Character sheet Naam: Spencer Hastings Partner: Reden van plaatsing: Waanideeën, stem in haar hoofd, een beetje onhandelbaar.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 10:29 am
Oehh, Velkan lijkt me echt interessant. Zal ik een topicje openen?
Yin
Aantal berichten : 58 Registratiedatum : 03-01-13
Character sheet Naam: Tae Yin Yeon Partner: It's more difficult then black and white... Reden van plaatsing: Dubbele persoonlijkheids stoornis, sadisme
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 10:30 am
Woesh, eindelijk zijn de kindertjes gaan slapen *juigt* Hoe kan een achtjarige zó hyper, dom en irritant zijn op zo'n laat tijdstip -___-?!
Oh en kan iemand uitleggen wat die 'points' zijn, is dat nog belangrijk of gwn random? xD
Momsen
Aantal berichten : 221 Registratiedatum : 15-02-12
Character sheet Naam: Taylor Momsen Partner: - Reden van plaatsing: Hoort stem in haar hoofd - Zware nachtmerries, kans tot slaapwandelen
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 10:30 am
Spencer schreef:
Oehh, Velkan lijkt me echt interessant. Zal ik een topicje openen?
Ga je gang! Ik zie hem wel verschijnen
Faye
Aantal berichten : 78 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 31
Character sheet Naam: Faye Vesper Carter Partner: - Reden van plaatsing: ADD, pyromanie, pathalogisch leugenaar en dissociatieve amnesia.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 11:42 am
jowww ik ben er weer en de dokter zei vandaag dat mn pols aan de beterende hand is dus mag ik weer een beetje typen heu <3
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 12:03 pm
I'm drunk mkay?xD
Faye
Aantal berichten : 78 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 31
Character sheet Naam: Faye Vesper Carter Partner: - Reden van plaatsing: ADD, pyromanie, pathalogisch leugenaar en dissociatieve amnesia.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 12:05 pm
dat is leuk
Spencer
Aantal berichten : 34 Registratiedatum : 04-01-13
Character sheet Naam: Spencer Hastings Partner: Reden van plaatsing: Waanideeën, stem in haar hoofd, een beetje onhandelbaar.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 12:07 pm
Miepmiep. Spence is leuk.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 12:09 pm
Jaaa, echt leuk maar ook wel boring want ik ben alleen haha :c
Spencer
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 12:12 pm
Waarom ben je dan ook in je eentje?
En omfg Maximus is té amazing. Zoo smexy.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 12:16 pm
Omdat ik op café ben geweest, me dronken heb gezopen en thuis door heb gezopen? c: Maar ik heb blijkbaar weer... typische Max-is-dronken dingen gedaan :c En yea Matt Dallas is te sexy omfg <33
Spencer
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 12:18 pm
Ahzo.. He so sexy. omjc, te sexy. Maar ja, ik heb koppijn, en fuck it ik heb echt geen zin ins chool maandag. :ç
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 12:19 pm
Dan komen we je allemaal gezelschap houden en gaan we ons ook bezatten? Eh, wat zijn die typische dingen dan? c:
Muh, mijn pc werkt niet mee T_T @ Spencer IEKS daar had ik nog niet eens aan gedacht.. school T_T
Spencer
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 12:21 pm
Ik wil. :ç Ik moet namelijk nog steeds een lied vinden wat met de godsdienstles te maken zou kunnen hebben. :ç
Ethan Bewaker
Aantal berichten : 110 Registratiedatum : 19-01-12
Character sheet Naam: Ethan Ryder Partner: *Epic stem* ''So lonely, so lonely, so lonely...'' Reden van plaatsing: Het is zijn plicht voor het dorp om hier te werken.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 12:24 pm
IK WIL NAMELIJK OOK DRANK EN PARTYEN OMDAT DISTURBIA LEDEN ZO AWESOME ZIJN EN HET VOOR ELKAAR HEBBEN GEKREGEN OM 30 GELIJKTIJDIGE LEDEN ONLINE TE KRIJGEN! <3 <3 <3 <3 <3
Spencer
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 12:27 pm
Ik moet slapen. :ç Doei mensen. :ç
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 12:28 pm
Wil je die typische Maxdingen echt weten?
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 12:28 pm
@ Maximus: Ja? (a) @ Ethan: JAAA YAY YAY YAY @ Spencer: truste!
UGH, nu jullie het over drank hebben heb ik zo'n zin in wijn... eeen heleboel wijn O.o of mixdrankjes. eigenlijk gewoon alcohol. Ik ben echt een alcoholist aan het worden ofzo O.o
Laatst aangepast door Brianne op vr jan 04, 2013 12:30 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Ethan Bewaker
Character sheet Naam: Ethan Ryder Partner: *Epic stem* ''So lonely, so lonely, so lonely...'' Reden van plaatsing: Het is zijn plicht voor het dorp om hier te werken.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 12:29 pm
Aimeeee, wij worden alcoholisten later. Samen met Sammy, en dan gaan we keihard headbangen in ons coele huis met de honden.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 12:31 pm
TE LAAT HET IS AL WEG
Laatst aangepast door Maximus op vr jan 04, 2013 12:39 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Brianne
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 12:36 pm
HAHAHAH. Oke, sorry dat ik je uitlach Dat is.. ja, typisch jou dan dus? (a) Toegegeven, ik vind je volgens mij best geniaal dronken? Vooral omdat je een kerstboom knuffelde wacht, dus je weet niet eens zeker of je dat gedaan hebt?
OKE WACHT, IK PAK NU DE TREIN NAAR WEET IK VEEL WAAR JE WOONT EN DAN KOM IK ME MEE BEZATTEN
(stiekem is het best Bad ja :') )
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 12:39 pm
Er valt niks te zien mhahhaa
Laatst aangepast door Maximus op vr jan 04, 2013 12:59 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Ethan Bewaker
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 12:40 pm
MAX, GO TO BED, YOU'RE DRUNK.
Zo. Dat is eruit.
Brianne
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 12:42 pm
Heheh, zulke dingen doe ik dan weer niet Al ben ik volgens mij ook nooit echt dronken of aangeschoten geweest, brave ik (A) Maar t klopt wel je bent maar 1x jong Hehehe, zeg me welke eindstation ik moet hebben hahaha, wie weet gilde ze wel om n spin? (a)
Arnoud
Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 12:42 pm
Sorry maar ik kan het niet laten om te lachen. Dat ze daar al van begint te schreeuwen
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 12:44 pm
@Arnoud; huh? van wat denk je? 0.x @Brianne; ja maybe hahaha :c Ik faal xD