Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 10:36 am
Gregory schreef:
Illuna schreef:
Het fantastische gevoel om te weten dat ik morgen geen school heb
IK OOK NIET Maar wel stage, waarvoor ik nog vroeger op moet staan [Half 6 :I] en later thuis ben [Half 7 :U] Ugh!
Alles blijft beter dan echt les ik heb lekker een weekje vakantie, ookal heb ik tonnen huiswerk -.-"
Ethan Bewaker
Aantal berichten : 110 Registratiedatum : 19-01-12
Character sheet Naam: Ethan Ryder Partner: *Epic stem* ''So lonely, so lonely, so lonely...'' Reden van plaatsing: Het is zijn plicht voor het dorp om hier te werken.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 10:37 am
Ik heb morgen vrij, omdat die andere klas waar ik mee loop morgen gewoon stage heeft, en ich nicht!
Character sheet Naam: Autumn. Partner: I really am not ready. Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa, en heeft een obsessie met tijden, wilt nooit te laat komen.
Character sheet Naam: Gregory House Partner: Forever alone Reden van plaatsing: Guard
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 10:39 am
Naja, ligt eraan op welke school je zit denk ik! De school waar ik nu op zit is gewoon leuk. Nee, ik ben geen nerd, het is echt gewoon leuk. Onze klas is awesome en de lessen zijn chill xD
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 10:49 am
House MD was weer op tv<3 Nu ik happy zijn : D
Moeder daarstraks zo: Heb je al je huiswerk af? *begint te hyperventileren* *Owja, VAKANTIE<3* :'D
Character sheet Naam: Wood Aetern Partner: Playing with my emotions is a dangerous game Reden van plaatsing: Post Traumatic Stress Disorder (PTSD)
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 11:01 am
Lol, ik dacht daarnet: DAMN MORGEN TOETS EN IK HEB NIET GELEERD.. ow wacht xD
Nina
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 11:10 am
Echt wel ;D
Morgen rond deze tijd ben ik bij vriendin<3 Awesome like stones :stare: Niemandbegrijptditdus :'D
Louis
Aantal berichten : 152 Registratiedatum : 09-12-11
Character sheet Naam: Louis William Tomlinson Partner: Don't need. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, soms licht paranoïde.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 11:11 am
Wauw.. Net een foto van mezelf op de site geplaatst. Ik dacht: de anderen doen het ook. Ik ben een echte Disturb en wou dat bewijzen door me foto neer te pleuren. Please don't say I'm ugly, I already know that part :
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 11:26 am
Trololol , moet nog steeds terug een foto posten
Nina
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 11:31 am
Jejkfkdbdk YOU'RE NOT UGLY ! C;
Andrew
Aantal berichten : 103 Registratiedatum : 03-12-11
Character sheet Naam: Andrew Hellsong Partner: - Reden van plaatsing: Woedeaanvallen & Depressie
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 11:35 am
Ik blijf lekker onbekend >D Buiten dan voor diegene die me kennen (a)
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 11:40 am
Ik haat mijn ipod telkens zegt hij dat hij geen internet verbinding kan maken O.o
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 11:44 am
Ik wil de oude laptop terug gemaakt hbben, kan ik er photofiltre op, want dat mag biet opd e nieuwe, *haat*
Ik ben echt verslaafd aan die anime 'Another' als ik een tweede accountje aanmaak op SSA, dan is het met Mei Misaki als Faceclaim.
Ethan Bewaker
Character sheet Naam: Ethan Ryder Partner: *Epic stem* ''So lonely, so lonely, so lonely...'' Reden van plaatsing: Het is zijn plicht voor het dorp om hier te werken.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 11:46 am
Mensen kunnen veel zeggen, dat Voice Kids nep is.. dat het allemaal opgetutte kindjes zijn die daar tegen hun zin zijn, dat the Climb kinderachtig is.. maar geef toe; dit is goed!
Character sheet Naam: Wood Aetern Partner: Playing with my emotions is a dangerous game Reden van plaatsing: Post Traumatic Stress Disorder (PTSD)
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 11:47 am
@Carrot: muwhahaha, pas maar op >D Ik heb zelfs nog filmpjes waarin jij en Emma elkaar zitten te poken xD + ONS SUPERAWESOME filmpje op jouw kamer waar we pleisters eten xD
Andrew
Character sheet Naam: Andrew Hellsong Partner: - Reden van plaatsing: Woedeaanvallen & Depressie
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 11:49 am
Wood schreef:
@Carrot: muwhahaha, pas maar op >D Ik heb zelfs nog filmpjes waarin jij en Emma elkaar zitten te poken xD + ONS SUPERAWESOME filmpje op jouw kamer waar we pleisters eten xD
Kind, als je dat erop zet dan laat ik 14 gigantische vogelspinnen in je kamer zetten hoor
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 11:51 am
Andrew schreef:
Wood schreef:
Kind, als je dat erop zet dan laat ik 14 gigantische vogelspinnen in je kamer zetten hoor
NOES xD Ik ga braaf zijn xD Ik pb ze wel door (a')
Ethan Bewaker
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 11:52 am
Stuur maar naar Ethan!
Nina
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 11:58 am
Waaauw, she can sing<3 Ik krijg hier eigenlijk kippenvel --" NIETLEUK
Maar het blijft wel goed xD
Andrew
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 11:58 am
Wood schreef:
Andrew schreef:
Wood schreef:
NOES xD Ik ga braaf zijn xD Ik pb ze wel door (a')
Hmpf, Lies,stiekem als je dat doet laat ik mijn kat je attackeren als je hier bent :F
Character sheet Naam: Autumn. Partner: I really am not ready. Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa, en heeft een obsessie met tijden, wilt nooit te laat komen.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 12:00 pm
Nina schreef:
Waaauw, she can sing<3 Ik krijg hier eigenlijk kippenvel --" NIETLEUK
Maar het blijft wel goed xD
Ik kan hem niet opzetten, want mijn ouders slapen bijna naast me, en mijn oortjes liggen beneden. ;(
Nina