Character sheet Naam: Killian Gold. Partner: Love is weakness. Reden van plaatsing: Agressie (?) | Deal-Obsessie | etc.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ ma dec 31, 2012 3:02 am
Haha, af en toe als we ons vervelen wel. Maar je moet nagaan, die naam klinkt lieflijk. Ze is nu nog een pup, maar als we later "Sookie" roepen en dát komt eraan.. Gheghe :$
Momsen
Aantal berichten : 221 Registratiedatum : 15-02-12
Character sheet Naam: Taylor Momsen Partner: - Reden van plaatsing: Hoort stem in haar hoofd - Zware nachtmerries, kans tot slaapwandelen
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ ma dec 31, 2012 12:06 pm
Gelukkig nieuwjaar mensjes!
Rhys
Aantal berichten : 12 Registratiedatum : 30-12-12
Character sheet Naam: Rhys Braxton Partner: Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ ma dec 31, 2012 12:45 pm
Eee iedereen, gelukkig nieuwjaar enzo
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ ma dec 31, 2012 9:34 pm
Happy new year everybody!
Echt typisch dat ik nu al weer wakker ben terwijl ik drie uur geleden ging slapen, de meeste van me vrienden slapen ook nog, vandaar dit berichtje op de vroege morgen xD
Rhine
Aantal berichten : 26 Registratiedatum : 25-12-12 Leeftijd : 27
Character sheet Naam: Rhine Fellwood Partner: Sweet is the curse of hearts intwined but lost, detached but bound ~ Reden van plaatsing: Obsessie voor het bovennatuurlijke en onverklaarbare stemmingswisselingen.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ ma dec 31, 2012 11:19 pm
Gelukkig nieuw jaar everyone!
Momsen
Character sheet Naam: Taylor Momsen Partner: - Reden van plaatsing: Hoort stem in haar hoofd - Zware nachtmerries, kans tot slaapwandelen
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di jan 01, 2013 12:26 am
Voormiddag gaan werken en nu genieten van de rest van de dag! =P Als iemand topicje wil met Taylor - Shiloh - Velkan ... Dan hoor ik het graag.
Cian
Aantal berichten : 104 Registratiedatum : 25-12-12
Character sheet Naam: Cian O'Carroll Partner: I have to find you, tell you I need you. Reden van plaatsing: Anxiety & Depression
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di jan 01, 2013 1:05 am
En nu eens overal gaan posten, yeah c:
Mica
Aantal berichten : 32 Registratiedatum : 27-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : De mooiste doos die er te krijgen is!
Character sheet Naam: Mica Graines Partner: You tell me... Reden van plaatsing: Confabulatie
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di jan 01, 2013 1:17 am
Gelukkig nieuwjaar iedereen!!!
Sean
Aantal berichten : 27 Registratiedatum : 24-12-12 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Sean O'Donnell Partner: Forget them other boys, baby. Forget them other guys. Reden van plaatsing: Pyromaan
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di jan 01, 2013 2:58 am
Inspiloosheid op de accounts waarmee ik moet posten
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Character sheet Naam: Lexi Fellwood Partner: - Reden van plaatsing: Plotselinge woede-aanvallen en dwangmatige stemmen in haar hoofd.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di jan 01, 2013 6:01 am
Gelukkig nieuwjaar iedereen! :'D
Woooosh, zit gezellig met Sammy op de bank met de Ipad (:
Caine
Aantal berichten : 69 Registratiedatum : 27-12-12
Character sheet Naam: Caine Miller Partner: You knew I was trouble when I walked in, so shame on you. Reden van plaatsing: Een combinatie van Machiavellisme en Narcistische persoonlijkheidsstoornis, beide gepaard met een lichte vorm van sadisme.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di jan 01, 2013 7:32 am
Ik ga zometeen de laptop pakken en dan eens kijken of ik kan posten.
Arnoud
Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di jan 01, 2013 8:05 am
Gelukkig nieuwjaar iedereen. hoepelijk het jaar wat beter dan het feest.
Momsen
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di jan 01, 2013 8:08 am
Oei, geen geslaagde avond gehad?
Mikaela
Aantal berichten : 280 Registratiedatum : 28-01-12 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Mikaela Jones Partner: i can't stop thinking about him, but why not? Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di jan 01, 2013 8:24 am
yeay eindelijk gedaan met werken ookal heb ik maar 3u slaap gekregen ik ben neit moe Dx en YEAAAAYYY EINDELIJK BEN IK NU 17 GEWORDEN ik voel me....jammer genoeg niet anders T.T
GELUKKIG NIEUWJAAR XD
Momsen
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di jan 01, 2013 8:26 am
Happy B-day!
Hayden Admin
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di jan 01, 2013 8:32 am
Menssieesss, nieuwe update! Desperate much? xd
@Mikaela, happy birthday!
Kvoel me vandaag weer stukje beter dan gisteren, dus zal posten! c:
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di jan 01, 2013 8:37 am
Happy bday Mikaela ! zoo, avondje alleen thuis dusniks doen vanavond, yay !
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di jan 01, 2013 8:38 am
Brianne schreef:
Happy bday Mikaela ! zoo, avondje alleen thuis dusniks doen vanavond, yay !
Noooo, je sig is zo mooi en dan.. wat heb je met die randjes gedaan?
Mikaela
Aantal berichten : 280 Registratiedatum : 28-01-12 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Mikaela Jones Partner: i can't stop thinking about him, but why not? Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di jan 01, 2013 8:38 am
thanks vroeg in de ochtend (1u snachts xd) was het ENGSTE en Raarste moment van mijn leven Dx ene dronke gast vroeg op mijn werk (restaurant+galabal) vroeg of hij aan men oor mocht likken o.X ik zo van W.T.F Dx
Momsen