Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 6:17 am
Hayden schreef:
Illuna schreef:
Matt schreef:
Illuna schreef:
Kattenbrokken weet ik niet of ze lekker zijn xD maar hondenbrokken vallen echt nog mee ! wij hebben is op een kwartier met 4 man een hele zak moeten leegeten
Why? haha
Chiro xd zaten opgesloten in een kamer en moesten opdrachten doen om eruit te mogen. Was super eng we werden bekeken met camera's xD Als we die opdrachten dan goed deden kregen we sleutels onder de deur doorgeschoven om die open te krijgen. Elk uur ging er een lichtje uit en als de kamer volledig donker was voor we buiten waren waren we verloren c: was wel leuk hoor we zijn buiten geraakt bij het laatste lichtje xD
Bedoel je voor de lol, of echt serieus zo'n gek die dat met jullie deed zoals in Saw? o_O
T'was voor de lol hoor xD moesten we toch niet op tijd eruit zijn kregen we gewoon nog extra opdrachten erbij ofzo c:
Character sheet Naam: Wood Aetern Partner: Playing with my emotions is a dangerous game Reden van plaatsing: Post Traumatic Stress Disorder (PTSD)
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 6:27 am
Nina schreef:
KATTENBROKKEN! Wie eet nu kattenbrokken Ik bedoel.. ieeuw :C
Lies, je bent niet normaal<3
XD
bjqmkldjg Vertel me 's iets dat ik nog niet weet, schat xD Maar serieus.. Arne zei: WEDDEN DAT JE NIET DURFT.. DAT MOET JE NIET TEGEN MIJ ZEGGEN D< dan doe ik het xD
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 6:29 am
Lolz :'D
Jullie dudes lijken awesome : D En je hanenkam is zoo foecking nice :'D
Character sheet Naam: Autumn. Partner: I really am not ready. Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa, en heeft een obsessie met tijden, wilt nooit te laat komen.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 6:55 am
Aaahh, net shoarma op. Nu lekker chillen, en verheugen naar morgen dagje shoppen met mn superlieve vriendin.
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 7:07 am
Dacht nog snel even te posten maar ik moet gaan tumblingen ;c dag lieverds <3 Tot iets voor tien c:
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 7:21 am
Mikjn broer heef tmijn gsm gestolen, terwijl hij op mijn voeten zit waardoor ik hem niet kan pakken
Ik ben dood van die sms'n ._.
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 7:30 am
Goeieavond *jumjum* koekjes
Buh, weet iemand of er n leuke film of iets opkomt vanavond? Dan kan ik mn zus bezighouden, valt ze mij niet lastig
Oh.. @ Arnoud: waarom irriteert personeelszaken je zo?
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 7:38 am
Waarvan houdt je zus? Op woensdag is er wel altijd Criminal Minds maar dan moet je wel van crimies houden, anders is er niet zo veel aan (aa)
Ik ga vanavond gezellig film kijken met me broer Nu nog even snel een postje typen, maar waar o.0
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 7:40 am
Eh... crimes opzich wel ja.. maar ze wil films kijken o.O en nu blijft ze me lastig houden dat ik moet zeggen welke film T_T
Oeh gezellig Welke film? (memememememe )
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 7:46 am
Ik geloof dat net 5 altijd films uit zend op woensdag, of was het nu SBS 6? I don't know, misschien de krant raadplegen? Daar zit altijd een pagina in met wat er op de tv is
Pirates of the Caribbean 4, die hebben we beide nog niet gezien, dus het werd eens tijd dat we die gingen kijken Sorry, ik ben eerst bij iemand anders aan het posten want daar moest ik al langer posten... Misschien dat ik vanavond nog wel even bij Brianne post en anders word het morgen (aa)
Character sheet Naam: Matt Franceschi Partner: I'm married to the music. Reden van plaatsing: Waanbeelden, leeft in een fantasiewereld en spreekt wartaal uit. Hij spreekt dan tegen een fantasiewezen.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 8:02 am
HAI
Mehh ik moet posten bij iemand maar het lukt niet en dan word ik weer depri --'
Morgen ga ik zoveel sieraden halen he! En nog wat fondant
Korn
Aantal berichten : 85 Registratiedatum : 11-02-12 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Khaled Partner: Reden van plaatsing: Schizofrenie
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 8:08 am
Gehaktbal met pindasaus. <3
Arnoud
Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 8:10 am
Brianne schreef:
Buh, weet iemand of er n leuke film of iets opkomt vanavond? Dan kan ik mn zus bezighouden, valt ze mij niet lastig
om dat ik nou al twee keer achter elkaar maar de helft van me stage vergoeding heb gekregen. Want blijkbaar vinden ze het moeilijker wanneer iemand meer uren stage komt lopen. De vorige keer dat ik meer uren ging lopen ook al.
Brianne
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 8:33 am
@Arnoud: he, das echt vervelend Zoiets had mn zus ook, alleen bij haar hebben ze t uiteindelijk wel erbij geteld wat ze eerst niet hadden geteld..
Korn
Aantal berichten : 85 Registratiedatum : 11-02-12 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Khaled Partner: Reden van plaatsing: Schizofrenie
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 8:54 am
Arnoud schreef:
Brianne schreef:
om dat ik nou al twee keer achter elkaar maar de helft van me stage vergoeding heb gekregen. Want blijkbaar vinden ze het moeilijker wanneer iemand meer uren stage komt lopen. De vorige keer dat ik meer uren ging lopen ook al.
Stond er in je contract dat overuren werden uitbetaald? Anders moet je even navragen wat je er eigenlijk allemaal mee kunt enzo, weten je ouders vast wel.
Arnoud
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 9:17 am
nee ben in contracht van 16 naar 32 uur gegaan en vanwege stage vergoeding krijg ik voor zo vele uur dat bedrag of ik er nou langer ben of niet
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 11:26 am
Het is hier zo stilletjes ? ;o Ik lig lekker eenzaam in mijn bed zielig met mijn Ipod ,ik wil gezelschap x
David
Aantal berichten : 32 Registratiedatum : 15-01-12
Character sheet Naam: David Coricha. Partner: Who cares. Reden van plaatsing: Stemmingswisselingen, Sociale fobie.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 11:28 am
Ik ben er toch?! ;D
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Iemand die weet hoe ik kan zorgen dat mijn tekstvak niet meer in mijn naam komt?
Arnoud
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 11:59 am
het tekst vak kleiner maken
moete even kijken of je ergens een stop kunt zetten
Dante
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 12:47 pm
Nog even posten bij Brianne en dan slapen (aa)
Morgen moet ik naar het archief, informatie opzoeken voor een geschiedenis PO... --'
Brianne
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 22, 2012 12:52 pm
Yay
Oeh, alvast welterusten en succes morgen
Dante