Aantal berichten : 144 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : Hutje op een eiland in de oceaan
Character sheet Naam: Ryan Rovins Partner: I guess you are my oxygen Reden van plaatsing: Agressie, moordneigingen, stem in zijn hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 06, 2011 9:47 am
@ Hayden: =( voor wie post je? :3
@ Gwyn: jeej :3
Buh, tas inpakken en alvast omkleden *joggingbroek en slobbertrui =D*
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 06, 2011 9:49 am
@ Ryan (aimee?) Als je wilt wil ik wel in je topicje posten, maar dat word dan wel pas morgen, als je dat songbird topic wilt reserveren :3
Gwyn is nu helder, door een bepaald voorval _O-
Mikhail
Aantal berichten : 115 Registratiedatum : 05-12-11
Character sheet Naam: Mikhail [Vladimir] Lavrov Partner: I won't tell anybody, I won't. They want to see me fall. Reden van plaatsing: Angst- en slaap- stoornissen, hallucinaties, paranoia.
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 06, 2011 10:06 am
IkMikhailisbang :c *kruipt in hoekje en gaat maar verder met postjes maken*
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 06, 2011 10:07 am
Mikhail schreef:
heb ik hem banger gemaakt Ö ?
Mijn post was btw ongeloooflijk flut _O-
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 06, 2011 10:11 am
Gwyn schreef:
Mikhail schreef:
Zoals jij bent!
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 06, 2011 10:11 am
Hayden schreef:
Gwyn schreef:
Mikhail schreef:
Zoals jij bent!
OH, DIANTA, JE LAAT ME HUILEN, BITCH, BASTARD, BOOMLIKKEND WIJF.
Hayden Admin
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 06, 2011 10:12 am
Gwyn schreef:
Hayden schreef:
Gwyn schreef:
Mikhail schreef:
Zoals jij bent!
Jij laat mij lachen door je pijn!
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 06, 2011 10:12 am
Hayden schreef:
Gwyn schreef:
Hayden schreef:
Gwyn schreef:
Mikhail schreef:
Zoals jij bent!
Jij laat mij lachen door je pijn!
BOOMLIKKEND SADISTISCH WIJF
Ik zit weer in jouw hond zijn hoofd.
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 06, 2011 10:59 am
@Gwyn, NIET WAAR DAT ZIT JE NIET! Ik zit lekker op jou account!
Maarja.. nog ff gepost bij Gwyn, nu nog ff posten bij Yué & Andrew en dan naar bed! <3
~Truste and sweet dreams! «33
Faye
Aantal berichten : 78 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 31
Character sheet Naam: Faye Vesper Carter Partner: - Reden van plaatsing: ADD, pyromanie, pathalogisch leugenaar en dissociatieve amnesia.
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 06, 2011 11:06 am
Ik heb echt zin in een midnight snack. maar dat is zo slecht. :'D
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 06, 2011 11:21 am
Tssk, m'n smiley doet niet wat ik wil, achtergrond wilt maar niet transparant.. naja dan niet! Doe het morgen wel, ik ga nu écht naar bed!
See ya tomorrow, luitjes! «3
Faye
Character sheet Naam: Faye Vesper Carter Partner: - Reden van plaatsing: ADD, pyromanie, pathalogisch leugenaar en dissociatieve amnesia.
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 06, 2011 11:24 am
Welterusten <3
Mikhail
Character sheet Naam: Mikhail [Vladimir] Lavrov Partner: I won't tell anybody, I won't. They want to see me fall. Reden van plaatsing: Angst- en slaap- stoornissen, hallucinaties, paranoia.
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 06, 2011 11:43 am
Nog een postje maken met Mikhail... Als ik er iets nuttigs uit krijg ;} Anders wordt het morgen (;
Johan
Aantal berichten : 1 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Johan Vos Partner: Reden van plaatsing: ODD+impulsieve handelingen
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 06, 2011 1:34 pm
hoihoi, ik heb me hier ook even aangemeld om half 2 snachts
Character sheet Naam: Fawn Partner: bwahHAHAHA Reden van plaatsing: Kannibalistische neigingen, omnivoor, gestoordheid, te diepzinnig voor deze wereld.
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 06, 2011 7:10 pm
HET IS VROÉÉEEG. EN IK BEN WAAKKEÉÉEER. 8D Ladiedadiedaaá~
Dahlia
Aantal berichten : 203 Registratiedatum : 05-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : onder jou bed.
Character sheet Naam: Dahlia Donovan Partner: Do you know how hard it is to hear that you love me? While you're not with me Reden van plaatsing: Verstoorde emoties
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 06, 2011 7:15 pm
Wakker gepost nu aan kleden eten en weg wezen.
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 06, 2011 7:46 pm
Olaa Johan :3
Ik ben ook wakker, heb de posts gelezen en dan post ik vanmiddag ! Even mijn voorstellings ding afmaken
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 06, 2011 8:39 pm
Goodmorning! ik zit te twijfelen nu posten en misschien net te laat komen op school of vanmiddag posten en optijd komen...
Dahlia
Aantal berichten : 203 Registratiedatum : 05-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : onder jou bed.
Character sheet Naam: Dahlia Donovan Partner: Do you know how hard it is to hear that you love me? While you're not with me Reden van plaatsing: Verstoorde emoties
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 06, 2011 11:19 pm
Haha was je nog telaat?
Faye
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 12:39 am
Goedemorge-middag! (:
Syrena
Aantal berichten : 13 Registratiedatum : 07-12-11
Character sheet Naam: Syrena Partner: Try to win hear heart Reden van plaatsing: Beginnende Anorexia
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 1:55 am
Haai
Mikhail
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 1:59 am
Hoi hoi ^^
Bwhaha, ik voel me zo baas op het moment. Was echt gewoon net voor de regen thuis ;D Hoezoawesometiming?
Syrena
Aantal berichten : 13 Registratiedatum : 07-12-11
Character sheet Naam: Syrena Partner: Try to win hear heart Reden van plaatsing: Beginnende Anorexia
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 2:00 am
Grrr niet eerlijk. Ik was doorweekt!
Faye
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 2:06 am
tihihi, ik had niet verplicht college dus ik ben gewoon niet gegaan, anders moest ik in een onweersbui fietsen :'D
maar arme jij <3
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 2:10 am
Och te erg vaochtend, ik fiets aan en het begint KEIHARD te regenen, helemaal door mijn jas heen, en ik heb een grijze blouse aan :\
Ik ga waarschijnlijk na 5 uur pas posten, eerst bij Mikhail en dan bij Hayden #yay