Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 08, 2011 6:25 am
Percy schreef:
hahaha michelle xD maakt niet uit :Pzeg maar mies dat is makkelijker
Character sheet Naam: Fawn Partner: bwahHAHAHA Reden van plaatsing: Kannibalistische neigingen, omnivoor, gestoordheid, te diepzinnig voor deze wereld.
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 08, 2011 6:25 am
LALALALA IK BEN NET THUIS VAN AWESOME SHOPPEN MET MIJN MAMA. C: En heb weer een hoop over Beha's geleerd. 8D
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 08, 2011 6:26 am
hahaha dat kan ook Miezel, klinkt nog wel leuk ook xD
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 08, 2011 6:29 am
Percy schreef:
hahaha dat kan ook Miezel, klinkt nog wel leuk ook xD
Dan ben jij NU officeel omgedoopt tot Miezel *knikt wijs*
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 08, 2011 6:30 am
yay!!! weer een nieuwe bijnaam, alles is altijd nog beter dan mies-kattenpies. T.T
Ik wil u graag voorstellen aan mezelf, Miezel!
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 08, 2011 6:31 am
@Fawn: Oeh, kun je me een lesje geven? En nee, ik ben geen jongen xD Maar ik heb geen moeder die me iets over BH's kan leren *zucht*
@Perce: Mies Kattenpies is wel een boek van Carry Slee!
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 08, 2011 6:32 am
I know, maar toch als dat kei hard door de school word geroepen is dat toch minder xD
Melanie
Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 08, 2011 6:32 am
Fawn schreef:
LALALALA IK BEN NET THUIS VAN AWESOME SHOPPEN MET MIJN MAMA. C: En heb weer een hoop over Beha's geleerd. 8D
Dat is handig, ik ga zaterag den ik ook weer eens shoppen met mammie, wat cadeau's inslaan vor kerst, en een leuke trui, die ik heb gezien, en ik krijg een Noosa armband, of een Pandora armband.
Kymberley
Aantal berichten : 27 Registratiedatum : 07-12-11
Character sheet Naam: Kymberley Ross Harrison Partner: Love has nothing to do with what you are expecting to get, it’s what you are expected to give — which is everything. Reden van plaatsing: Poging tot moord op dierbare, stemmen in der hoofd, bang voor het donker.
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 08, 2011 6:46 am
Fanta schreef:
@Floor: Jeps, goed geraden! Freedje van Frederique :3 Nee, geen Duits hoor :3
Oeh toevallig bespeler van Soul&Alexis?
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 08, 2011 6:54 am
Almost done with my post, dan douchen en dan posten bij Ryan! #snakt naar een douche
Ryan
Aantal berichten : 144 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : Hutje op een eiland in de oceaan
Character sheet Naam: Ryan Rovins Partner: I guess you are my oxygen Reden van plaatsing: Agressie, moordneigingen, stem in zijn hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 08, 2011 6:56 am
@ Gwyn; jeeej =D
BEH, mn printer is stuk net nu ik m nodig heb T_T Rip printer.. of tenminste de cartridge.. denk ik =) ik haat mn mentor echt --'
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 08, 2011 7:01 am
Ryan schreef:
@ Gwyn; jeeej =D
BEH, mn printer is stuk net nu ik m nodig heb T_T Rip printer.. of tenminste de cartridge.. denk ik =) ik haat mn mentor echt --'
Sorry dat je zoo ongelooflijk lang moet wachten! Mijn post kwaliteit is ongelooflijk achteruit gegaan, en wil ik deze weer wat hoger krijgen moet ik eerst zorgen dat mijn handen doen wat mijn hoofd wil + moet ik goed nadenken _O-
Character sheet Naam: Fawn Partner: bwahHAHAHA Reden van plaatsing: Kannibalistische neigingen, omnivoor, gestoordheid, te diepzinnig voor deze wereld.
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 08, 2011 7:14 am
Fanta schreef:
@Fawn: Oeh, kun je me een lesje geven? En nee, ik ben geen jongen xD Maar ik heb geen moeder die me iets over BH's kan leren *zucht*
@Perce: Mies Kattenpies is wel een boek van Carry Slee!
Whaha XD Maten kan ik uitstekend uitleggen nu. >3 MWUAHAHHAA. En oef. Dat is zwaar. ;x
Melanie
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 08, 2011 7:19 am
http://theelements.actieforum.com/
Hoe ziet dit eruit?
Als het niet mag, sorry. Je kunt je sowieso nog niet registreren en hij is ook nog niet af.
Fanta
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 08, 2011 7:21 am
@Kymber: Ja ^^ Wie ben jij daar? ^^ @Gwyn: En ik moet iemand zoeken voor me goos-opdracht ;D
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 08, 2011 7:29 am
Hmm.. nu ff huiswerken tot 8 uur, daarna mag ik van mezelf weer posten! =3
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 08, 2011 7:33 am
Aww, veel succes! :3 Algemene snoepverslaving hier ;D Ik lijk net Gwen uit Hogwarts wel xD
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 08, 2011 7:45 am
Lekkore smekkies, of course! Heb je oorsmeer al gehad? ______
HAHA, BEN IK MET EEN OPDRACHT BEZIG.. KOM IK DIT TEGEN IN DE PEUTER ASPECTEN:
''Seksuele ontwikkeling Castratie angst:meisjes zouden oorspronkelijk ook een penis hebben gehad, de angst dat dit bij jongetjes ook nog staat te wachten . Penisnijd: meisjes die jaloers zijn op de plassers van jongetjes''
GE-NI-AAAAAL! XD
Melanie
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 08, 2011 7:46 am
Bwaahahahaaa, ge-wel-dig
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 08, 2011 7:47 am
Omg.. Waar kijk jij naar? ;O xD None, geen oorsmeer ;O
Ryan
Aantal berichten : 144 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : Hutje op een eiland in de oceaan
Character sheet Naam: Ryan Rovins Partner: I guess you are my oxygen Reden van plaatsing: Agressie, moordneigingen, stem in zijn hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 08, 2011 7:47 am
@ Hayden: HAHA, ik lig me hier kapot te lachen :']
en ik hoouuu van snoepjes :3 beeld je in dat hier een hele bak werther's voor me staat en ik ze een voor een ben aan t oppeuzelen nu :']
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 08, 2011 7:50 am
@Ryan: O_O VREETZAK! Ik moet niet veel zeggen, ik eet een heel doosje Opkikkers (kikkerchocolade) op
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 08, 2011 7:53 am
Fanta, durf je percy dan niet uit te schelden
ik zie het al voor me xD
Ryan
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 08, 2011 7:55 am
@ Fanta: *pruillipje, barst uit in tranen* MAAR... MAAR ZE ZIJN ZO LEKKER :< IK WIL ZE ALLEMAAL OPETEN =D heerlijke chocola en caramel en en en =D JEEJ ik heb een nieuwe reden van plaatsing: werthers verslaving ;x