Character sheet Naam: Shiloh Fernandez Partner: - Reden van plaatsing: Agressie -Zware verslaving drank en sigaretten.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 2:54 am
Kvind geweldig ondanks dat shiloh op zijn kamer zit opgesloten. XD Eigen schuld dikke bult Mika.
Caine
Aantal berichten : 69 Registratiedatum : 27-12-12
Character sheet Naam: Caine Miller Partner: You knew I was trouble when I walked in, so shame on you. Reden van plaatsing: Een combinatie van Machiavellisme en Narcistische persoonlijkheidsstoornis, beide gepaard met een lichte vorm van sadisme.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 2:56 am
Ik moet even zeggen dat ik de faceclaim van Maximus echt adore. Big time.
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 3:05 am
Wauw... Of er zijn gewoon heel veel nieuwe mensen, of ik heb het hier zo lang gemist dat er nieuwe accounts door dezelfde mensen zijn bijgemaakt..
Caine
Character sheet Naam: Caine Miller Partner: You knew I was trouble when I walked in, so shame on you. Reden van plaatsing: Een combinatie van Machiavellisme en Narcistische persoonlijkheidsstoornis, beide gepaard met een lichte vorm van sadisme.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 3:08 am
Ik was Declan en Auburn en Melanie. Weet niet of je die kende.
Fanta
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 3:23 am
Jeps, of course ken ik die nog. Ik ben Fanta, Niaex en Louis, denk ik... Ik heb Hayden voor de zekerheid gevraagd of ze me IP even na wou kijken of ik iemand mis, dan kan ik ze weer opkrikken ;D
Caine
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 3:24 am
Ik ga nog één iemand actief maken. Een meisje.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 3:25 am
Ik ben Wood hier c: En Damian & Maximus nu ook @Caine; Thanks! Matt Dallas omg, mijn male celeb crush //melts
Caine
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 3:35 am
Matt Dallas le sexyheid zelve.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 3:37 am
Caine schreef:
Matt Dallas le sexyheid zelve.
+164136546 omg ja.. Omg ik zit weer foto's van hem te kijken iemand.. stop me. send help. sos. SOS.
Serenity Psychologe
Aantal berichten : 71 Registratiedatum : 11-07-12
Character sheet Naam: Serenity Amor Partner: Dice.. dice.. double it twice.. ~ Reden van plaatsing: Psychokinesis || Kleptomania
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 3:38 am
.. Moet ik weer van acc switchen.
Vooruit dan maar weer xd
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 3:41 am
Hahaha, Zo. Ik ben goed compleet wakker geworden met dank aan Diant Nu postsheetjes maken, verrekte rotdingen ik heb eindelijk door hoe ik het tekstvak goed krijg ... met mn blonde kop :')
Dus, nu die dingen gaan bijwerken dan posten en dan uh.. ja. En nu verplicht Diant's muziek luisteren
Fanta
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 3:46 am
Ik ga misschien nog een jongen aanmaken, zo'n mysterieuze verlegen... Moet wel nog z'n foto en al bedenken! xD
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 3:48 am
Tumblr is ideaal voor faceclaims enzo c: En omg ik luister zo'n oldskool rap ik word emotioneel haha :c
Character sheet Naam: Ziva Partner: - Reden van plaatsing: Guard
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 3:50 am
Tumblr is een geweldige uitvinding!
Fanta
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 3:51 am
#Maximus: Word je daar emotioneel van?? Hmm... Ik word van weinig dingen emotioneel, dus dit is nieuw voor mij om te lezen ;P
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 3:56 am
Omg ja al die memories man haha :'( ikgahuilen. (nee hoor ik word niet ècht emotioneel, alleen een beetje melancholisch?)
Caine
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 3:57 am
Ik zit te twijfelen of ik nog een meisje aanmaak, want het idee is niet echt origineel of zo.
Yin
Aantal berichten : 58 Registratiedatum : 03-01-13
Character sheet Naam: Tae Yin Yeon Partner: It's more difficult then black and white... Reden van plaatsing: Dubbele persoonlijkheids stoornis, sadisme
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 3:57 am
Fanta is wel echt een genius naam Dat moest even gezegd worden xD En ik laat de laptop crashen door alleen maar een liedje te luisteren ;___; stomme wifi :c
Caine
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 3:58 am
Miepmiep. Ik moet nog een liedje 'etveen mooie betekenis vinden, voor godsdienst..
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 3:58 am
Hmm, stiekem wil ik een meeting ofzo. Met Disturbia peepz. En dan Aimee's idee: een attractiepark. IK GA OVERAL IN, I DON'T GIVE A FUCK >D
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 3:59 am
Btw ja zijn hier mensen met tumblr?
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 4:00 am
Waarom vertellen mensen me op het laatste moment van de vakantie dat we huiswerk hebben
Caine
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 4:11 am
Das nogal kut. Ik heb honger, heel veel honger.
Fanta
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 4:18 am
Yin schreef:
Fanta is wel echt een genius naam Dat moest even gezegd worden xD En ik laat de laptop crashen door alleen maar een liedje te luisteren ;___; stomme wifi :c
Omg... Lieff!!!! Yin ook hurrr ;D
#Maximus: Ach ja... Ieder z'n ding ;D
Caine
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 4:25 am
Omfg, pretty little liars zorgt voor inspiratie, en nu heb ik een idee voor een nieuw meisje.