Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 8:02 am
Ik wil reageren bij Woodding, ookal ga ik zo hard falen xD Maar ik moet gaan turnen ;c generale repetitie. Tot strakjes dan iedereen <3
Chloë
Aantal berichten : 29 Registratiedatum : 25-12-11
Character sheet Naam: Chloë Lynn Partner: ♦ Reden van plaatsing: Live in their own fantasy world en lichte vorm van PTSS
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 8:04 am
Woow, ik ben echt een te lange tijd hier niet meer geweest.. x'D
Character sheet Naam: Gregory House Partner: Forever alone Reden van plaatsing: Guard
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 8:05 am
FF wel lastig dat het hele zooitje gelovig is hoor =OOO Zie je House al bidden? LOLOL no.
XD
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 8:08 am
Ja, en met zijnt ypische House opmerkingen.
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 8:10 am
Mja, Jack en House zijn een uitzondering.
Jack
Aantal berichten : 75 Registratiedatum : 19-01-12
Character sheet Naam: Jack Partner: - Reden van plaatsing: Zijn baan
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 8:12 am
Coole uitzonderingen
En ohja dit moest er nog bij:
PEACE AND LOVE PEOPLE, HELL YEAH xD
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 8:21 am
YEAAH I TOTALLY AGREE
Morgen nagels weer mooi doen om op school lerares te ownen, maar die is ook zo .. grom --" C:
Chloë
Character sheet Naam: Chloë Lynn Partner: ♦ Reden van plaatsing: Live in their own fantasy world en lichte vorm van PTSS
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 8:31 am
Seuw, een gloednieuw setje! Zal binnenkort ook nog wel even kijken voor CS pic!
En wauwie, Nina, jij foto maken als je klaar bent met nageltjes!
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 11:39 am
Welome back Chloë c: Bleh ik wil nog niet gaan slapen ;c
Angel
Aantal berichten : 205 Registratiedatum : 28-12-11 Leeftijd : 26 Woonplaats : Somewhere, over the rainbow. Way down low.
Character sheet Naam: Angel. Partner: I don't wanna talk about that. Reden van plaatsing: Depressief, stemmingswisselingen.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 11:41 am
Ik ook niet! OMG, het is weekend & daarna weer school. Blêeh.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 11:45 am
NUUUU SCHOOL Ik heb heel mijn vakantie weer verprutst :c
Angel
Aantal berichten : 205 Registratiedatum : 28-12-11 Leeftijd : 26 Woonplaats : Somewhere, over the rainbow. Way down low.
Character sheet Naam: Angel. Partner: I don't wanna talk about that. Reden van plaatsing: Depressief, stemmingswisselingen.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 11:45 am
IK OOK! Door niks te doen.
Chloë
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 11:49 am
Mijn vakantie begint pas.
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 12:06 pm
@ Chloë: mijn vakantie is bijna om... ruilen?
Bluh... morgen vroeg op, moet de trein van kwart op elf hebben... en ik moet nog 2 proefwerken leren EN een verslag maken.. waarom ben ik zo lui in de vakantie? o.O
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 10:33 pm
Ik ben ook hyper heb maar 2 uur geslapen c:
Chloë
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 10:55 pm
Brianne schreef:
@ Chloë: mijn vakantie is bijna om... ruilen?
Bluh... morgen vroeg op, moet de trein van kwart op elf hebben... en ik moet nog 2 proefwerken leren EN een verslag maken.. waarom ben ik zo lui in de vakantie? o.O
Nikssssssssssssssssss!
Guutmorning!
Andrew
Aantal berichten : 103 Registratiedatum : 03-12-11
Character sheet Naam: Andrew Hellsong Partner: - Reden van plaatsing: Woedeaanvallen & Depressie
Character sheet Naam: Wood Aetern Partner: Playing with my emotions is a dangerous game Reden van plaatsing: Post Traumatic Stress Disorder (PTSD)
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 11:15 pm
@ Caro: ja broo, wat wil je xD Zelfs ik ben vroeger gaan slapen dan jij (denk ik) xD
Declan
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 11:22 pm
Ik mi Benji zo he, zo'n geweldige hond, had twee jaar lang kaner, en was nu al bijna 17, toch sprong die nog rond als een 2 jarige hond. Twee wekend geleden een knobbel ondekt, en hebben ze hem laten inslapen, zo erg. En Angel ( de andere hond daar) lijd er ook echt onder
Character sheet Naam: Matt Franceschi Partner: I'm married to the music. Reden van plaatsing: Waanbeelden, leeft in een fantasiewereld en spreekt wartaal uit. Hij spreekt dan tegen een fantasiewezen.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 11:30 pm
Ik baal echt he. Als ik vandaag niet bij Declan en Lynn gepost heb wil ik dat iemand mij zo hard in mijn gezicht stompt, dat ik een gebroken neus heb.
Chloë
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 11:30 pm
Matt schreef:
Ik baal echt he. Als ik vandaag niet bij Declan en Lynn gepost heb wil ik dat iemand mij zo hard in mijn gezicht stompt, dat ik een gebroken neus heb.
Oew, kies mij, kies mij! Ik wil wel heel graag slaan!
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 24, 2012 11:40 pm
Matt schreef: