Aantal berichten : 26 Registratiedatum : 25-12-12 Leeftijd : 27
Character sheet Naam: Rhine Fellwood Partner: Sweet is the curse of hearts intwined but lost, detached but bound ~ Reden van plaatsing: Obsessie voor het bovennatuurlijke en onverklaarbare stemmingswisselingen.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 10:58 pm
En toen was ik er ook weer.. Vandaag de hele dag op bed liggen, RPG-en en films kijken! <3
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 11:10 pm
Ik moet werken tot.. weet ik veel, mn wijk af is xd. Post bezorgen, loooool, in mn eigen wijk. #yolo #swag
En daarna vol aan hw o_o. #suicide
Momsen
Aantal berichten : 221 Registratiedatum : 15-02-12
Character sheet Naam: Taylor Momsen Partner: - Reden van plaatsing: Hoort stem in haar hoofd - Zware nachtmerries, kans tot slaapwandelen
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 11:13 pm
Goedemorgen ... almost middag =P
Mikaela
Aantal berichten : 280 Registratiedatum : 28-01-12 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Mikaela Jones Partner: i can't stop thinking about him, but why not? Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 11:18 pm
hellow
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 11:31 pm
Ik overleef dit niet man whooh xD
Mikaela
Character sheet Naam: Mikaela Jones Partner: i can't stop thinking about him, but why not? Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 11:32 pm
wat overleef je niet xd
Cian
Aantal berichten : 104 Registratiedatum : 25-12-12
Character sheet Naam: Cian O'Carroll Partner: I have to find you, tell you I need you. Reden van plaatsing: Anxiety & Depression
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 11:41 pm
Maximus schreef:
Ik overleef dit niet man whooh xD
Overleef man ik wil je levend ea :oo
Thanks dad. Nu ben ik zenuwachtig da'k m'n trein mis. DANKJE :u
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 11:41 pm
Buh ik ben dood T_T saxofoonles om half 11 is killing :') dus.. max, waat ga je niet overleven?
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 11:45 pm
Wow mensen zijn echt geïnteresseerd xD Ik ben uiteindelijk om 7u30 ofzo in slaap gevallen en ik ben alweer op van 10u hahaha :c
Rhine
Aantal berichten : 26 Registratiedatum : 25-12-12 Leeftijd : 27
Character sheet Naam: Rhine Fellwood Partner: Sweet is the curse of hearts intwined but lost, detached but bound ~ Reden van plaatsing: Obsessie voor het bovennatuurlijke en onverklaarbare stemmingswisselingen.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 11:49 pm
Hoe kan je zó laat in slaap vallen? o_o Ik ben al trots als ik het tot drie uur volhoud xD
@ Brianne: Je kan maar beter niet moe zijn, je moet je voorbereiden op de bruiloft ja!
Mikaela
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 11:50 pm
meh, dat zou ik niet kunnen ik heb altijd 10u slaap nodig om niet met een slecht humeur uit bed te komen xd
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 11:58 pm
@Rhine; Iemand had me nodig, dus.. Kheb mezelf wakker gehouden
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ za jan 05, 2013 12:02 am
@ Rhine; j aaa ben nu mn wallen aan t wegwerken @ max hurhur, ik lag weer naar t plafond te staren tot 6:10. Volgens mij heb ik echt insomnia ofzo O.o
Cian
Aantal berichten : 104 Registratiedatum : 25-12-12
Character sheet Naam: Cian O'Carroll Partner: I have to find you, tell you I need you. Reden van plaatsing: Anxiety & Depression
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ za jan 05, 2013 12:12 am
Iedereen hier .. //mahahah
Ik luister gewoon heel heel veel naar een bepaald liedje en ik slaap. Als ze stil zijn op what's app o_õ
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ za jan 05, 2013 12:16 am
Ik ga dan maar es c: Tot straks Stripe!
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ za jan 05, 2013 1:07 am
Pff.. Weer tien bladzijden verder, geen zin in lezen: Goedemorgen iedereen.. Eh... Inmiddels al goedemiddag! >.<
Caine
Aantal berichten : 69 Registratiedatum : 27-12-12
Character sheet Naam: Caine Miller Partner: You knew I was trouble when I walked in, so shame on you. Reden van plaatsing: Een combinatie van Machiavellisme en Narcistische persoonlijkheidsstoornis, beide gepaard met een lichte vorm van sadisme.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ za jan 05, 2013 1:27 am
Ik ga knolhobbelen. Nee, ik ga gewoon naar de knollen. See ya laters alligators.
Momsen
Aantal berichten : 221 Registratiedatum : 15-02-12
Character sheet Naam: Taylor Momsen Partner: - Reden van plaatsing: Hoort stem in haar hoofd - Zware nachtmerries, kans tot slaapwandelen
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ za jan 05, 2013 1:35 am
Ik ga dat ook keer doen! =P
See you guys soon!
Arnoud
Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ za jan 05, 2013 1:43 am
verveling
Serenity Psychologe
Aantal berichten : 71 Registratiedatum : 11-07-12
Character sheet Naam: Serenity Amor Partner: Dice.. dice.. double it twice.. ~ Reden van plaatsing: Psychokinesis || Kleptomania
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ za jan 05, 2013 2:08 am
Boooooooooooooo!
Brianne
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ za jan 05, 2013 2:09 am
SCHRIKKK <3
omfg, ik lig echt gewoon voor mn pc te slapen T__T En ik weet niet waarom, maar mn zus zit de Oprah show te kijken, hmm..
Arnoud
Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ za jan 05, 2013 2:10 am
AAAaH. Nou is arnoud bang voor de therapeut
Serenity Psychologe
Aantal berichten : 71 Registratiedatum : 11-07-12
Character sheet Naam: Serenity Amor Partner: Dice.. dice.. double it twice.. ~ Reden van plaatsing: Psychokinesis || Kleptomania
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ za jan 05, 2013 2:11 am
Give me everything tooooooniiiiiiight. GRAB SOMEBODY SEXY, tell 'em HEY DON'T YOU FORGET ABOUT ME >D
/grabbed Aimee
Brianne
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ za jan 05, 2013 2:17 am
HEHEHEHE, DAT LIEDJE HAD IK NET OPSTAAN... volgens mij, ik registreer niet meer zo goed wat ik luister :')
HUrhurhur, jaaa, you'd better be scared for the therapist...
YOU GRABBED MEEE I WONT FORGET ABOUT YOUU (ofcourse )
Amanda Bewaker
Aantal berichten : 31 Registratiedatum : 02-01-13 Leeftijd : 27
Character sheet Naam: Amanda June Partner: You believe but what you see. You receive but what you give. Reden van plaatsing: Guardian angel ♥
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ za jan 05, 2013 2:17 am
Serenity schreef:
Give me everything tooooooniiiiiiight. GRAB SOMEBODY SEXY, tell 'em HEY DON'T YOU FORGET ABOUT ME >D
/grabbed Aimee
IS DAT IS DAT IS DAT VAN PITCH PERFECT WAT IK BIJ 'WAAR LUISTER JE NAAR' HEB GEZET? AWESOME HÈ?