Character sheet Naam: Wood Aetern Partner: Playing with my emotions is a dangerous game Reden van plaatsing: Post Traumatic Stress Disorder (PTSD)
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 3:58 am
Maar dan nog.. Het kan dat ik overdrijf, ik ben nogal enthousiast altijd :,D Sorry dat ik de vrede weer kom onderbreken xD Ik mocht van Benny like op zn laptop xD HET IS EEN SPAANS TOETSENBORD like.. ¿ñññññ?¿ xD
Character sheet Naam: Autumn. Partner: I really am not ready. Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa, en heeft een obsessie met tijden, wilt nooit te laat komen.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 4:09 am
hihi, stoeer. btw, die brownies waren awesome lekker.
Character sheet Naam: Gregory House Partner: Forever alone Reden van plaatsing: Guard
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 4:21 am
Hayden schreef:
Wood schreef:
Dat is nogal.. gemeen? nee, dat is niet het woord, maarja.. Spam ik zo hard?
Het is ook maar een geintje hoor.. xd
Omfg, Grave Encounters is écht zo'n goede inspiratie voor deze RPG, serieus.. ik zou 't kijken als ik jullie was! Zelfs voor de anti-horror mensen, het is een goede film, echt waar!
Jááá. Perfect voor anti-horror mensen met die enge donkere gangen, vertyfte verrotte patiënten die je proberen te vermoorden en armen die uit de muur komen [?] XD
Character sheet Naam: Matt Franceschi Partner: I'm married to the music. Reden van plaatsing: Waanbeelden, leeft in een fantasiewereld en spreekt wartaal uit. Hij spreekt dan tegen een fantasiewezen.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 4:25 am
ik HAATT horror en durf het niet te kijken. Dus ik ga het niet kijken ook (A)
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 4:44 am
Ik was 'Another' aan het kijken, die anime si best eng, maar ja, ik ben ook een watje, dus ja.
Character sheet Naam: Autumn. Partner: I really am not ready. Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa, en heeft een obsessie met tijden, wilt nooit te laat komen.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 4:50 am
Ik heb best wel veel horror's gezien. (: Paranormal activity 1+2, Insidious, One missed call, Blairwitch project, The Shining, uhm.. nog meer.. maar weet het even niet meer. Paranormal activity vond ik te stom en eng om meer te kijken. xd Oja, Scream 1 t/m 4.
EDIT: Vanavond TacoTime.
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 5:19 am
Yeah, voorstel topic'je van Dante af ;D Met een kleine uitleg over de antisociale ps voor mensen die willen weten wat het nu eigenlijk is
Louis
Aantal berichten : 152 Registratiedatum : 09-12-11
Character sheet Naam: Louis William Tomlinson Partner: Don't need. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, soms licht paranoïde.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 6:12 am
Ben ondertussen vijf verhalen aan't onderhouden... O_O
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 7:08 am
Whoaaaa, ik kijk de film Hugo en ineens komen er twee HP characters in voor, waarvan ook Helen!! AAAAAAAH! <3
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 7:11 am
Hayden schreef:
Whoaaaa, ik kijk de film Hugo en ineens komen er twee HP characters in voor, waarvan ook Helen!! AAAAAAAH! <3
Ik ga naar Hugo deze week. Ik zal erop letten! :d
Andrew
Aantal berichten : 103 Registratiedatum : 03-12-11
Character sheet Naam: Andrew Hellsong Partner: - Reden van plaatsing: Woedeaanvallen & Depressie
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 7:13 am
Gaat inspi opdoen en kijken naar Pretty Little Liars of TVD
Momsen
Aantal berichten : 221 Registratiedatum : 15-02-12
Character sheet Naam: Taylor Momsen Partner: - Reden van plaatsing: Hoort stem in haar hoofd - Zware nachtmerries, kans tot slaapwandelen
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 8:02 am
Ugh ik laat mijn vriendinnen nooit meer 10 klontjes suiker in mijn thee doen -.-" Ik heb nu echt zot veel buikpijn
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 8:08 am
10 suikerklontjes O.o krijg nu al buikpijn als ik er aan denk xD
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 8:08 am
10 suikerklontjes O.o krijg nu al buikpijn als ik er aan denk xD
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 8:34 am
@ Percy~ echt hé ! en het was echt een super kleine tas
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 8:37 am
Elke keer hoop ik dat iemand reageerd, maaar neejj.
Character sheet Naam: Avelyn Martin Partner: Dude, you make me just a pussy. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, kan zich niet op één ding focussen, zelfmoordneigingen .. Eenmalig drugsgebruik.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 9:05 am
Good evening everyone >3 Volgens mij is onze hond kreupel .. Hij stapt zo raar ;o
Ethan Bewaker
Aantal berichten : 110 Registratiedatum : 19-01-12
Character sheet Naam: Ethan Ryder Partner: *Epic stem* ''So lonely, so lonely, so lonely...'' Reden van plaatsing: Het is zijn plicht voor het dorp om hier te werken.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 9:48 am
Autumn schreef:
Hayden schreef:
Ik ga naar Hugo deze week. Ik zal erop letten! :d
Whoaaaa, er waren dus 3 HP characters, Borat en het meisje speelt wel in meerdere films. Aaaah, ik hyper gewoon door Helen.. <3
En net 'What's your number?' gekeken, echt inspiratievolle film, wel beetje.. cliché, maar leuke film!
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 10:27 am
Het fantastische gevoel om te weten dat ik morgen geen school heb
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 10:35 am
Illuna schreef:
Het fantastische gevoel om te weten dat ik morgen geen school heb
Right! maar moet ik morgen wel naar de kaakchirurg *ouch*