Aantal berichten : 108 Registratiedatum : 22-12-11
Character sheet Naam: Vince Eversmann Partner: Everything is a danger, also love Reden van plaatsing: PTSS
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 3:44 am
okal ziek ?
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Al bijna een maand lang, ghehe.
Vince
Character sheet Naam: Vince Eversmann Partner: Everything is a danger, also love Reden van plaatsing: PTSS
oh
Hayden Admin
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 3:47 am
Genoeg gewaaaacht, ik laaaaaaach om zwaartekracht! En niemand haalt mij ooit nog neer! Jullie zien mij hier noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit meeer! Neeeee, noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit meeeeeeer! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh! ~ <3 <3 <3 <3
/vliegt weg
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 3:52 am
o.O
Diant, ik begin erg te twijfelen aan je mentale gezondheid, kan dat? Gepost bij Vince Zo eventjes rust, postjes teruglezen dus ;3
Vince
Character sheet Naam: Ziva Partner: - Reden van plaatsing: Guard
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 4:13 am
Cool!!
Amanda Bewaker
Aantal berichten : 31 Registratiedatum : 02-01-13 Leeftijd : 27
Character sheet Naam: Amanda June Partner: You believe but what you see. You receive but what you give. Reden van plaatsing: Guardian angel ♥
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 4:18 am
En toen was ik er weer! Mijn moeder ging huilen om Ted, en nee, niet van het lachen
@ Haydensel: Waar is dat liedje ook alweer van? Dat komt mijn namelijk enorm bekend voor o_o
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 4:20 am
Tis van de musical Wicked
Rhine
Aantal berichten : 26 Registratiedatum : 25-12-12 Leeftijd : 27
Character sheet Naam: Rhine Fellwood Partner: Sweet is the curse of hearts intwined but lost, detached but bound ~ Reden van plaatsing: Obsessie voor het bovennatuurlijke en onverklaarbare stemmingswisselingen.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 4:32 am
Ohja! Ik ben niet naar die musical geweest, maar ik wilde wel heel graag /snik
Mijn vriendin, Lexi hier, en ik hebben via WhatsApp een hele discussie want zij vindt Damon leuker en ik vind Stefan leuker bij Elena >D En nu ben ik boos. Dus als je dit leest Naoom: dit betekend dus echt dat ik met Stefan ga trouwen en jij met Damon. Jij verdient Stefan niet meer.
Vince
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 4:33 am
Demon en elena ja of gewoon both vind ik ook leuk
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 4:35 am
Team Stefan b*tch
Vince
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 4:37 am
Igg team jermey.. heb alleen helaas seizoen 1 gekeken, geen tijd
Maar kistjes he die mag Vince toch gewoon dragen ?
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 4:40 am
Euhm, wat zijn kistjes?
Vince
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 4:41 am
combat shoes ?
Rhine
Aantal berichten : 26 Registratiedatum : 25-12-12 Leeftijd : 27
Character sheet Naam: Rhine Fellwood Partner: Sweet is the curse of hearts intwined but lost, detached but bound ~ Reden van plaatsing: Obsessie voor het bovennatuurlijke en onverklaarbare stemmingswisselingen.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 4:42 am
Team Stefan for the world! Box Carolien >D
Met kistjes bedoel je van die legerschoenen, right? Ik denk dat dat wel zou mogen, want voor zover ik weet mag je je eigen schoenen bepalen toch?
Vince
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 4:43 am
ja die bedoel ik ja
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 4:44 am
Bevatten die schoenen een stalen tip? Want anders denk ik niet dat ze mogen xo En yeah Stefan is gewoon het coolst
Vince
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 4:45 am
Nee geen stalen neus, tering zou wat zijn als je daar mee moest gaan speedmarsen :')
Character sheet Naam: Lexi Fellwood Partner: - Reden van plaatsing: Plotselinge woede-aanvallen en dwangmatige stemmen in haar hoofd.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 4:49 am
Rhine schreef:
Ohja! Ik ben niet naar die musical geweest, maar ik wilde wel heel graag /snik
Mijn vriendin, Lexi hier, en ik hebben via WhatsApp een hele discussie want zij vindt Damon leuker en ik vind Stefan leuker bij Elena >D En nu ben ik boos. Dus als je dit leest Naoom: dit betekend dus echt dat ik met Stefan ga trouwen en jij met Damon. Jij verdient Stefan niet meer.
HAHAHAHA! IK BEN LEKKER OVERGELOPEN >D
MAAR IK PIK STEFAN STIEKEM OOK LEKKER IN DUS DAN HEB IK ZE LEKKER ALLEBEI >D
@Vince: YEAH! TEAM DAMON
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 4:55 am
Ja, ik ben mentaal niet lekker. I know. xd
<3
EN IK KIJK OOK TVD. Geen idee voor welk team ik ben, op het moment Stefan. Maar volgens Caro word dat nog Damon.. omdat ik team evil ben o_õ
Vince
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 7:01 am
Wie kijkt er games of thrones ?
Arnoud
Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 7:04 am
Heb seizoen 1 gezien
Vince
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 7:04 am
hihi ik heb bijna seizoen 2 af
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 7:16 am
Persoonlijk vind ik de boeken beter, en ik ga dus ook pas beginnen aan seizoen 2, als ik het tweede boek uit heb c: