Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di jan 01, 2013 8:40 am
Momsen schreef:
Oei, geen geslaagde avond gehad?
Ah paar mensen die boos waren
Gefeliciteerd Mika
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di jan 01, 2013 8:42 am
Momsen schreef:
Heb je al veel aanmeldingen voor bewakers? =P
Nee
Sean
Aantal berichten : 27 Registratiedatum : 24-12-12 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Sean O'Donnell Partner: Forget them other boys, baby. Forget them other guys. Reden van plaatsing: Pyromaan
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di jan 01, 2013 8:49 am
Gelukkig dat ik dan maar weer met Dux actief ga worden xD
Arnoud
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di jan 01, 2013 8:53 am
piep heb ik perongeluk me post verwijdert. Druk ik me tabled weg
Mikaela
Aantal berichten : 280 Registratiedatum : 28-01-12 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Mikaela Jones Partner: i can't stop thinking about him, but why not? Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di jan 01, 2013 8:55 am
Arnoud schreef:
piep heb ik perongeluk me post verwijdert. Druk ik me tabled weg
o dat heb ik soms ook, dat haat ik word er zo kwaad van dat ik hard de neiging moet weerstaan om niet met mijn laptop te gaan smijten xd
Momsen
Aantal berichten : 221 Registratiedatum : 15-02-12
Character sheet Naam: Taylor Momsen Partner: - Reden van plaatsing: Hoort stem in haar hoofd - Zware nachtmerries, kans tot slaapwandelen
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di jan 01, 2013 8:56 am
Ik heb dat nu vaak met Windows 8 ... Begint hij plots alles te herladen en is alles weg ookal heb ik het gekopieerd. -_- Type ik alles op Word voor ik er een post van maak.
Caine
Aantal berichten : 69 Registratiedatum : 27-12-12
Character sheet Naam: Caine Miller Partner: You knew I was trouble when I walked in, so shame on you. Reden van plaatsing: Een combinatie van Machiavellisme en Narcistische persoonlijkheidsstoornis, beide gepaard met een lichte vorm van sadisme.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di jan 01, 2013 9:03 am
Ik heb 3 boeken uitgelezen sinds woensdag. Nu ga ik The Maze Runner lezen.
Arnoud
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di jan 01, 2013 9:17 am
Ja ik vind word niet fijn. Ik lees graag tijdens het schrijven van me post het vorige bericht terug om zo fouten te voorkomen en als ik van word doe moet ik continu wisselen tussen firefox en word en dan hebben ze beiden nog al de neiging om vast te lopen.
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di jan 01, 2013 9:24 am
Wat ik altijd deed toen mijn pc nog haast letterlijk crashte als ik wisselde van word en firefox was het bericht waarop je dan ging reageren in word plakken. Was even wennen maar is ongeveer hetzelfde als wanneer je het hier terugleest, al is het nog steeds handiger om het gewoon via de site te kunnen typen en teruglezen etc.
Arnoud
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di jan 01, 2013 9:25 am
Ja ik ga chrome er gewoon weer terug op zetten werkt mijn flash speler ook honderd keer zo goed.
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di jan 01, 2013 9:27 am
Haha, bij mij is het juist andersom; bij chrome begint bij mij alles helemaal op hol te slaan en crashte mijn flash player altijd dus ik blijf maar lekker bij firefox plakken
Arnoud
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di jan 01, 2013 10:32 am
nou bij firefox zal het wel komen om dat ik geen goede flash heb maar op een of anderen manier krijg ik er de goede niet op.
Hum zou ik arnoud stiekem op iemand verlief laten worden ? en op wie dan
Brianne
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di jan 01, 2013 10:34 am
Hmm.. flash al eens geupdate dan? volgens mij moet er gewoon een officiële update via de site te vinden zijn, toch?? Op Brianne natuurlijk (a) nee grapje
Humm.. iemand nog iets van leuke muziek? ben mn afspeellijst weer eens aan 't updaten
Arnoud
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di jan 01, 2013 10:36 am
ik heb al van alles geprobeerd.
Ligt er aan er aan wat voor muziek je houdt.
Hayden Admin
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di jan 01, 2013 10:37 am
Ik heb een heleboel leuke muziek voor je. De vraag is alleen of je er ook echt van houd. Van Metal.
Emble
Aantal berichten : 45 Registratiedatum : 01-01-13 Leeftijd : 25
Character sheet Naam: Emble Mcwell Partner: - Reden van plaatsing: Depressie, geesten zien en eetstoornis
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di jan 01, 2013 10:38 am
Hayden schreef:
Ik heb een heleboel leuke muziek voor je. De vraag is alleen of je er ook echt van houd. Van Metal.
OMG metal fan too ;DDD
Brianne
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di jan 01, 2013 10:39 am
@ Arnoud Hmm.. raar, bij mij heb ik flash er toen compleet vanaf gegooid, opnieuw geïnstalleerd en toen deed ie t weer als nieuw..
@ Hayden: dat is net wat ik niet luister, hehee maar verder luister ik bijna alles wel eigenlijk
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di jan 01, 2013 10:40 am
Grmbl Brianne. Anders had ik je wel een stuk of 10 bands kunnen geven..
Yuush, a true one. Vooral van Epica, Stream of Passion, de oude Nightwish, Tarja Turunen, etc
Arnoud
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di jan 01, 2013 10:41 am
Ik wel ook wel wat geven maar dan krijgje country, krezip, Limp bizkit, Cascade, Avriel lavigine.
@brianna mijn computer is gewoon eigenwijs heb ook heel me google account + youtube moeten verwijderen en opnieuw aan maken om google chrome goed te laten werken.
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di jan 01, 2013 10:44 am
@Brianne: Post is eindelijk af Serie kijken en posten werkt niet goed samen, kwam er uiteindelijk neer dat ik alleen in de reclame's verder schreef (a)
Wat ik trouwens doe als ik nieuwe muziek wil, is op Youtube filmpjes van series opzoeken die ik keek. Van die clips met muziek er onder, zo kun je vaak goede muziek vinden
Euhm... verder Coldplay, the Fray, the Script, bij alle drie zijn vooral de oude albums goed (a)
Brianne
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di jan 01, 2013 10:47 am
@ Hayden: ik ga ze gewoon luisteren, wie weet @ Arnoud: O.o your computer is mean! dat is ie! :p @ Dante: IK HOU VAN JE POST <3 hihi en ik ga weer muziek zoeken en posten
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di jan 01, 2013 10:54 am
Hihi, thank you! Ben benieuwd naar Brianne's reactie (a)
Arnoud
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di jan 01, 2013 10:56 am
Nou weet ik nog steeds niet of ik arnoud verliefd ga laten worden
Momsen
Aantal berichten : 221 Registratiedatum : 15-02-12
Character sheet Naam: Taylor Momsen Partner: - Reden van plaatsing: Hoort stem in haar hoofd - Zware nachtmerries, kans tot slaapwandelen
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di jan 01, 2013 11:10 am
Dat moet je zelf weten e! =P
Arnoud
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di jan 01, 2013 11:13 am
XD echt waar. Met kop en munt is besloten dat hij verliefd gaat worden. Alleen nu nog wie.