Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 6:33 am
Wat een schatje
Vince
Aantal berichten : 108 Registratiedatum : 22-12-11
Character sheet Naam: Vince Eversmann Partner: Everything is a danger, also love Reden van plaatsing: PTSS
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 6:33 am
Ah kei schattig
Yin
Aantal berichten : 58 Registratiedatum : 03-01-13
Character sheet Naam: Tae Yin Yeon Partner: It's more difficult then black and white... Reden van plaatsing: Dubbele persoonlijkheids stoornis, sadisme
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 6:35 am
Oeh, schattig doggie =w= Ik wil hem huggen, fluffyheid
Vince
Character sheet Naam: Vince Eversmann Partner: Everything is a danger, also love Reden van plaatsing: PTSS
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 6:38 am
Ik vond Yin er wel erg schattig uitzien voor hier te zitten. Maar toen zag ik de reden van plaatsing.. 0.o
Yin
Character sheet Naam: Tae Yin Yeon Partner: It's more difficult then black and white... Reden van plaatsing: Dubbele persoonlijkheids stoornis, sadisme
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 6:43 am
Haha, ze is zelf ook wel lief hoor, beetje vreemd en met de neiging om kinderachtig te doen, maar wel lief ^-^ Alleen beetje jammer dat haar andere 'helft' Yang het niet echt eens is met deze liefigheid :}
Heeft Vince z'n PTSS van het leger?
Amanda Bewaker
Aantal berichten : 31 Registratiedatum : 02-01-13 Leeftijd : 27
Character sheet Naam: Amanda June Partner: You believe but what you see. You receive but what you give. Reden van plaatsing: Guardian angel ♥
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 6:43 am
Lexi schreef:
YEAH. IK HEB MIJN STAGE AFGEROND
Okee, zo erg was het nou ook weer niet.. Maar ik ben wel blij dat ik er vanaf ben, kan ik tenminste ook weer een klein beetje uitslapen xd
Nu alleen nog mijn stageverslag afmaken en interview uitwerken en dan posten >D
Awesome girl! Stiekem moeten we nu bij mij een grote sleepover houden met TVD om het te vieren o_o Je kon morgen niet afspreken toch?
Vince
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 6:44 am
Jep, van alles wat hij heeft mee gemaakt op uitzending.
Yin
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 6:51 am
Ah very legit. Maargoed, later guys and girls~ Ik ga nu óntzettend gezellig en sociaal zitten doen met m'n lieve, lieve, brave neefjes *sarcasm* Bwah, hoop dat ik die paar uur volhoud -___-´
Arnoud
Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 6:57 am
hum topic in de sport ruimte of het strand
Vince
Character sheet Naam: Lexi Fellwood Partner: - Reden van plaatsing: Plotselinge woede-aanvallen en dwangmatige stemmen in haar hoofd.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 7:43 am
Amanda schreef:
Lexi schreef:
YEAH. IK HEB MIJN STAGE AFGEROND
Okee, zo erg was het nou ook weer niet.. Maar ik ben wel blij dat ik er vanaf ben, kan ik tenminste ook weer een klein beetje uitslapen xd
Nu alleen nog mijn stageverslag afmaken en interview uitwerken en dan posten >D
Awesome girl! Stiekem moeten we nu bij mij een grote sleepover houden met TVD om het te vieren o_o Je kon morgen niet afspreken toch?
Haha, eigenlijk wel ja! Ik heb echt te lang geen TVD gekeken door dat gekloot met mijn computer.. Ik wil eigenlijk gewoon de dvd kopen
Nou morgen overdag kan ik niet, maar zondag wel! Ik had je net ook een PB gestuurd Maar heb jij het online gekeken of via een dvd? (:
Bleh, ik moet morgen om 10 uur in de ochtend ramen zemen bij iemand.. Ben ik klaar met mijn stage, kan ik nog steeds niet uitslapen xD
Amanda Bewaker
Character sheet Naam: Amanda June Partner: You believe but what you see. You receive but what you give. Reden van plaatsing: Guardian angel ♥
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 7:46 am
Iloon heeft hier gisteren geslapen en toen hebben we via mijn computer seizoen één verder gekeken en twee afleveringen van twee van haar DVD!
Awh, arme jij <3 Dan gaan we zondag even vieren dat we.. die dag erna naar school moeten Nee, dan gaan we lekker gek en iets leuks doen!
Anx
Aantal berichten : 17 Registratiedatum : 04-01-13
Character sheet Naam: Anx Square Partner: Don't have. Reden van plaatsing: Eetstoornis, anorexiaverschijnselen
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 7:47 am
Mijn eigen char raakt me diep >.< En die slaat nergens op Emmmaaaa! Da's jou schuld
Rhys
Aantal berichten : 12 Registratiedatum : 30-12-12
Character sheet Naam: Rhys Braxton Partner: Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 7:48 am
Het word eens tijd dat ik met Rhysje ga posten
Melanie
Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 7:50 am
Wat denken jullie, de naam Melanie houden, of in Spencer laten veranderen?
Character sheet Naam: Lexi Fellwood Partner: - Reden van plaatsing: Plotselinge woede-aanvallen en dwangmatige stemmen in haar hoofd.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 7:51 am
Amanda schreef:
Iloon heeft hier gisteren geslapen en toen hebben we via mijn computer seizoen één verder gekeken en twee afleveringen van twee van haar DVD!
Awh, arme jij <3 Dan gaan we zondag even vieren dat we.. die dag erna naar school moeten Nee, dan gaan we lekker gek en iets leuks doen!
Oh okee, gezellig! Als we bij dezelfde afleveringen zijn moeten we weer met z'n drieën een TVD marathon houden! :'D
Haha, we doen altijd al gek >D Maar idd, we moeten ff iets leuks verzinnen om de vakantie leuk af te sluiten
Anx
Aantal berichten : 17 Registratiedatum : 04-01-13
Character sheet Naam: Anx Square Partner: Don't have. Reden van plaatsing: Eetstoornis, anorexiaverschijnselen
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 7:55 am
#Melanie: Ligt eraan wat jij het leukste vindt en waar jij je goed bij voelt, meestal moet je op je eigen gevoel afgaan, die ligt meestal het juist, vooral als de meningen hier heel uiteen lopen :-)
--
Eerste post met Anx done, nu Niaex en Fanta nog
Amanda Bewaker
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 7:56 am
Lexi schreef:
Amanda schreef:
Oh okee, gezellig! Als we bij dezelfde afleveringen zijn moeten we weer met z'n drieën een TVD marathon houden! :'D
Haha, we doen altijd al gek >D Maar idd, we moeten ff iets leuks verzinnen om de vakantie leuk af te sluiten
Ja! Ik heb gisteren de seizoensfinale van seizoen twee gezien en toen ging ik huilen. Zo zielig! En ik ben verliefd op Jeremy >D
Ohja, dat is eigenlijk wel waar, hihi. We bedenken wel iets leuks!
Character sheet Naam: Ziva Partner: - Reden van plaatsing: Guard
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 7:59 am
Amanda; kdenk dat je niet de enige bent die loopt te huilen bij de finale van Seisoen twee. Heb het ook gehad! XD
Rhys
Aantal berichten : 12 Registratiedatum : 30-12-12
Character sheet Naam: Rhys Braxton Partner: Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 8:00 am
@Max: Dianta is weer bezig geweest ja
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3