Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 12:25 am
Nieuwe set smilies!
Gemma
Aantal berichten : 125 Registratiedatum : 09-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Gemma Jones Partner: Would you dare? Reden van plaatsing: Sociopaat
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 12:26 am
Oh!! Awesomeheid
Auburn
Aantal berichten : 58 Registratiedatum : 09-12-11
Character sheet Naam: Auburn Mercedes Délune Delfade Partner: / Reden van plaatsing: Kan communiceren met het bovennatuurlijke, en wordt beschouwd als een gevaar voor de mensheid.
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 12:51 am
Dit is het! dit zocht ik al jaren een rainbowsheep!!
*blijft eeuwig houden van the rainbowsheep*
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 12:51 am
YAAAAAAAAY <3
Oke ik ben er weer, als ik mn broodje bapao op heb ga ik posten bij Mikhail-Hayden-Percy
Hayden Admin
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 12:52 am
Aargh, straks word het hier nog ondergespamd met Rainbow sheeps! XD
Misschien moet ik hem toch maar weer weghalen!
Gemma
Aantal berichten : 125 Registratiedatum : 09-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Gemma Jones Partner: Would you dare? Reden van plaatsing: Sociopaat
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 12:53 am
Rainbowsheep overheerst de wereldd!!!
Stefan
Aantal berichten : 72 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Stefan Ryaen. Partner: Jared, you've stolen my heart, But you can have him. Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 12:54 am
Eindelijk bijna de post af voor mel.
Liv
Aantal berichten : 39 Registratiedatum : 10-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In jouw kast, 's avonds monster spelend.
Character sheet Naam: Oliviá la Loseigná Partner: x Reden van plaatsing: Waanideeën
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 1:00 am
Helloo Ladies~ Omg, ik denk dat ik mijn plek gevonden heb qua rpg :') echt iets voor mij, een gestoord persoon rpg'en 8D
Auburn
Character sheet Naam: Auburn Mercedes Délune Delfade Partner: / Reden van plaatsing: Kan communiceren met het bovennatuurlijke, en wordt beschouwd als een gevaar voor de mensheid.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 1:00 am
Jeeeeeeeeeejjjjjjjj
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 1:02 am
Hee Liv! Welkom op Disturbia!
Ik zou zeggen: Leef je uit!
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 1:03 am
Shiiiiiiiit Stefans avatar is zoo lekker, ik hou van hem <3
Auburn
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 1:05 am
IK BEN LEKKER *EET ZICHZELF OP*
droog
Stefan
Character sheet Naam: Stefan Ryaen. Partner: Jared, you've stolen my heart, But you can have him. Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 1:07 am
Iedereen houd van stefanxD
Melanie post is afxD
Liv
Aantal berichten : 39 Registratiedatum : 10-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In jouw kast, 's avonds monster spelend.
Character sheet Naam: Oliviá la Loseigná Partner: x Reden van plaatsing: Waanideeën
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 1:08 am
Hij is lekker
Auburn
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 1:08 am
Jeeeeeejj
Hayden Admin
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 1:10 am
@Stefan: Jouw avatar ken ik ergens van... *denkt heel diep na*
Auburn
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 1:11 am
NEE HOOR, IK BEN NIET DOORG, IK BEN NAT. Dat is niet fout bedoeld, maar klinkt wel zo hé?
*faal*
Ik heb een erge moeder, echt waar.
Stefan
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 1:16 am
Yep he is jammie
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 1:18 am
Ik snap niet wat jullie in hem zien hoor! Lol.
Zo, nu ff ontbijten, heb honger!
Stefan
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 1:21 am
Hij is schattig.
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 1:23 am
Matt barnes is van You me At six
een van mijn favoriete bands!
Auburn
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 1:24 am
Mijn broer kwam met de Macfuck, leuk gesprek hoor.
Spoiler:
Ik: Kunnen jullie niet begrijpen dat mijn droom si prostituee te worden. *grapje* *Paar dingen verder* Mama: Waarom doen ze niet iets voor een eurodeal bij de macdonalds, dan kunnen ze daar een opblaaspop halen, en daarna gaan eten. *Mijn broer: Ja mam, zeker, de Macfuck: Ja ik wil graag de eurodeal Oké, wil je er glijmiddel en condooms bij Ja graag Oké, dat is dan 1 euro 35