Character sheet Naam: Lexi Fellwood Partner: - Reden van plaatsing: Plotselinge woede-aanvallen en dwangmatige stemmen in haar hoofd.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 8:39 am
Amanda schreef:
Ja, maar Damon heeft niet altijd het recht om zielig te zijn. Stefan wel, maar ik bescherm hem tegen het kwaad
Naoom, stiekem had Ilona al een keer verteld wat er in die aflevering gebeurd.. >D /snik
Nee okee, dat geeft ik toe. Maar op een gegeven moment wordt Damon echt heel schattig en ook op het moment dat hij wist dat Katherine niet in de tombe zat had hij ook het recht om zielig te zijn ;D
Haha ja, Stefan heeft sowieso wel het recht om zielig te zijn (;
Oh echt? Dan ben ik dat gewoon vergeten xD
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 8:40 am
#Spencer: Yes yes xD
Spencer
Aantal berichten : 34 Registratiedatum : 04-01-13
Character sheet Naam: Spencer Hastings Partner: Reden van plaatsing: Waanideeën, stem in haar hoofd, een beetje onhandelbaar.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 8:42 am
Like, ze gaat cool worden, daar zorg ikw el voor. En ze is in het stadje van Disturbia geboren.
Momsen
Aantal berichten : 221 Registratiedatum : 15-02-12
Character sheet Naam: Taylor Momsen Partner: - Reden van plaatsing: Hoort stem in haar hoofd - Zware nachtmerries, kans tot slaapwandelen
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 8:49 am
Spencer; looks good! Zij en Taylor hebben iets gemeen. XD
Ethan Bewaker
Aantal berichten : 110 Registratiedatum : 19-01-12
Character sheet Naam: Ethan Ryder Partner: *Epic stem* ''So lonely, so lonely, so lonely...'' Reden van plaatsing: Het is zijn plicht voor het dorp om hier te werken.
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 9:06 am
#Ethan: Alles onder controle daar?
Spencer
Character sheet Naam: Spencer Hastings Partner: Reden van plaatsing: Waanideeën, stem in haar hoofd, een beetje onhandelbaar.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 9:11 am
Dat vroeg ik me ook al af ja.
Cian
Aantal berichten : 104 Registratiedatum : 25-12-12
Character sheet Naam: Cian O'Carroll Partner: I have to find you, tell you I need you. Reden van plaatsing: Anxiety & Depression
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 9:20 am
Fanta schreef:
#Zsa: Jij. Bij. Mij. Reageren. Nu. Omg... Cian is sexy... ;D Zsaaaaaaaa! Heb jou gemist stiekem ikke En daar zit geen... Nevermind
Waar? Als ik kan ja, idunno, voel me echt niet lekker :c
Hey, it's PLL's Spence (:
Fanta
Character sheet Naam: Lexi Fellwood Partner: - Reden van plaatsing: Plotselinge woede-aanvallen en dwangmatige stemmen in haar hoofd.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 9:25 am
Wow, mijn scherm werd net opeens blauw 0.o Ben ik ff blij dat ik nog niet begonnen was met posten :'D
Zo, The Voice Kids staat op de achtergrond op. Nu beginnen met posten >D
Spencer
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 9:26 am
Cian schreef:
Fanta schreef:
#Zsa: Jij. Bij. Mij. Reageren. Nu. Omg... Cian is sexy... ;D Zsaaaaaaaa! Heb jou gemist stiekem ikke En daar zit geen... Nevermind
Waar? Als ik kan ja, idunno, voel me echt niet lekker :c
Hey, it's PLL's Spence (:
Yush. Haha, ik heb een beetje een PLL verslaving.
Cian
Character sheet Naam: Cian O'Carroll Partner: I have to find you, tell you I need you. Reden van plaatsing: Anxiety & Depression
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 9:27 am
Fanta schreef:
#Cian: Awww... Beterschap darling <3
thanks free <3
Zal zo wel even antwoorden, eerst antwoorden voor Momsen I guess, en dan na jouw nog Wood proberen //gonnareachthatgoal
@ Spencer, I know the feels. Had het begin schooljaar ook, maar ben redelijk afgekickt omdat ik te weinig tijd overhield so
Ethan Bewaker
Character sheet Naam: Ethan Ryder Partner: *Epic stem* ''So lonely, so lonely, so lonely...'' Reden van plaatsing: Het is zijn plicht voor het dorp om hier te werken.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 9:29 am
Hmm, ik bedacht me net. Omdat het nu drukker word enzo. School begint maandag weer en ik ben meestal vrij laat thuis, omdat.. laat uit en ik sowieso 2 uur per dag moet reizen. Dus zodra ik dan thuis kom, kan natuurlijk wel in de les Disturbia checken enzo op m'n laptoppie daar niet van maar tis meestal zo druk, is dit topic vast al iets van 10 pagina's verder. Damn.
Fanta
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 9:31 am
Cian schreef:
Fanta schreef:
#Cian: Awww... Beterschap darling <3
thanks free <3
Zal zo wel even antwoorden, eerst antwoorden voor Momsen I guess, en dan na jouw nog Wood proberen //gonnareachthatgoal
@ Spencer, I know the feels. Had het begin schooljaar ook, maar ben redelijk afgekickt omdat ik te weinig tijd overhield so
Yeaaaaaah <3 Je mag kiezen bij Niaex (oud topic) of met Cian ergens bij Fanta als je wilt ;D
Cian
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 9:41 am
Dat heeft toch geen flikker te maken met dat ik al die pagina's terug moet lezen? xDD
Omfg, Bijna. BÍJNA 24 leden tegelijkertijd online. Ik wil dat record van 23 verbreken, da's een lelijk oud getal. :c
Mikaela
Aantal berichten : 280 Registratiedatum : 28-01-12 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Mikaela Jones Partner: i can't stop thinking about him, but why not? Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 9:43 am
Maximus schreef:
Maximus is heel creatief ja c: & geen dubbelzinnige dingen in de keuken, zo is hij niet Hij is strenggelovig, remember? Gewoon een beetje uitdagen en schelden (aa)
sorry in begin dacht ik meteen van euh wat? o.O xd en blijf zo over dat van niet waard genoeg praten en ze krijgt een uitval o.O nee serieus omdat haar vader haar heeft verraden en dus inderdaad niets om haar geeft o.O
Momsen
Character sheet Naam: Taylor Momsen Partner: - Reden van plaatsing: Hoort stem in haar hoofd - Zware nachtmerries, kans tot slaapwandelen
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 9:46 am
Ethan schreef:
Dat heeft toch geen flikker te maken met dat ik al die pagina's terug moet lezen? xDD
Omfg, Bijna. BÍJNA 24 leden tegelijkertijd online. Ik wil dat record van 23 verbreken, da's een lelijk oud getal. :c
27 leden tegelijk online! =P
Laatst aangepast door Momsen op vr jan 04, 2013 9:47 am; in totaal 1 keer bewerkt
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 9:47 am
29 mensjes tegelijk online WOOP WOOP <3
Zo, en ik heb voor zover bijna al mn posts weer bijgewerkt
Arnoud
Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 9:48 am
Topic je af op het strand.
zal ik er 30 van maken
Spencer
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 10:00 am
Zo, haar voorsteltopic is niet echt geweldig, maar ja. Iemand zin in een topicje met Spence?
Arnoud
Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 10:09 am
Ik heb in de keuken nog een topic met luva openstaan.
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 10:12 am
Omygod. Hele chatbox is een drukke lieve gezellige boel <3 en morgen ga ik weer uitslapen geloof ik anders mis ik alle gezelligheid. Maar dan ben ik wel freakin' moe T_T
Momsen
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 10:20 am
Spencer schreef:
Zo, haar voorsteltopic is niet echt geweldig, maar ja. Iemand zin in een topicje met Spence?
Ik wil eventueel ook wel. Je kunt kiezen tussen Taylor - Shiloh - Velkan ... Khoor het wel. ;-)