Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 12:45 pm
-_-'
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 12:46 pm
@ Maxi(mus ) hahah, laten we daar maar op hopen neeh, je faalt niet. Je hebt me wel laten lachen? (a)
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 12:48 pm
@Arnoud; wat is je probleem man? ik snap het niet @Brianne; yea noem me max, das mn bijnaam c: Maximus is gewoon een bijnaam van mn bijnaam hahahhaha xD En ok c: dan ben ik ook blij!
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 12:49 pm
@ Max yay, dan is het nu max Yay! Dan zijn we allemaal blij Alleen wil ik nu nog steeds wijn T_T
EN MAX WIJ MOETEN OOK EEN TOPIC bij deze, hihi
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 12:53 pm
Hahaha, met mijn bewakertje of met een van mijn patiënt-accounts? c:
Brianne
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 12:55 pm
met maximus, hijs zooo smexy <3 <3 *kwijl* mag ze dan Abby'ish zijn? (aka haar stem in haar hoofd die nogal ja .. op mannetjes uit is? )
Cian
Aantal berichten : 104 Registratiedatum : 25-12-12
Character sheet Naam: Cian O'Carroll Partner: I have to find you, tell you I need you. Reden van plaatsing: Anxiety & Depression
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 12:55 pm
Max, je edit beter t andere bericht ook even. Het is nogal duidelijk yk? Not that i mind tho but idk.
Anyway, nu kje toch spreek, zeker dat t noord was voor de trein?
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 12:58 pm
@Brianne; Okaay, maar het is wel een bewaker he, dus zorg dat je je aan de regels houd //houd je in de gaten maak jij aan? c: @Stripe; yea.. ok ga ik doen haha :c en ja dat zei Joke toch?
Brianne
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 1:01 pm
@ Max: okii, maar kan wel zijn dat t er morgen pas op staat, ben nog aan het posten tussen alles door Oh, ze zal heeel lief zijn (a)
Cian
Character sheet Naam: Cian O'Carroll Partner: I have to find you, tell you I need you. Reden van plaatsing: Anxiety & Depression
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 1:04 pm
Idk. You told me so :oo
Bleuwhh kheb probz een maagzweer //clapsyes :c
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 1:07 pm
@Brianne; it's ok c: maar morgen ben ik wel weg tot in de avond haha :c dus ik antwoord er mogenavond/zondag op, goed? c:
Brianne
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 1:08 pm
@ Max: okii, dan heb ik ook de tijd er een fatsoenlijke post van te maken
Emble
Aantal berichten : 45 Registratiedatum : 01-01-13 Leeftijd : 25
Character sheet Naam: Emble Mcwell Partner: - Reden van plaatsing: Depressie, geesten zien en eetstoornis
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 2:41 pm
Om 11 over half 3 s nachts heb ik zin in yoghurt
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 3:15 pm
ik heb zin in appelsap 0.x
Emble
Character sheet Naam: Emble Mcwell Partner: - Reden van plaatsing: Depressie, geesten zien en eetstoornis
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 3:23 pm
Awhh
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 3:29 pm
shouldn't you be in bed? xD
Emble
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 3:31 pm
Ja maar mijn computer is daar ook
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 3:40 pm
Oh ik ken je pijn man hahah xD
Emble
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 3:43 pm
:p
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 4:03 pm
kwil slapen maar langs de andere kant ni haha :c
Emble
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 4:04 pm
dilema xD ik wil niet slapen, dus dat ga ik ook niet doen c';
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 4:05 pm
jij hebt een makkelijk leven zeg :c
Emble
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 4:19 pm
hahaha ;P ik kan morgen toch zolang slapen als ik wil ;P
Cian
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 10:13 pm
Meuh ik niet. Moest er om 9 al uit yeah :c
Al word het wel cool, als alles lukt met de treinen. ;_;
Caine
Aantal berichten : 69 Registratiedatum : 27-12-12
Character sheet Naam: Caine Miller Partner: You knew I was trouble when I walked in, so shame on you. Reden van plaatsing: Een combinatie van Machiavellisme en Narcistische persoonlijkheidsstoornis, beide gepaard met een lichte vorm van sadisme.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 10:16 pm
Vandaag naar de paardjes. En vanavond komt er familie, O.o