Character sheet Naam: Gregory House Partner: Forever alone Reden van plaatsing: Guard
Onderwerp: Re: Kletshoek do maa 01, 2012 12:07 pm
Omdat mensen verstandig eerder naar bed gaan. DENK ik dan. =o VANDAAG Vloog er een kerkuil tegen mijn hoofd, Kreeg ik een gratis ijsje, En zat ik achterop de fiets bij een gedetineerde XD
En ik heb weer eens geen fuck gedaan op stage. Er was echt niks te doen dus een beetje toezicht houden enzo. Mensen allemaal dingen vertellen over de dieren. Stiekem vind ik dat het leukste om te doen xD
Korn
Aantal berichten : 85 Registratiedatum : 11-02-12 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Khaled Partner: Reden van plaatsing: Schizofrenie
Onderwerp: Re: Kletshoek do maa 01, 2012 12:17 pm
Gregory schreef:
En ik heb weer eens geen fuck gedaan op stage. Er was echt niks te doen dus een beetje toezicht houden enzo. Mensen allemaal dingen vertellen over de dieren. Stiekem vind ik dat het leukste om te doen xD
Jij bent zo iemand waar dan een hele groep verveelde luisteraars om heen staat die je niet durven af te kappen of weg te lopen uit respect??
Character sheet Naam: Gregory House Partner: Forever alone Reden van plaatsing: Guard
Onderwerp: Re: Kletshoek do maa 01, 2012 12:25 pm
Korn schreef:
Gregory schreef:
Jij bent zo iemand waar dan een hele groep verveelde luisteraars om heen staat die je niet durven af te kappen of weg te lopen uit respect??
Nee hoor! Verveeld waren ze zeker niet We hebben bijvoorbeeld Australische flappentakken, een heel raar uitziend soort wandelende tak.
Spoiler:
Zo iets Dus vraag ik gewoon of die kinderen het van dichtbij willen zien, pak dat beest eruit, mogen ze het aanraken of zelfs over hun hand laten lopen, en die ouders vragen altijd een heleboel over die beesten. Vanaf een afstandje XD
Korn
Onderwerp: Re: Kletshoek do maa 01, 2012 12:38 pm
Gregory schreef:
Korn schreef:
Gregory schreef:
Nee hoor! Verveeld waren ze zeker niet We hebben bijvoorbeeld Australische flappentakken, een heel raar uitziend soort wandelende tak.
Spoiler:
Zo iets Dus vraag ik gewoon of die kinderen het van dichtbij willen zien, pak dat beest eruit, mogen ze het aanraken of zelfs over hun hand laten lopen, en die ouders vragen altijd een heleboel over die beesten. Vanaf een afstandje XD
De ouders zijn altijd schijterds, als de kinderen ergens aan meedoen doen ze zelf nooit mee.
Jack
Aantal berichten : 75 Registratiedatum : 19-01-12
Character sheet Naam: Jack Partner: - Reden van plaatsing: Zijn baan
Onderwerp: Re: Kletshoek do maa 01, 2012 11:19 pm
@Robert, nice post
Serieus ik kom om half 9 op school, blijkt dat de eerste 4 uur uitvallen xD Dus ben ik maar weer naar huis gegaan... Straks nog 1 uurtje les, weer een tussenuur en dan nog 2 uren les
WAT FIJN TOCH! 3 uur les en toch zit je tot 5 over 4 op school xD
Onderwerp: Re: Kletshoek vr maa 02, 2012 1:27 am
Ja echt he Korn xD Echt genius om te zien hoe een vet schattig klein meisje van.. 7 jaar ofzo dat beest over haar hand laat lopen, terwijl die ouders er achter staan van: ''Ooh wat eng'' ,''het lijkt op een schorpioen!!'', ''wat een raar beest. '' Trolololol.
ALSO HAPPY HOUSE AVATAR. Teehee.
Korn
Onderwerp: Re: Kletshoek vr maa 02, 2012 2:29 am
Jack schreef:
@Robert, nice post
Serieus ik kom om half 9 op school, blijkt dat de eerste 4 uur uitvallen xD Dus ben ik maar weer naar huis gegaan... Straks nog 1 uurtje les, weer een tussenuur en dan nog 2 uren les
WAT FIJN TOCH! 3 uur les en toch zit je tot 5 over 4 op school xD
Thnx, ik was er zelf ook tevreden mee.
Ik heb de hele week vijf uur les of korter, behalve donderdag. (a)
@greggos: respect als je zo'n ouder zo ver krijgt en dan ook nog wijs maakt dat hij giftig is. :p
Onderwerp: Re: Kletshoek vr maa 02, 2012 4:01 am
Haha, helaas lukt me dat niet meer, mijn stageperiode is er voorbij.
LOL hoe ik serieus reageer op House MD Ik zapte dus naar 33 om te kijken hoe laat House kwam, was het toevallig al net begonnen. Nouja, er was reclame Dus ik rende naar de stoel, ging er ondersteboven in zitten en zei non-stop ''Teehee'' als zijn hoofd op tv kwam tussen de reclames. XD En toen House begon ineens rechtop in de stoel zitten en vet serieus kijken *3*
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek vr maa 02, 2012 4:20 am
ME LIKES HAPPY HOUSE<3
Alleen Mijn pc is kapot En zelfs heeft hij nu mijn account verwijderd, waar ik al zo'n beetje alles had opgezet --" ARGH
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek vr maa 02, 2012 6:51 am
Blablabla waarom zijn mijn ouders nooit blij met mijn raport ?
Mikaela
Aantal berichten : 280 Registratiedatum : 28-01-12 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Mikaela Jones Partner: i can't stop thinking about him, but why not? Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord
Onderwerp: Re: Kletshoek vr maa 02, 2012 7:23 am
Illuna schreef:
Blablabla waarom zijn mijn ouders nooit blij met mijn raport ?
ik moet nog mijn examen doen en dan later mijn rapport halen o.O frans zal zoals gewoonlijk gebuisd zijn T.T
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek vr maa 02, 2012 7:59 am
Ik heb dus als een van de enige van mijn klas GEEN ENKELE buis ! En dan nog van blabla en wiskune en fysica moet beter ! Jha dat zijn niet eens hoofdvakken voor mij ofzoo ? Tja binnenkort al examens
Korn
Onderwerp: Re: Kletshoek vr maa 02, 2012 8:18 am
Illuna schreef:
Ik heb dus als een van de enige van mijn klas GEEN ENKELE buis ! En dan nog van blabla en wiskune en fysica moet beter ! Jha dat zijn niet eens hoofdvakken voor mij ofzoo ? Tja binnenkort al examens
Heb ik ook hoor, zelfs als je alles een tien staat dan zeuren ze nog omdat ze willen dat je het zo houd. Vroeger stond ik altijd onvoldoende voor Duits, m'n ma zei dat ze zou stoppen met zeuren zodra ik alles voldoende sta... trap er niet in.
Shiloh
Aantal berichten : 57 Registratiedatum : 22-02-12
Character sheet Naam: Shiloh Fernandez Partner: - Reden van plaatsing: Agressie -Zware verslaving drank en sigaretten.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr maa 02, 2012 9:24 am
Bored ... niet leuk. -_-
Niemand topicje met Shiloh of Taylor Momsen?? =)
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek za maa 03, 2012 12:17 am
stilaan begonnen met mijn rechteroor te stretchen °3° nu hopen dat mijn ouders het niet zien ;o
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek za maa 03, 2012 2:55 am
Illuna schreef:
stilaan begonnen met mijn rechteroor te stretchen °3° nu hopen dat mijn ouders het niet zien ;o
Waarom alleen rechteroor? Da's toch niet mooi? haha. Nuet slim van je trouwens
Ik wil een derde gaatje en een helix.
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek za maa 03, 2012 3:08 am
Een jongen van me klas zo heel droog opeens. 'Hee, ge hebt gaten in u oren.' Maar ik heb gewoon gaatjes voor oorbellen, zo gewone. En ik zo van 'Zo speciaal?'
Onderwerp: Re: Kletshoek za maa 03, 2012 4:15 am
Gwyn schreef:
Illuna schreef:
Waarom alleen rechteroor? Da's toch niet mooi? haha. Nuet slim van je trouwens
Ik wil een derde gaatje en een helix.
Ik had een derde gaatje maar had het zel gestoken en moest het trug dichtdoen van mijn moeder -.-" ik vind het mooier als je maar 1 oor stretcht c: twee gaten hoef ik nog niet xD Tjaa niet zo slim ik weet het... Maar ze gaat er toch niet achterkomen denk ik xD
Arnoud
Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Kletshoek za maa 03, 2012 5:33 am
Ik weet niet wat dat is maar ik vind die nieuwe avatar van house echt eng
Onderwerp: Re: Kletshoek za maa 03, 2012 5:57 am
Tsss. Hoe kan je dát nou eng vinden. IT'S SO CUTE ;D
Mikaela
Character sheet Naam: Mikaela Jones Partner: i can't stop thinking about him, but why not? Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord
Onderwerp: Re: Kletshoek za maa 03, 2012 6:16 am
Xd ja schattig (kuch) je mag wel niemand lokken met die appel he *.*
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek za maa 03, 2012 6:18 am
eh? Appel?
MAAR HOUSE IS AWESOME & SCHATTIG o.0
Mikaela
Onderwerp: Re: Kletshoek za maa 03, 2012 6:23 am
Nina schreef:
eh? Appel?
MAAR HOUSE IS AWESOME & SCHATTIG o.0
ja he Xd vaagheid en me kapot aan het studeren T.T die domme examen dan ook T.T