Character sheet Naam: Syrena Partner: Try to win hear heart Reden van plaatsing: Beginnende Anorexia
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 2:10 am
@ Faye: Dank je wel . Wil iemand in mijn topic posten? (A)
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 2:25 am
Ik moet bij twee topics posten, best fijn eigenlijk, maar nu eerst even iets voor school doen, xd.
Sydnee
Aantal berichten : 24 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 26 Woonplaats : OP DE WC.
Character sheet Naam: Sydnee Olivia Ross Partner: Nokkels .. Reden van plaatsing: Syndroom van Heller ~ vaak hyperactief en stemmingswisselingen.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 3:12 am
*steekt kop om hoekje*
HEELLO. (:
Nu eventjes MIJN Sydnee in elkaar flansen
Dahlia
Aantal berichten : 203 Registratiedatum : 05-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : onder jou bed.
Character sheet Naam: Dahlia Donovan Partner: Do you know how hard it is to hear that you love me? While you're not with me Reden van plaatsing: Verstoorde emoties
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 3:15 am
Eindelijk van taal dorp af.
Mikhail
Aantal berichten : 115 Registratiedatum : 05-12-11
Character sheet Naam: Mikhail [Vladimir] Lavrov Partner: I won't tell anybody, I won't. They want to see me fall. Reden van plaatsing: Angst- en slaap- stoornissen, hallucinaties, paranoia.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 3:17 am
Freaking informatica site doet het niet. HOEWILIKALLESOOITAFKRIJGENVOORDEDATELINE? Had die man dingen maar duidelijker op moeten geven. Ik dacht dat ik maar één hoofdstuk moest maken ._. Pampampaaaam. Het zijn er dus drie ineens. Zegt hij ook lekker ene laatste les voor proefwerkweek ¬¬ Endanwerktdatdingooknogeensnietmee.
Sydnee
Aantal berichten : 24 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 26 Woonplaats : OP DE WC.
Character sheet Naam: Sydnee Olivia Ross Partner: Nokkels .. Reden van plaatsing: Syndroom van Heller ~ vaak hyperactief en stemmingswisselingen.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 3:51 am
Gheghe. SYDNEE IS AF. Nu een voorsteltopic. Eurt d'r euk beij.
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 3:54 am
goedenmiddag!!
Mwhahaha best wel geniaal, iedereen was doorweekt op school en ik niet >.< en dan heb ik nog wel gefietst xD
Jojo
Aantal berichten : 8 Registratiedatum : 07-12-11
Character sheet Naam: Jojo Partner: Geen Reden van plaatsing: Erge Pdd-nos en rare grote woedeaanvallen. Ook gewoon een beetje gek.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 3:59 am
Hoko! Weet niks meer te zeggen. Adminnetje veranderd waarschijnlijk mijn naam in gewoon Jojo
Mikhail
Character sheet Naam: Mikhail [Vladimir] Lavrov Partner: I won't tell anybody, I won't. They want to see me fall. Reden van plaatsing: Angst- en slaap- stoornissen, hallucinaties, paranoia.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 4:14 am
Ik heb teveel codes gezien vandaag ;} Eventjes pauze heur.
Ik moet posten op ander forum. Maar voel me lui, meh. WatbeniktocheengemotiveerdeRPGer.
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 4:23 am
te veel codes gezien??
Mikhail
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 4:32 am
aah oke, ik weet niet ik hbe geen informatica of iets met computers xD (eigenlijk werken wij zelfs op school niet met computers O.o Shock)
Mikhail
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 4:36 am
Nou, ik heb het als extra keuzevak gekozen. Vrijstelling voor talen dankzij mijn smoesje [À] En dan moet je een extra keuzevak pakken als vervanging voor de uren die je dan te weinig zou maken. En ik; INFORMATICA. Want dan kan ik heel sneaky tijdens de les gewoon posts maken ;} Ikbeneenechtestudienerdheur.
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 4:38 am
Ik heb net gepost, even verder voor school, en dan weer posten bij Fawn, want daar moet ik nog posten.
Pff, eamens beginnen binnenkort, gelukkig maar 3 dagen, dat is echt chill
Mikhail
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 4:40 am
Weetje. Stiekem ben ik morgen jarig ;} Maar ik voel niet de behoefte om mijn geboortedatum in te vullen n_n
En volgende week heb ik proefwerkweek. Met één SE, voor muziek. Harhar.
Brittany
Aantal berichten : 31 Registratiedatum : 03-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In de snackbar..
Character sheet Naam: Brittany Rose Parker. Partner: On the moment, none. Reden van plaatsing: Manische depressiviteit.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 4:42 am
Haay people! c:
Dahlia
Aantal berichten : 203 Registratiedatum : 05-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : onder jou bed.
Character sheet Naam: Dahlia Donovan Partner: Do you know how hard it is to hear that you love me? While you're not with me Reden van plaatsing: Verstoorde emoties
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 4:42 am
Wat ben ik blij dat mijn examens pas in mei beginnen.
Character sheet Naam: Fawn Partner: bwahHAHAHA Reden van plaatsing: Kannibalistische neigingen, omnivoor, gestoordheid, te diepzinnig voor deze wereld.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 4:55 am
Mikhail schreef:
Nou, ik heb het als extra keuzevak gekozen. Vrijstelling voor talen dankzij mijn smoesje [À] En dan moet je een extra keuzevak pakken als vervanging voor de uren die je dan te weinig zou maken. En ik; INFORMATICA. Want dan kan ik heel sneaky tijdens de les gewoon posts maken ;} Ikbeneenechtestudienerdheur.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 4:59 am
vrijstelling voor talen? had ik maar vrijstelling gehad voor wiskunde -.- ik faal echt bij wiskunde.
nou ja faalde nu niet meer, want ik heb geen wiskunde meer!! yay!!!
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 5:01 am
Ik wil naar huiss, eten en posten _O-
Ik ga het zo doen denk ikk;
Mikhail - Hayden - Ryan (als daar nog niet gepost is)
Brittany
Aantal berichten : 31 Registratiedatum : 03-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In de snackbar..
Character sheet Naam: Brittany Rose Parker. Partner: On the moment, none. Reden van plaatsing: Manische depressiviteit.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 5:01 am
Ik faalde ook in wiskunde. En nu nog steeds. =D
Mikhail
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 5:02 am
Fawn schreef:
Mikhail schreef:
Nou het begint met een D en eindigt op yslexie. Het is mijn smoesje o3o
Hmmmn. Dadelijkpianoles,hohoho.
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 5:04 am
Ahh te erg, ik verlang naar het posten _O-
Melanie
Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 5:04 am
Ik heb me zonder dat ik het wist opgegeven, om samen met nog 2 mensen, op een kerstviering et zingen op school, die vrouw vroeg wie wou zingen, ik dacht, in de klas zo he, mijn vriendinnen dachten dat ook, dus wij drie vinger opsteken, dus we moeten nu op de kerstviering zingen, niet leuk, ik faal echt hard...
Brittany
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 5:06 am
@Melanie Je kan je altijd nog ziek melden.. Of gewoon het beste ervan maken. Yay =D