Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Kletshoek za maa 03, 2012 7:22 am
oh dat is voor mijn dan al weer twee jaar geleden volgend jaar maak ik me daar weer druk over
Mikaela
Aantal berichten : 280 Registratiedatum : 28-01-12 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Mikaela Jones Partner: i can't stop thinking about him, but why not? Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord
Onderwerp: Re: Kletshoek za maa 03, 2012 7:27 am
Arnoud schreef:
oh dat is voor mijn dan al weer twee jaar geleden volgend jaar maak ik me daar weer druk over
omg van mij is het nog niet zo lang geleden T.T nou Mika lokken met een appel kan misschien wel lukken maar er moet dan trouwens wel suiker bij zijn gregjeh Xd
Character sheet Naam: Gregory House Partner: Forever alone Reden van plaatsing: Guard
Onderwerp: Re: Kletshoek za maa 03, 2012 8:43 am
Hurr a durr. Gewoon snoepjes rondgooien
En hmm.. M'n vader heeft een nieuwe accu besteld voor mijn laptop, die dan dinsdag binnenkomt! Kan ik wat actiever zijn, mijn huiswerk afmaken en weer genieten van 100% rust, privacy en mijn lekkerding laptop
En ik mag half maart al een nieuwe telefoon uitzoeken voor mijn abbo die in Juni afloopt. Ik denk dat het een Iphone word. Omg yay
En Coldplay is nóg niet uitverkocht. Hopelijk krijg ik eindelijk zakgeld, dan kan ik een kaartje kopen. :U
En maandag een nieuwe cavia erbij, teehee. Kan niet wachten, ze is zó cute en perfect! Gaat wel krap worden met geld maar boeiend
En en en ik zocht al maanden naar een bepaald soort wandelende tak, die onvindbaar was, maar iemand bood ze ergens aan, ik reageerde meteen en ze zijn ongeveer gereserveerd voor me. Omg eindelijk ofzo. :U Het zijn Necroscia annulipes. Google het. Mooi beest. Kwyl.
Ctekosa
Aantal berichten : 12 Registratiedatum : 03-03-12
Character sheet Naam: Ctekosa Vysostkaya Partner: I don't have one...I have many. Somewhere in my head. Would you like to know one? Reden van plaatsing: Schizofrenie, ernstige vorm van trauma's en waanbeelden.
Onderwerp: Re: Kletshoek za maa 03, 2012 8:47 am
Oh ik voel me nu echt speciaal. Ik voel me net alsof jij de mode bent en ik Parijs omdat ik al die dingen al wist X3. Maar ja als ik je vandaag niet gesproken had ik het waarschijnlijk nu nog niet geweten. (Dit wordt dus absoluut mijn nieuwe lieveling)
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek za maa 03, 2012 12:08 pm
Er lag dus toch nog een koekje in mijn nachtkastje xD haha midnight snaks FTW
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek za maa 03, 2012 11:08 pm
Goodmorning
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo maa 04, 2012 12:02 am
HAII.
Eindelijk posten bij le Declan
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek zo maa 04, 2012 12:52 am
Le woosh, net gedoucht.. nu m'n haar föhnen, poofen en stijlen! Dan nog make-uppen, hoop dat ik 't red voordat de visite komt, gheghe.. xd
Andrew
Aantal berichten : 103 Registratiedatum : 03-12-11
Character sheet Naam: Andrew Hellsong Partner: - Reden van plaatsing: Woedeaanvallen & Depressie
Onderwerp: Re: Kletshoek zo maa 04, 2012 1:43 am
Duuuuuuuuuuuuuuh, alles doet pijn --'
Hayden Admin
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek zo maa 04, 2012 1:48 am
Jeeh, eerste visite is aangekomen, dus tot.. ooit, luitjes!
Lekker drinken.. >D
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek zo maa 04, 2012 2:00 am
See u HAVE FUN
Posten is leuk Als je verliest Met awesome Muziek En niemand gaat me begrijpen Ongeveer
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo maa 04, 2012 8:34 am
dan gaan we heel veel posten hier als het te stil is!!
Jake
Aantal berichten : 9 Registratiedatum : 21-02-12 Leeftijd : 29 Woonplaats : Waarschijnelijk ergens in het Omnicron-kwadrant op Planeet Alpha-65
Character sheet Naam: Jake Gregson Partner: No one...will ever understand it... no one Reden van plaatsing: ADHD in combinatie met extreme Paranoia. Heeft het gevoel alsof hij achtervolgt wordt en ziet personen die er niet zijn. Extreem geweldadig
Onderwerp: Re: Kletshoek zo maa 04, 2012 8:40 am
en toen was ik weer terug in nl
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek zo maa 04, 2012 9:12 am
WELKOM BACK IN NL
Zei ik vanuit B xD
En Idd, het is hier stil Maar troost, zometeen House MD <3
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek zo maa 04, 2012 9:35 am
Ik zou de boel wel willen opfleuren hier met mijn fantastische aanwezigheid, zal wel moeilijk gaan als ik hier zelf lig te janken... Wil niemand een topicje met Illuna ? Ik zoek afleiding
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo maa 04, 2012 9:39 am
Meh, Ik heb zin om iets keihard te slaan.
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek zo maa 04, 2012 9:48 am
IK HEB OPI NAGELLAK OP. En hij is geweldig.
Aaahh, huggiezz aan jullie.
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek zo maa 04, 2012 9:58 am
WHOEEEEEEEEEEEEE! IK BEN ÉÉN GROTE SUIKERBOM! JEZUS! EN HET FEIT DAT IK NET EEN KEILEUKE FILM MET HELEN MCCRORY HEB GEZIEN IS HET TOPPUNT!
Shiloh
Aantal berichten : 57 Registratiedatum : 22-02-12
Character sheet Naam: Shiloh Fernandez Partner: - Reden van plaatsing: Agressie -Zware verslaving drank en sigaretten.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma maa 05, 2012 12:00 am
Gelukkige verjaardag Hayden!
Korn
Aantal berichten : 85 Registratiedatum : 11-02-12 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Khaled Partner: Reden van plaatsing: Schizofrenie
Onderwerp: Re: Kletshoek ma maa 05, 2012 12:40 am
Fijne verjaardag Hayden.
Godnondeju 8 verdovingen, kut tandarts.
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma maa 05, 2012 4:08 am
Gefeliciteerd Dianta! ;D Maak er een leuke dag van
Damn, ik ben zo moe en heb hoofdpijn en dan mag ik zo lekker naar bijles.... --'
Onderwerp: Re: Kletshoek ma maa 05, 2012 4:10 am
Gefeliciteerd Hayden!!
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek ma maa 05, 2012 4:34 am
OMG HAYDEN NOGMAALS GEFELICITEERD.
OMG I'M DYING. PLEASE HELP ME. OMG YOU ME AT SIX, OMG THERE NEW VIDEO CLIP. FUCK IT'S PERFECT. MEHH IT'S HOT. KILL ME, THIS IS SO COOL.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma maa 05, 2012 4:49 am
Gwyn schreef:
OMG I'M DYING. PLEASE HELP ME. OMG YOU ME AT SIX, OMG THERE NEW VIDEO CLIP. FUCK IT'S PERFECT. MEHH IT'S HOT. KILL ME, THIS IS SO COOL.
Oeeh ik zag het!! (ik ga dan wel niet dood) Maar het is wel super leuk!!