Aantal berichten : 85 Registratiedatum : 11-02-12 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Khaled Partner: Reden van plaatsing: Schizofrenie
Onderwerp: Re: Kletshoek za feb 18, 2012 1:58 pm
Spoiler:
Ethan Bewaker
Aantal berichten : 110 Registratiedatum : 19-01-12
Character sheet Naam: Ethan Ryder Partner: *Epic stem* ''So lonely, so lonely, so lonely...'' Reden van plaatsing: Het is zijn plicht voor het dorp om hier te werken.
Onderwerp: Re: Kletshoek za feb 18, 2012 2:37 pm
Gheghe, net twee horror films gekeken en nu ben ik wakkerrr.. terwijl ik net als een blok in slaap viel. xD
Korn
Aantal berichten : 85 Registratiedatum : 11-02-12 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Khaled Partner: Reden van plaatsing: Schizofrenie
Onderwerp: Re: Kletshoek za feb 18, 2012 2:52 pm
Ethan schreef:
Gheghe, net twee horror films gekeken en nu ben ik wakkerrr.. terwijl ik net als een blok in slaap viel. xD
Waren het zulke slechte films? :')
Ethan Bewaker
Character sheet Naam: Ethan Ryder Partner: *Epic stem* ''So lonely, so lonely, so lonely...'' Reden van plaatsing: Het is zijn plicht voor het dorp om hier te werken.
Onderwerp: Re: Kletshoek za feb 18, 2012 10:02 pm
Korn schreef:
Ethan schreef:
Waren het zulke slechte films? :')
Mwah, alleen die tweede was oud, dus dat was zo.. saai-achtig, maar toch wel weer vertiefd vaag gemaakt.
Character sheet Naam: Autumn. Partner: I really am not ready. Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa, en heeft een obsessie met tijden, wilt nooit te laat komen.
Onderwerp: Re: Kletshoek za feb 18, 2012 10:27 pm
Welke horror's?
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek za feb 18, 2012 11:13 pm
http://prezi.com/uxzl4eqw2v5i/declan/
En, hoe vinden jullie hem?
Momsen
Aantal berichten : 221 Registratiedatum : 15-02-12
Character sheet Naam: Taylor Momsen Partner: - Reden van plaatsing: Hoort stem in haar hoofd - Zware nachtmerries, kans tot slaapwandelen
Character sheet Naam: Avelyn Martin Partner: Dude, you make me just a pussy. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, kan zich niet op één ding focussen, zelfmoordneigingen .. Eenmalig drugsgebruik.
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 12:00 am
Ik ben al van 6 uur wakker -.-" Kutnachtmerries
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 12:17 am
Damn, dat is lang gelden o.0 Geloof dat ik echt veel gemist heb, maar ik ga maar eens kijken of ik hier nog kan posten (aa)
Ethan Bewaker
Character sheet Naam: Avelyn Martin Partner: Dude, you make me just a pussy. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, kan zich niet op één ding focussen, zelfmoordneigingen .. Eenmalig drugsgebruik.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 1:09 am
IK WIL DAT THE SECRET CIRCLE SEASON 2 UITKOMT <'333
& Lies: Het werd gisteren nogal laat toen ik met m'n broer naar het frietkot ging >3
Ethan Bewaker
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 1:16 am
GET ON MAH HORSE, I'LL TAKE YOU AROUND THE UNIVERSE AND ALL THE OTHERS PLACES TOO. Shuddup woman get on mah horse. x3
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 1:32 am
Ik ben nu ook tot half 8 weg ;c dag lieverds <3
Ethan Bewaker
Character sheet Naam: Autumn. Partner: I really am not ready. Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa, en heeft een obsessie met tijden, wilt nooit te laat komen.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 1:44 am
Rocky road brownies zitten nu in de oven. Die marshmallows zwellen helemaal op. 'k weet niet of dat de bedoeling is. (eigen recept)
Character sheet Naam: Matt Franceschi Partner: I'm married to the music. Reden van plaatsing: Waanbeelden, leeft in een fantasiewereld en spreekt wartaal uit. Hij spreekt dan tegen een fantasiewezen.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 2:14 am
Declan schreef:
ENYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JE T'AIMEEEEEEEEE *random happness* IK HEB SNEOEP *deelt uit*
'
AWWHHH JE BENT ZOO LIEF <3
@Autumn. Nee niks laat maar ik faalde haha. Dacht dat je Zowie was
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 2:48 am
@ Dante: JOEHOEEEWW! welkom trug
Ik was vanochtend om half 7 wakker T_T maargoed, ik ben er lekker de hele dag om jullie te stalken
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 3:22 am
Ik ben Emma. (:
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 3:37 am
@Brianne: Thank you Had je me pb trouwens gekregen? (aa)
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 3:55 am
@ Dante: you're welcome nope, ik heb nu nog geen pb gekregen Ö of bedoel je dat niet?
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 3:56 am
Wood schreef:
Dat is nogal.. gemeen? nee, dat is niet het woord, maarja.. Spam ik zo hard?
Het is ook maar een geintje hoor.. xd
Omfg, Grave Encounters is écht zo'n goede inspiratie voor deze RPG, serieus.. ik zou 't kijken als ik jullie was! Zelfs voor de anti-horror mensen, het is een goede film, echt waar!