Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 9:02 pm
Ik ik fiets even naar stage!
Audire
Aantal berichten : 27 Registratiedatum : 05-12-11
Character sheet Naam: Audire Filosia Partner: Never ask me again, oké? Reden van plaatsing: Paniek aanvallen & Ernstige faalangst
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 9:06 pm
Daag, daag <'3
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 06, 2011 1:16 am
Heyy!
Audire
Character sheet Naam: Audire Filosia Partner: Never ask me again, oké? Reden van plaatsing: Paniek aanvallen & Ernstige faalangst
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 06, 2011 2:33 am
Aloha [Fuuu, m'n uitroepteken doet het niet >.<]
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 06, 2011 2:59 am
Ik ga zo maar eens terug proberen te posten.
Audire
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 06, 2011 3:17 am
Ik moet nog wachten totdat er iemand op mijn topic post >.< Dus ga ik maar even op een andere rpg posten ^^
Dahlia
Aantal berichten : 203 Registratiedatum : 05-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : onder jou bed.
Character sheet Naam: Dahlia Donovan Partner: Do you know how hard it is to hear that you love me? While you're not with me Reden van plaatsing: Verstoorde emoties
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 06, 2011 3:57 am
Oeh ik wil wel posten in jou topicxD
En eindelijk thuis.
Audire
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 06, 2011 4:02 am
Jaaa, post x'D
Dahlia
Aantal berichten : 203 Registratiedatum : 05-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : onder jou bed.
Character sheet Naam: Dahlia Donovan Partner: Do you know how hard it is to hear that you love me? While you're not with me Reden van plaatsing: Verstoorde emoties
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 06, 2011 4:03 am
Maar je moet wel even wachten want ik wil een jongen aan maken
Ryan
Aantal berichten : 144 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : Hutje op een eiland in de oceaan
Character sheet Naam: Ryan Rovins Partner: I guess you are my oxygen Reden van plaatsing: Agressie, moordneigingen, stem in zijn hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 06, 2011 4:04 am
bleh, eindelijk thuis =D Moest door de keiharde tegenwind --' dus HOII mensjes =D
Zo, en nu met mijn frans uitwisselingsbrief beginnen --' wat moet je daar in hemelsnaam in zetten o.o
Stefan
Aantal berichten : 72 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Stefan Ryaen. Partner: Jared, you've stolen my heart, But you can have him. Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 06, 2011 4:15 am
aah stefan leeft halfxD
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 06, 2011 4:24 am
Heyaa,
even nachthemd en vest aandoen, muziek opzetten en posten!
Melanie
Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 06, 2011 4:35 am
Haaaaaaiiii
EDIT: ik krijg de neiging nu een nieuw account aan te maken, een hele lieve jongen, die uit angst agressief wordt, maar wel heel lief is.
Yué
Aantal berichten : 108 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Yué Sahin Partner: I would say, there is a little twinkle in my heart. Reden van plaatsing: Agressief (ADHD)
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 06, 2011 5:08 am
Haaaaaaaaiii! 8D
KUTWEER! -,-
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 06, 2011 5:10 am
Melanie schreef:
Haaaaaaiiii
EDIT: ik krijg de neiging nu een nieuw account aan te maken, een hele lieve jongen, die uit angst agressief wordt, maar wel heel lief is.
OEH, maak een jongen die Gwyn rustig kan houden :3
HAI. Nu ga ik beginnen met de post <3
<3
Melanie
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 06, 2011 5:14 am
Ik ga een jongen aanmaken, die een tweede stem in zijn hoofd heeft, en dat gaat dan in zijn hoofd zo van 'als je hem nu niet pakt, dan pakt hij jjou, val hem aan, of je gaat eraan.' enzow, en daardoor wordt hij afressief, en hij snijdt zichzelf, en heeft zelfmoordneigingen, arme jongen toch
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 06, 2011 5:15 am
Melanie schreef:
Ik ga een jongen aanmaken, die een tweede stem in zijn hoofd heeft, en dat gaat dan in zijn hoofd zo van 'als je hem nu niet pakt, dan pakt hij jjou, val hem aan, of je gaat eraan.' enzow, en daardoor wordt hij afressief, en hij snijdt zichzelf, en heeft zelfmoordneigingen, arme jongen toch
ja maar dat heb ik ook al :$ Ongeveer hetzelfde
Melanie
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 06, 2011 5:18 am
Gwyn schreef:
Melanie schreef:
ja maar dat heb ik ook al :$ Ongeveer hetzelfde
NOOESSSSSSSSS, ik sterf van ellende..
Mikhail
Aantal berichten : 115 Registratiedatum : 05-12-11
Character sheet Naam: Mikhail [Vladimir] Lavrov Partner: I won't tell anybody, I won't. They want to see me fall. Reden van plaatsing: Angst- en slaap- stoornissen, hallucinaties, paranoia.
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 06, 2011 5:19 am
Klaar met ANW samenvatting ._. Ikhaatdatvakzoerg.
Nu wat postjes maken voor op SSA. En dan op naar volgende samenvatting :c
Character sheet Naam: Mees. Partner: You don't want a monster like me. Reden van plaatsing: Agressief, woedeaanvallen.
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 06, 2011 5:22 am
Ryan schreef:
Zo, en nu met mijn frans uitwisselingsbrief beginnen --' wat moet je daar in hemelsnaam in zetten o.o
Heb jij ook al uitwisseling met Frankrijk, verschrikkelijk is dat. Waarschijnlijk bestaat m'n brief alleen maar uit spelfouten, HARHAR.
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 06, 2011 5:23 am
BOWSERR
Ryan
Aantal berichten : 144 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : Hutje op een eiland in de oceaan
Character sheet Naam: Ryan Rovins Partner: I guess you are my oxygen Reden van plaatsing: Agressie, moordneigingen, stem in zijn hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 06, 2011 5:35 am
Mees schreef:
Ryan schreef:
Heb jij ook al uitwisseling met Frankrijk, verschrikkelijk is dat. Waarschijnlijk bestaat m'n brief alleen maar uit spelfouten, HARHAR.
Haha, bij mij heb ik de taal maar op frans gezet.. tel in 40 woorden al zo'n 15 rode streepjes En ik heb nog zo'n leraar die zegt: 'schrijf wat in je opkomt,' waar ik niks aan heb want ik ben bij het 'jhoi ik ben Aimee' gedeelte blijven steken en meer weet ik niet :']
Alessandro
Aantal berichten : 4 Registratiedatum : 05-12-11
Character sheet Naam: Alessandro Elio Roche Partner: Aai poesje, aai poesje.. Rotkat >D Reden van plaatsing: Een Narcist zijn 8D
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 06, 2011 5:38 am
Klaar met het voorsteltopic nu is kijken of ik ergens kan posten x)
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 06, 2011 5:42 am
FUUUUUUUUUUUUU Ik zit een beetje vast/
Melanie
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 06, 2011 5:42 am
Alessandro schreef:
Klaar met het voorsteltopic nu is kijken of ik ergens kan posten x)