Aantal berichten : 203 Registratiedatum : 05-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : onder jou bed.
Character sheet Naam: Dahlia Donovan Partner: Do you know how hard it is to hear that you love me? While you're not with me Reden van plaatsing: Verstoorde emoties
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 1:25 am
haha geniaal
Gemma
Aantal berichten : 125 Registratiedatum : 09-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Gemma Jones Partner: Would you dare? Reden van plaatsing: Sociopaat
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 1:27 am
Haha lol!!
Dahlia
Aantal berichten : 203 Registratiedatum : 05-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : onder jou bed.
Character sheet Naam: Dahlia Donovan Partner: Do you know how hard it is to hear that you love me? While you're not with me Reden van plaatsing: Verstoorde emoties
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 1:28 am
soms heb ik echt een hekel aan acrylnagels
Auburn
Aantal berichten : 58 Registratiedatum : 09-12-11
Character sheet Naam: Auburn Mercedes Délune Delfade Partner: / Reden van plaatsing: Kan communiceren met het bovennatuurlijke, en wordt beschouwd als een gevaar voor de mensheid.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 1:33 am
Ik ben bezig met de post voor bij Stefan, heb er echt wel inspi voor, denk ik.
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 1:40 am
Dahlia schreef:
soms heb ik echt een hekel aan acrylnagels
Waarom :O ?
Dahlia
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 1:43 am
Waarom is het nou zo moeilijk om een gala jurk te vinden
Character sheet Naam: Fawn Partner: bwahHAHAHA Reden van plaatsing: Kannibalistische neigingen, omnivoor, gestoordheid, te diepzinnig voor deze wereld.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 1:45 am
Liv schreef:
Helloo Ladies~ Omg, ik denk dat ik mijn plek gevonden heb qua rpg :') echt iets voor mij, een gestoord persoon rpg'en 8D
LIIISIÉÉÉEEEE~ 8D
Louis
Aantal berichten : 152 Registratiedatum : 09-12-11
Character sheet Naam: Louis William Tomlinson Partner: Don't need. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, soms licht paranoïde.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 2:08 am
Ik MOET een leuke avatar voor Zayn vinden, maar ben bang dat ik deze avatar die ik nu heb ga missen... Wat denken jullie? Leedjes meningen zijn belangrijker dan die van moi
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 2:09 am
Dees is ook wel leuk, maar ik hou liever van het formaat wat ik heb.. en wat ingezoomder op het hoofd! xD
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 2:10 am
Jaaaah Ik ga straks maar eens opzoek, maar ik denk dat ik deze voorlopig nog even houd Ik ben sowieso niet echt goed in het wegsturen van de begin-avatars. Die van Fanta zou ik bv heel moeilijk kunnen vervangen
Hayden Admin
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 2:11 am
Hmm.. nee, daar heb ik eigenlijk weinig moeite mee, tenzij ik 'm écht heel mooi vind. Ik heb maar een paar setjes (avatar, os en CS pic) waarvan ik écht vind dat ik 'm niet kan vervangen. Dat heb ik hier zo onder andere bij Hayden en bij Esther op MH en nog een andere RPG een accountje named Angel! xD
Melanie
Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 2:15 am
Ik krijg nooit mooie randjes, dus doe ik ze heel basic, xd.
Oeehhh, kijk hoe sexy
Dahlia
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 2:16 am
ik doe haast nooit randjesxD te lui voor denk ik.
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 2:19 am
Stiekem moet ik nog steeds een Voorsteltopic maken voor Hayden, etc, maar nog geen zin in gehad.. want die word láng.
Fanta
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 2:23 am
Ik word gek als ik een randje mis bij iemand... Dan wil ik dat voor die persoon zo snel mogelijk aanpassen, maar houd me meestal in
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 2:25 am
Oef, nog steeds niet gepost, --'
Gemma
Aantal berichten : 125 Registratiedatum : 09-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Gemma Jones Partner: Would you dare? Reden van plaatsing: Sociopaat
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 2:27 am
Mijn eerste post is een feit! Yay!
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 2:28 am
Fanta schreef:
Ik word gek als ik een randje mis bij iemand... Dan wil ik dat voor die persoon zo snel mogelijk aanpassen, maar houd me meestal in
I KNOW RIGHT! :O Ik heb wel die mogelijkheid om aan te passen!
Liv
Aantal berichten : 39 Registratiedatum : 10-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In jouw kast, 's avonds monster spelend.
Character sheet Naam: Oliviá la Loseigná Partner: x Reden van plaatsing: Waanideeën
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 2:30 am
Fawn schreef:
Liv schreef:
Helloo Ladies~ Omg, ik denk dat ik mijn plek gevonden heb qua rpg :') echt iets voor mij, een gestoord persoon rpg'en 8D
LIIISIÉÉÉEEEE~ 8D
NIKKIEEEEEE
Fanta
Character sheet Naam: Fawn Partner: bwahHAHAHA Reden van plaatsing: Kannibalistische neigingen, omnivoor, gestoordheid, te diepzinnig voor deze wereld.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 2:32 am
Liv schreef:
Fawn schreef:
Liv schreef:
LIIISIÉÉÉEEEE~ 8D
NIKKIEEEEEE
IEUW PEDOSMILIE.
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 2:34 am
Fawn schreef:
Liv schreef:
Fawn schreef:
Liv schreef:
LIIISIÉÉÉEEEE~ 8D
NIKKIEEEEEE
IEUW PEDOSMILIE.
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 2:35 am
Fanta schreef:
IK WIL EEN PLAATJE VINDEN VOOR ZAYN.
Zal ik helpen ?
Wie had je in gedachte/welke uitstraling moet ie hebben?
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 2:36 am
Een beetje een lieve... Maar... Echt zo'n goede pic moet ik hebben en ik ben zeer perfectionistich op 't vinden van ava's, mij wil je daarbij echt niet helpen
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 2:36 am
Fanta schreef:
Een beetje een lieve... Maar... Echt zo'n goede pic moet ik hebben en ik ben zeer perfectionistich op 't vinden van ava's, mij wil je daarbij echt niet helpen