Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 4:29 am
Ceeuwl sammy. Ik heb een beigeachtige broek, en een simpel zwart shirtje, maar het staat wel heel leuk.
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 5:18 am
Oeeh dit ben ik op de spitzen XD (je ziet alleen mijn voeten jammer genoeg) Ik weet het mijn rechtervoet is niet helemaal gestrekt maar ik moest nog even in komen, het was een jaar geleden dat ik op spitzen heb gestaan xD
Spoiler:
Een vriendin heeft hem gemaakt, en meteen gephotoshopt met haar telefoon xD Let ook niet op de achtergrond met de coca cola vuilnis bak, die konden we niet opzij zetten xD
Character sheet Naam: Wood Aetern Partner: Playing with my emotions is a dangerous game Reden van plaatsing: Post Traumatic Stress Disorder (PTSD)
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 5:25 am
Dat ziet er freaking pijnlijk uit ._. Naja, mensen vinden het er ook pijnlijk uitzien als ik op m'n nek ging staan xD Ofzo.. klinkt raar. DEAD FREEZE.. >D
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 5:33 am
haha, het is best wel pijnlijk ja xD Ik moest voor die foto stil blijven staan en dat is niet prettig met spitzen. Je moet gewoon bewegen dan voel je er niets van xD
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 6:01 am
wow, nha vijf seconde lukt nog wel op spitzen, langer niet xD Maar moet dat niet super pijn doen?? Vijf seconde in een onnatuurlijke houding O.o (niet dat spitzen dansen zo lekker natuurlijk is xD)
Character sheet Naam: Wood Aetern Partner: Playing with my emotions is a dangerous game Reden van plaatsing: Post Traumatic Stress Disorder (PTSD)
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 6:14 am
Zolang je voldoende opgewarmd bent en je op 't juiste moment 'freeze'd' valt 5 seconden echt mee qua pijn. Het probleem is dat je op 't juiste moment moet freezen, anders raak je uit evenwicht. Ik kon een houding makkelijk een halve minuut volhouden, als je genoeg spieren hebt en gewoon niet uit evenwicht raakt (;
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 6:16 am
O.o wow.... Dat is super vet xD Ik vind het sowieso vet als je kan BreakDance xD
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 6:23 am
@ Percy: als ik niet gequit was, dan kon ik nu echt beter dan de dingen die ik nu kan.. Die ik nog hoop te kunnen xD Ik ben sowieso te dik om het nu nog te kunnen xD Ik ben overgestapt naar DnB step en toen ben ik gestopt met breakdance..
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 6:26 am
@Wood: aw dat is jammer. ik ben dit jaar gestopt omdat ik naar theaterschool ging. maar ik vind het echt zonde dat ik gestopt ben en wil misschien gaan kijken of ik nog les kan nemen erbij xD
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 6:35 am
@Wood: Idk, ik ken het niet xD maar waarom zou het monogolisch zijn??
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 6:44 am
Ik vind 't prima dat jullie hier zo actief zijn, maar dit beschouw ik snel genoeg weer als spam, dit onderwerp valt ook goed genoeg te bespreken via PB of MSN!
Character sheet Naam: Matt Franceschi Partner: I'm married to the music. Reden van plaatsing: Waanbeelden, leeft in een fantasiewereld en spreekt wartaal uit. Hij spreekt dan tegen een fantasiewezen.
Character sheet Naam: Nikki Jennifer Check Partner: HÁHÁHÁ Reden van plaatsing: Bezeten van het bovennatuurlijke en een obsessie voor leedvermaak en moord.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 7:14 am
Ik wou dat ik kon breakdancen. Dat lijkt me zo gaaf om als meisje dat allemaal te kunnen.
In elk geval: Ik ga weer even posten bij Wood en Nina.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 7:18 am
Jaah, ik doe wel meer jongensdingen die meisjes niet vaak doen xD Like rappen, ik heb gebreakdance'd en nog van die dingen..
Hayden Admin
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 7:28 am
Goed, aangezien enorm veel mensen hier zo ongelofelijk dom zijn om te bedenken dat het dorp gelovig is (terwijl dat minstens drie keer op de site beschreven is, uitgelegd en geïnformeerd in PB's en shit) en het 'bewaker' zijn een familieplicht is wat je staat te doen, het werk van je ouders overnemen, en dus geen tieners zal verkrachten of zal vermoorden, zal ik maar eens in de regels zetten dat dat dus NIET de bedoeling is.
Ik noem geen namen, maar sommigen zullen zich vast en zeker wel aangesproken voelen.
Korn
Aantal berichten : 85 Registratiedatum : 11-02-12 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Khaled Partner: Reden van plaatsing: Schizofrenie
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 7:43 am
Hayden schreef:
Goed, aangezien enorm veel mensen hier zo ongelofelijk dom zijn om te bedenken dat het dorp gelovig is (terwijl dat minstens drie keer op de site beschreven is, uitgelegd en geïnformeerd in PB's en shit) en het 'bewaker' zijn een familieplicht is wat je staat te doen, het werk van je ouders overnemen, en dus geen tieners zal verkrachten of zal vermoorden, zal ik maar eens in de regels zetten dat dat dus NIET de bedoeling is.
Ik noem geen namen, maar sommigen zullen zich vast en zeker wel aangesproken voelen.
Character sheet Naam: Matt Franceschi Partner: I'm married to the music. Reden van plaatsing: Waanbeelden, leeft in een fantasiewereld en spreekt wartaal uit. Hij spreekt dan tegen een fantasiewezen.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 7:53 am
Wood schreef:
Ik zeg het maar heel eerlijk, maar ik snap het eigenlijk niet echt.. Dus, doe ik iets fout?
nee. Het was aan mij gericht en ik vind het ontzettend vreemd dat ze dit dan wel in het topic zegt, maar het niet verder bespreekt via de fb chat.
Maar oké. Dat is ook maar mijn mening
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 7:57 am
Matt schreef:
Wood schreef:
Ik zeg het maar heel eerlijk, maar ik snap het eigenlijk niet echt.. Dus, doe ik iets fout?
nee. Het was aan mij gericht en ik vind het ontzettend vreemd dat ze dit dan wel in het topic zegt, maar het niet verder bespreekt via de fb chat.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 7:58 am
Hayden schreef:
Matt schreef:
Wood schreef:
Maar oké. Dat is ook maar mijn mening
Wie zegt dat jij de enige bent?
Ik. Misschien terecht, misschien niet.
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 8:00 am
Nja, het was mijn idee van die wraak krijgen. Dus ja.