Aantal berichten : 280 Registratiedatum : 28-01-12 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Mikaela Jones Partner: i can't stop thinking about him, but why not? Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 1:34 am
arnoud REN voor je leven xd maar aan de andere kant ook weer neit doen, je mag Taylor niet alleen achter laten bij de enge guards o.O xd
Cian
Aantal berichten : 104 Registratiedatum : 25-12-12
Character sheet Naam: Cian O'Carroll Partner: I have to find you, tell you I need you. Reden van plaatsing: Anxiety & Depression
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 1:36 am
WAIT .. AMANDA IS JADE. I LIKE JADE. Amanda is cool c:
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 1:41 am
Ik leef ook weer ._. //valt met hoofd op bureau
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 1:43 am
Ea, je hebt zelf zo laat nog gevideochat! Al moet ik zeggen dat ik ook pittig tot half 3 uitgehouden heb xDD
Vince
Aantal berichten : 108 Registratiedatum : 22-12-11
Character sheet Naam: Vince Eversmann Partner: Everything is a danger, also love Reden van plaatsing: PTSS
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 1:44 am
Brianne schreef:
Woehoe, zoo dagje uit met mn zus ook eindelijk gepland Nieuwe muziek op mn muzieklijst gezet en roomboter wafel dingessen gegeten, yay <3
En nu... iemand zin in een topic met Brianne? Bijt niet, slaat niet en krabt niet?
Ik wil wel topic met je
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 1:46 am
Schatje ik lag om 5u nog te videochatten, blijkbaar met een teddybeer in mijn armen terwijl ik tegen mezelf aan het brabbelen was dat het lekker warm was omdat de zon onder mijn bed was gekorpen. Ja zo erg was het XD
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 1:46 am
hahah, we lijden gewoon een beetje aan insomnia ofzo, heb echt nog een uur na half drie wakker gelegen om naar het plafond te staren O.o
ZO. GEPOST. en dan kan ik nu weer gaan posten, lekker druk druk druk
@ Vince: sure =] heb je al een topic of opent iemand van ons een topic?
@ Maximus: mag ik hier een beetje om lachen?
Hayden Admin
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 1:48 am
@MAX, WIE HEEFT JE DIE PILLEN VIRTUEEL GEVOERD DAN?
@Brianne, ja. Ja. Dat moet zelfs. Lach maar hard xD
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 1:49 am
Hahaha, en jij beweerde dat ik een beetje gek was met mn chocola @ Hayden: HAHAHAHAHAH, zo goed? (A) En nu... ABBY'S RETUUUURN MUHAHAH >=]
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 1:50 am
Was het gister volle maan? o_o
Brianne
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 1:50 am
Uh.. volgens mij niet Denk ik =')
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 1:51 am
@Brianne; ja lach maar, het is oké.. Ik lach mezelf ook uit hahahha :c @Diantos; IK DACHT DAT JE AAN MIJN KANT STOND
Amanda Bewaker
Aantal berichten : 31 Registratiedatum : 02-01-13 Leeftijd : 27
Character sheet Naam: Amanda June Partner: You believe but what you see. You receive but what you give. Reden van plaatsing: Guardian angel ♥
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 1:52 am
Cian schreef:
WAIT .. AMANDA IS JADE. I LIKE JADE. Amanda is cool c:
Ik ben echt dol op Jade en zo ook op Liz zelf >D Thank you! <3
Zo, dadelijk is het toch echt tijd mijn laptop even opzij te leggen.. Achja, aan het eind van de middag weer posten met Rhine en maybe ook met Amanda! Eerst dan nog even een topic voor Rhys aanmaken. Iemand die ook nog een topic met Rhine of Amanda wilt?
Vince
Character sheet Naam: Vince Eversmann Partner: Everything is a danger, also love Reden van plaatsing: PTSS
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 1:54 am
@brainne, ik heb er nog een open Bij de eetzaal
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 1:56 am
@Max: WIE ZEGT DAT IK DAT NIET STA?
@Amandsel: Teehee, seeya later, VEEL PLEZIER MET CUPCAKES BROUWEN! <3
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 1:57 am
@Diantos; OMDAT JE ANDEREN AANSPOORT OM ME UIT TE LACHEN VOORDAT IK ER DE TOESTEMMING VOOR GAF? :'(
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 1:58 am
@Max: /kijkt naar witte naam en rangtitel. ADMIN.
I HAVE POWERZZZZZZZZ.
Btw, voor de bewakers is er nu een gebied toegevoegd, buiten de kliniek in het dorp zelf. EN ER KOMT ER ZO METEEN NOG 1 AAN. >D
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 1:59 am
MACHTSMISBRUIK maar ik hou nog steeds van je hoor c:
Vince
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 2:10 am
Zijn wel griezelig veel bewakers, moet ik bang worden ?
Faye
Aantal berichten : 78 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 31
Character sheet Naam: Faye Vesper Carter Partner: - Reden van plaatsing: ADD, pyromanie, pathalogisch leugenaar en dissociatieve amnesia.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 2:14 am
de bewakers gaan je opeten
Brianne
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 2:14 am
Neuh, niet bang worden als je lief bent doen ze niks, en nu gaan ze zich bezatten in de pub dus is er niks aan t handje
@ Vince; ik post er zodra ik mn post nu af heb
Vince
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 2:24 am
haha, dat scheelt ook wel weer als ze zat zijn En vince is heel meegaand hoor
Ethan Bewaker
Aantal berichten : 110 Registratiedatum : 19-01-12
Character sheet Naam: Ethan Ryder Partner: *Epic stem* ''So lonely, so lonely, so lonely...'' Reden van plaatsing: Het is zijn plicht voor het dorp om hier te werken.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 2:27 am
Legenda:
7 geregistreerde gebruikers, 6 leden, 1 bewaker. Oooh, fuck my life. Gotta run now.
/rent
Vince
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 2:29 am
U better wil
Mikaela
Aantal berichten : 280 Registratiedatum : 28-01-12 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Mikaela Jones Partner: i can't stop thinking about him, but why not? Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord