Aantal berichten : 280 Registratiedatum : 28-01-12 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Mikaela Jones Partner: i can't stop thinking about him, but why not? Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 28, 2012 8:58 am
Korn schreef:
Mikaela schreef:
ja snap het weet je onze leerkracht die dus dankzij haar is dat we mochten gaan zei dat toen ze eens was gegaan en aan het vertellen was van die joden dat er oppeens een engelse op een van de graven ofzoiets stond en de hitler groet deed De leekracht was helemaal verstijfd bij die actie, wat een geluk dat ik daar niet bij was en ja gwyn je hebt helemaal gelijk, de helft van mijn familie zijn Duits maar die hebben er HELEMAAL NIETS mee te maken, toch haten vele vrienden van mij de Duitsers nog dankzij Hitler gewoon
en welkom GREGIE
Is toch geen echte haat, meer voor de gein oid. Ik heb een duitser in de klas, die noem ik af en toe ook der fuhrer, die vent vind dat totaal niet erg.
maar het was voor die gast ook niet een grapje hé, hij meende het het was ergens hoog op ofzo zodat iedereen hem kon zien, het was gewoon griezelig om het te zien. En wat moet je erop zeggen he jochie heb respect voor de doden. Ik denk niet dat die zomaar ergens op zou gaan staan waar er mensen zijn vermoord en dan de groet doen ofzow denk je ook niet?
Korn
Aantal berichten : 85 Registratiedatum : 11-02-12 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Khaled Partner: Reden van plaatsing: Schizofrenie
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 28, 2012 9:07 am
Mikaela schreef:
Korn schreef:
Mikaela schreef:
ja snap het weet je onze leerkracht die dus dankzij haar is dat we mochten gaan zei dat toen ze eens was gegaan en aan het vertellen was van die joden dat er oppeens een engelse op een van de graven ofzoiets stond en de hitler groet deed De leekracht was helemaal verstijfd bij die actie, wat een geluk dat ik daar niet bij was en ja gwyn je hebt helemaal gelijk, de helft van mijn familie zijn Duits maar die hebben er HELEMAAL NIETS mee te maken, toch haten vele vrienden van mij de Duitsers nog dankzij Hitler gewoon
en welkom GREGIE
Is toch geen echte haat, meer voor de gein oid. Ik heb een duitser in de klas, die noem ik af en toe ook der fuhrer, die vent vind dat totaal niet erg.
maar het was voor die gast ook niet een grapje hé, hij meende het het was ergens hoog op ofzo zodat iedereen hem kon zien, het was gewoon griezelig om het te zien. En wat moet je erop zeggen he jochie heb respect voor de doden. Ik denk niet dat die zomaar ergens op zou gaan staan waar er mensen zijn vermoord en dan de groet doen ofzow denk je ook niet?
Hier in Nederland is de Hitlergroet ook wettelijk verboden enzo, geen idee hoe het in Duitsland zit maar dat zal ook wel. Maar aan de andere kant, wij in Europa zijn wel helemaal weg van die hele holocaust met 7 miljoen doden ofzo. Maar Stalin heeft er 45 miljoen afgemaakt en Zedong heeft er iets van 60 à 70 miljoen afgemaakt, dus aan de ene kant kan het een vrij extreme actie zijn van een of andere grapjas. Maar het kan ook een holocaust ontkenner oid zijn, die daarmee aangeeft van; er zijn ergere dingen gebeurt.
Mats
Aantal berichten : 2 Registratiedatum : 21-02-12
Character sheet Naam: Mats Partner: hah Reden van plaatsing: gespleten persoonlijkheid, extreme vorm van sadisme
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 28, 2012 10:09 am
De hitlergroet is verboden in Duitsland, daar krijg je zelfs gevangenisstraf op voor als jullie het nog niet wisten.
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 28, 2012 10:17 am
Niemand knokpartijtje met Illuna ? :c
Korn
Aantal berichten : 85 Registratiedatum : 11-02-12 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Khaled Partner: Reden van plaatsing: Schizofrenie
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 28, 2012 10:44 am
Illuna schreef:
Niemand knokpartijtje met Illuna ? :c
Come at me bro!
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 29, 2012 6:58 am
Zoals het er nu uit ziet kan ik volgend jaar gewoon vwo examen doen ;D Met deze cijferlijst is het niet nodig naar havo te gaan, ook niet met de nieuwe examen regeling (: Die volgens mij nog steeds een complot is om alle dislexten (fout gespeld, I know) de kans op een universitaire studie te ontnemen (aa)
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 29, 2012 7:14 am
@ Dante: WOOOH, das heel goed nieuws!
Zelf ook goed nieuws gehad: heb voor ong. 90% zekerheid dat ik toch 't door mij gekozen profiel kan kiezen
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 29, 2012 7:15 am
I know dat ik een topic verwaarlozer ben de laatste tijd, en nu ik vakantie heb en m'n logeerpartijtje geweest is met Sisi, Lildevil en Greghoofd, zal ik proberen overal zo gauw mogelijk terug te posten. Ik zit er zelfs aan te denken om op Hayden een nieuw persoonlijkheid aan te maken, weet al precies wie enzo.. 't lijkt me wel gaaf.
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 29, 2012 7:21 am
@Brianne: Uhu, ben er ook super blij mee ;D Welk profiel wil je gaan doen? Welk niveau en welk jaar zit je nu dan?
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 29, 2012 7:27 am
Yay!! Filmdag twee zit er op, nog een dag en dan hebben we alle scene's bijna gedaan
Hayden Admin
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 29, 2012 7:28 am
Percy schreef:
Yay!! Filmdag twee zit er op, nog een dag en dan hebben we alle scene's bijna gedaan
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 29, 2012 7:29 am
ja het is een school project, we moeten een eerste aflevering van een serie maken xD wij doen een jaren 60 detectief serie xD
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 29, 2012 7:29 am
Percy schreef:
ja het is een school project, we moeten een eerste aflevering van een serie maken xD wij doen een jaren 60 detectief serie xD
Oew gaaf, iemand die dat ken moest ook iets van een film opdracht maken, lijkt me wel gaaf! Welke serie?
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 29, 2012 7:30 am
We hebben de serie zelf moeten bedenken xD We hebben het hele script zelf geschreven en de personages zelf bedacht xD
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 29, 2012 7:31 am
Percy schreef:
We hebben de serie zelf moeten bedenken xD We hebben het hele script zelf geschreven en de personages zelf bedacht xD
Ah, op die manier. Nee ik dacht een serie nadoen. Gheghe, zou het leuk zijn om die hier neer te zetten zodra hij af is? Me curious!
Dante
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 29, 2012 7:33 am
Hayden schreef:
Percy schreef:
Ah, op die manier. Nee ik dacht een serie nadoen. Gheghe, zou het leuk zijn om die hier neer te zetten zodra hij af is? Me curious!
Als dat kan wil ik dat wel doen, ik weet niet of de andere het ook leuk vinden als het op youtube komt
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 29, 2012 7:36 am
Percy schreef:
Hayden schreef:
Percy schreef:
Als dat kan wil ik dat wel doen, ik weet niet of de andere het ook leuk vinden als het op youtube komt
Daar bestaat het knopje 'privé' voor! >D
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 29, 2012 8:41 am
Laptop<3 GOT U BAACK C:
Al heb ik er nog niets opstaan Van mijn oude data :c Sigh, phone nog opladen en dan naar boven I guess?
Hayden Admin
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek do maa 01, 2012 7:15 am
Wow er is al de hele dag niets meer in de kletshoek gespamd ? O-o Moet. Eerst. Leren. Ga dan pas posten anders voel ik me schuldig
Arnoud
Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Kletshoek do maa 01, 2012 10:41 am
man wat is het de laaste twee dagen rustig hier
Ethan Bewaker
Aantal berichten : 110 Registratiedatum : 19-01-12
Character sheet Naam: Ethan Ryder Partner: *Epic stem* ''So lonely, so lonely, so lonely...'' Reden van plaatsing: Het is zijn plicht voor het dorp om hier te werken.
Onderwerp: Re: Kletshoek do maa 01, 2012 10:42 am
Dat komt omdat ik nog als één van de weinige hier vakantie heb, de anderen hebben dat al gehad. >3
Arnoud
Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Kletshoek do maa 01, 2012 10:45 am
dan nog het is 's avonds ook rustig
Ethan Bewaker
Aantal berichten : 110 Registratiedatum : 19-01-12
Character sheet Naam: Ethan Ryder Partner: *Epic stem* ''So lonely, so lonely, so lonely...'' Reden van plaatsing: Het is zijn plicht voor het dorp om hier te werken.