry.
Cayne
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 1:46 am
But who are u ? :F
Caine
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 1:49 am
Charlotte, who are you? O.o
Cayne
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 1:50 am
CHAAAAR? Mes Juudz (:
Caine
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 1:51 am
Jeps, its me. HAAAAI JUUDZZZ.
Cayne
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 1:53 am
Eloah~ Weet iemand nog een leuke faceclaim?
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 2:01 am
BAM! Fanta ook weer actief! Moet wel nog een paar dingen bedenken voordat ik weer begin met posten, eerst uitvinden wie mijn accounts zijn en dan topics maken en zien wie er reageert... ;D
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 2:50 am
Maximus is heel creatief ja c: & geen dubbelzinnige dingen in de keuken, zo is hij niet Hij is strenggelovig, remember? Gewoon een beetje uitdagen en schelden (aa)