Disturbia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Fun? Or not? [Percy]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Percy

Percy


Aantal berichten : 699
Registratiedatum : 05-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : thuis -.-

Character sheet
Naam: Percy Jason Farrow
Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love.
Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.

Fun? Or not? [Percy] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fun? Or not? [Percy]   Fun? Or not? [Percy] - Pagina 4 Emptyma dec 19, 2011 3:02 am

'Flap oren? Laat zien.' Vroeg hij aan Fanta. Percy grijnsde en streek de lok weer achter haar oor. Het was veel makkelijker dan al dat haar in haar gezicht. Dan kon hij haar gezicht gewoon zien. Ze kuste hem zachtjes op zijn lippen en zetten haar tanden in zijn onderlip. Hij glimlachte naar haar en beet er zelf ook op.
'Ik weet dat ik op mijn onderlip bijt.' Zei hij schuldig en kuste Fanta op haar lippen. 'Alleen als jij het doet is het leuker.' Fluisterde hij zachtjes in haar oor. Hij kuste haar hals en kaak en dacht na achter de vragen die ze hem gesteld had. Moest hij haar nou serieus gaan vergelijk met een drankje? Hij lachtte zachtjes om het idee hoe hij zijn eigen drinken altijd opdronk. Waarschijnlijk als hij zou zeggen dat hij het altijd binnen drie slokken op had, dat Fanta dat niet leuk zou vinden. Hij schudden zachtjes zijn hoofd en drukte zachtjes zijn lippen op die van haar.
'Fanta drink ik altijd heel liefdevol en snel. Ik heb meestal mijn Fanta al binnen drie slokken op.' Zei hij zachtjes tegen haar met een grote grijns. Hij kuste haar mondhoek en kaar en streelde met zijn lippen over haar hals.
'Maar als jij mijn drankje bent, wil ik er ook wel vier slokken van maken.' Fluisterde hij plagend in haar oor. Hij drukte zijn lippen weer op die van Fanta. Het was een slechtte grap maar wel de waarheid. En tenslotte was hij niet bang voor kleine konijntjes, die misschien op een dag de wereld zouden overnemen en iedereens hersens op zouden eten. God, hij ging te veel met Fanta dat hij al net zoals haar begon te denken.

Hij druktte zijn lippen op die van Fanta en keek haar daarna weer aan. Hij was echt blij dat je met zijn naam geen vage vragen kon stellen of rare dingen van kon maken. Hij glimlachte en beet op zijn onderlip.
'Eerlijk gezegd ben ik heel blij dat je van mijn naam geen rare vage vragen kan maken of vrage woorden van kan maken.' Lachtte hij en kuste haar lippen weer zachtjes. Hij streek zachtjes door haar, haar en haalde alle plukken haar, uit haar gezicht. Hij zag nu eindelijk de kans om even met haar, haar te spelen. Zoals zij ook bij hem deed. Hij krulde haar, haar om zijn vinger en grijnsde daarna. Eigenlijk zag het er volgens hem heel raar uit wat hij nu deed. Tja hij krulde ook niet elke dag lang haar om zijn vinger. Hij stopte en keek Fanta weer aan.
'Quess what?' Fluisterde hij zachtjes in haar oor. Hij plaatste zijn lippen tegen haar hals en kuste haar zachtjes. 'Iv'e...' Hij plaatste opnieuw zijn lippen in haar nek. 'Got your...' Hij plaatste zijn lippen tegen haar kaak en streelde haar lippen met de zijne. Hij drukte zijn lippen op die van haar. 'Heart.' Fluisterde hij tegen haar lippen en drukte ze opnieuw tegen die van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.supernaturall.actieforum.com
Fanta

Fanta


Aantal berichten : 636
Registratiedatum : 07-12-11
Leeftijd : 27

Character sheet
Naam: Fanta Cola
Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game?
Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3

Fun? Or not? [Percy] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fun? Or not? [Percy]   Fun? Or not? [Percy] - Pagina 4 Emptyma dec 19, 2011 3:17 am

Genietend liet Fanta haar hoofd achterover hangen toen ze de kussen van hem in haar nek en hals voelde. Haar ogen sloten zich genietend en een lichte kreun rolde over haar lippen toen ze hem hoorde praten, maar het kwam meer door de handelingen dan door zijn lieve woorden. Ze grijnsde even en keek hem toen aan. ‘Yes, you got it,’ zei ze zachtjes en ze drukte haar lippen op de zijne, waarna ze haar armen liefelijk rond zijn nek sloeg. Ze vond het heerlijk om bij hem in de buurt te zijn en genoot dan ook echt van dit moment. Ze sloot haar ogen even en grijnsde breed bij zijn aanrakingen. God, hij moest eens weten wat hij allemaal met haar deed. Vanbinnen voelde zij zich helemaal warm voelen en misschien uitte ze dat ook. Die stomme kreunen die over haar lippen rolden telkens als hij zijn lippen in haar nek drukte, verraadden dan ook een heleboel. Ze glimlachte zachtjes en wreef over zijn borstkas. Plagend gleed ze met haar hand onder zijn shirt totdat ze bij zijn hart kwam en grijnsde even. ‘I think I’ve got your heart either,’ zei ze en ze grijnsde breed, waarna ze haar hand weer terugtrok en zachtjes een kusje duwde op zijn lippen. ‘Thank God heb jij geen tuintje op je borstkas. Je hebt mannen die een hele jungle daar hebben, zo smerig,’ zei ze tegen zijn lippen aan en ze klonk nog redelijk serieus, maar kon het niet laten om te grijnzen. Percy zou haar vast nu helemaal gestoord vinden. Wie ging er dan ook in het liefste moment prevelen over een tuintje op de borstkas? Juist ja, zij! Ze grijnsde even breed en drukte opnieuw een kusje op zijn lippen, vlinderzacht, terwijl ze iets aantrekkelijks probeerde te verzinnen om hem te laten lachen.

Een fonkeling kwam in haar ogen die verraadde dat ze weer eens wat ging zeggen wat echt typisch op haar sloeg. ‘Zeg Percy, vind jij die korte rokjes mij goed staan?’ vroeg ze en ze hield zo serieus mogelijk haar hoofd schuin. Daarna klapte ze opgewonden in haar handen. ‘Want in de winter ga ik ze ook dragen!’ zei ze en ze keek alsof ze de loterij gewonnen had. Daarna stak ze haar vinger in de lucht en probeerde een of andere wijze professor na te doen, met haar ogen gesloten. ‘Wie mooi wilt zijn, moet lijden. En zo erg ga ik nu ook weer geen last hebben van koude benen!’ zei ze lachend, aangezien het over een paar dagen wel echt winter werd en sneeuwvlokjes wel alvast zouden gaan vallen. Ze zag zichzelf dan al echt lopen met een klein rokje. Ze had het al eens eerder gedaan. Eigenlijk droeg ze heel haar leven door spijkerrokken. Diegenen die lekker tot aan haar dijen kwamen. Kort, maar krachtig, zei zij dan als iemand haar er op wees. Ze grijnsde even naar Percy en boog toen naar zijn oor. ‘Helaas mag kijken wel, aanraken niet,’ fluisterde ze plagend in zijn oor, waarna ze daar een zacht kusje drukte. ‘Maar voor jou maak ik misschien een uitzondering,’ vervolgde ze haar plagend op en ze gaf hem een zo’n sexy mogelijke knipoog, bijna zeker wetend dat ze hierin faalde. Expres trok ze haar been op en leunde tegen de zijne aan. Ja! Korte rokjes, sneakers en topjes, of shirts die haar schouders bloot lieten, of een jurkje misschien. Haar wintercollectie! Dit werd zo verschrikkelijk leuk. En iedereen haar maar raar aankijken. Fanta was gemaakt om haar benen te laten zien, niet om ze te verbergen, zei ze dan! Ze grijnsde even en drukte haar lippen speels op die van Percy.

- 6de pagina!
- Iets korter, want ik denk dat ik zo moet gaan ;(
- En toen ging het over rokjes xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Percy

Percy


Aantal berichten : 699
Registratiedatum : 05-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : thuis -.-

Character sheet
Naam: Percy Jason Farrow
Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love.
Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.

Fun? Or not? [Percy] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fun? Or not? [Percy]   Fun? Or not? [Percy] - Pagina 4 Emptyma dec 19, 2011 4:07 am

Percy vond de vraag over rokjes in hele vreemde wending aan het geprek. Hij bedacht even wat hij van rokjes vond. Hij bekeek Fanta haar benen en haar rokje en keek toen weer terug in haar ogen.
'Ik ben er niet op tegen.' Grijnsde hij drukte nogmaals zijn lippen op de hare. Hij vond het inderdaad niet erg om Fanta te zien in een rokje, ze was een mooi meisje. 'Ik vind je het hartstikke leuk staan.' Zei Percy serieus nu en hij meende het. Hij vond het echt leuk staan bij Fanta en niet om een of anderen gore reden, maar gewoon omdat het bij haar paste. Hij glimlachte naar Fanta en schudden zachtjes zijn hoofd.
'Waarom maak je voor mij wel een uitzondering?' Vroeg hij aan haar. Waarschijnlijk zou ze nu ontzettende rode wangen krijgen en zoeken naar woorden die ze kon gaan zeggen tegen hem. Ook al kon je het nooit weten met Fanta, misschien had ze haar woorden al klaar liggen in haar mond en had ze hem eerder voor het blok gezet dan hij bij haar zou doen.
'En mocht je het toch toevallig koud krijgen, mag je ze altijd bij mij komen verwarmen.' Grijnsde hij naar Fanta en drukte een kus op haar lippen. Percy bedoelde er niks mee, hij wilde Fanta niet ongemakkelijk laten voelen. Hij was niet zoals die anderen jongen die haar behandeld had als oud vuil. Hij drukte opnieuw zijn lippen op die van haar. Hij kon er niks aan doen, maar het warme gevoel dat hem overspoelde bij elke kus, wilde hij zo lang mogelijk vast houden. Hij streek door haar, haar en keek haar weer aan. Hij bleef in haar ogen staren en streelde zachtjes met zijn vingertoppen over haar wang.

Hij liet zijn vingers zachtjes over haar kaak en hals glijden. Zo zachtjes mogelijk zodat hij elk stukje huid voelde wat onder zijn vingers kwam. Misschien was het een beetje vreemd, maar hij wilde graag elke stukje Fanta tot zich nemen. Hij kuste haar hals zachtjes en gleed met zijn tong langs haar hals.
'I don't have one.' Fluisterde hij zachtjes in haar oor. Het was de waarheid, hij was harteloos in zijn emoties, dus waarom zou hij nog een hart hebben. Hij drukte zijn lippen zachtjes tegen haar hals.
'But if I had one, you where holding right now in you hand.' Fluisterde hij tegen haar lippen en drukte dien van hem die van haar. Hij streelde zachtjes met zijn tong haar lippen in de hoop dat Fanta die los zou doen. Haar lippen voelde warm aan tegen die van hem. Hij voelde de warmte van haar lippen tegen zijn eigen lippen drukken. Hij wilde meer van die warmte hebben. Hij kuste haar lippen zachtjes en kuste haar mondhoeken zachtjes. Hij trok zich terug en keek haar weer aan. Hij drukte zijn lippen op haar wang en ging naast haar liggen. Hij trok Fanta dicht tegen hem aan en trok haar uiteindelijk op hem. Hij glimlachte naar haar en legde zijn hoofd in het koude gras. De maan was al weer verder gezakt en het zou nog maar een paar uur duren voordat de zon op zou komen. Hij keek glimlachend naar de maan, eigenlijk zou het voor hem niet lang genoeg nacht kunnen zijn. Niet alleen vanwege deze nacht, maar gewoon alle nachten. Hij hield van het donker en het enige licht dat er was van de maan. Misschien was hij stiekem toch vampier. Hij schudden zachtjes zijn hoofd, hij ging echt te veel met Fanta om. Niet dat hij het erg vond, alleen ging hij wel net zo als zij denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.supernaturall.actieforum.com
Fanta

Fanta


Aantal berichten : 636
Registratiedatum : 07-12-11
Leeftijd : 27

Character sheet
Naam: Fanta Cola
Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game?
Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3

Fun? Or not? [Percy] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fun? Or not? [Percy]   Fun? Or not? [Percy] - Pagina 4 Emptyma dec 19, 2011 5:47 am

Grijzend keek Fanta hem aan. ‘Omdat jij gewoon een hele lieve jongen bent,’ zei ze en ze fluisterde zacht achteraan. ‘En omdat ik het gevoel heb dat we nu al een koppel zijn.’ Ze grinnikte even en keek hem toen weer aan. Ja, hem als haar vriendje? Dat zou ze wel willen. Ze vond het heerlijk om bij hem te zijn, maar wist dus niet of ze officieel ook wat met elkaar hadden. Ze deden wel dingen zoals kussen en strelen en zo, maar zei dat opeens meteen dat je verkering met elkaar had? Ze wist het niet. Ze had dan ook nog geen ervaring met dit soort dingen, maar hoe meer ze van zijn liefde proefde, hoe meer ze het in haar op wou nemen. ‘Oeh, dan mag je ze nu wel verwarmen hoor, ze voelen namelijk nog al koud,’ zei ze en ze trok even een pruillip, maar grijnsde daarna weer volop en liet zich genietend zoenen door Percy. Een zachte kreun drong zich over haar lippen toen zijn tong in haar hals gleed. ‘Naughty boy,’ zei ze lachend tegen hem. Vol lust zoende Fanta hem terug en liet zich gewillig op hem trekken. Ze steunde met haar ellebogen aan weerszijden van zijn hoofd en glimlachte naar hem, voordat ze haar lippen weer op de zijne drukte en het warme gevoel weer opnieuw verspreidde in haar binnenste. Het was ongelooflijk fijn om zijn lippen tegen de hare te voelen en om zich helemaal in zijn kus te laten opslokken, maar ze wist dat dit niet eeuwig kon blijven duren. De nacht zou over een paar uur voorbij zijn, maar die paar uur wou ze nog wel benutten, zelfs al was het alleen maar door kussen en niet door woorden, als ze maar op een manier haar liefde aan hem kon bewijzen, vond zij het goed. Ze drukte een liefdevolle zoen in zijn hals en gleed toen dezelfde weg met haar tong als hij bij haar had gedaan. Grijnzend keek ze hem even aan en zoende zachtjes in zijn nek. Haar hand gleed plagend dichtbij de zoom van zijn shirt, maar wist haar handen ondanks de lust nog wel op een respectieve manier bij zich te houden. Liefelijk keek ze hem aan en streelde toen zijn wang. ‘I love you, no matter what,’ zei ze zachtjes en ze glimlachte naar hem, waarna haar lippen zich opnieuw samen smolten met de zijne.

Haar mond ging automatisch open en haar tong zocht de zijne. Een heerlijk, warm gevoel verspreidde zich weer in haar binnenste en grijnzend trok ze haar lippen terug, eerder om hem te plagen dan om elk ander ding. ‘Percy, wil je mijn benen verwarmen?’ vroeg ze toen met een zo lief mogelijke glimlach, waarna ze even grinnikte. Ze was erg benieuwd hoe hij dat voor elkaar ging krijgen, maar goed. Expres tilde ze haar been op tot bij hem. Aangezien ze op hem lag, kon ze haar been makkelijk tot naast zijn borstkas zetten, alleen zette ze het er maar niet op. Zo zou het Percy waarschijnlijk ook wel opvallen dat ze verschrikkelijk lenig was. Dit kwam omdat ze bijna elke morgen een paar rek- en strekoefeningen deed en daarbij de split had geleerd: haar benen zo ver mogelijk uit elkaar. Zo kon ze ook makkelijk haar been buigen tot bij Percy, ook al moest ze daarvoor heel haar been naar hem toedraaien. Grijnzend keek ze hem aan en drukte toen een kus op zijn wang. ‘Oh ja, ik ben ook best wel lenig, maar dat was je vast al wel opgevallen,’ zei ze en ze grinnikte even, waarna ze nog een kus op zijn lippen drukte. ‘Hmm… I like your smile, you know?’ vroeg ze en ze duwde een zacht kusje op zijn wang. Ze grijnsde even en liet zich volledig zakken op hem, maar trok haar been wel terug, voordat die dadelijk heel erg hard zou kraken. Ze was lenig, maar ze moest zichzelf niet gaan overtreffen. Dat was al eens een keer gebeurd en dat was niet ten goede gegaan. Integendeel zelfs. Ze glimlachte opnieuw even toen ze eraan dacht hoe ze naar de dokter moest gaan en hoe ze krukken had gedragen voor twee weken, alleen maar omdat ze iets te ver was gegaan dan dat haar spieren en botten toelieten. Nou ja, het was een wijze les voor de volgende keer geweest, maar het had haar wel geholpen om het te blijven onthouden. ‘Is er toevallig nog iets dat pijn doet of wat verwarmd moet worden? Ik speel slechts maar een nacht zustertje,’ zei ze plagend en ze moest moeite doen om serieus te blijven. ‘Normaal is het met een kusje dan wel genezen,’ grinnikte ze en ze streelde zachtjes door zijn haren. ‘Extra behandelingen inbegrepen,’ zei ze toen en ze moest lachen om zichzelf. Gekke meid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Percy

Percy


Aantal berichten : 699
Registratiedatum : 05-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : thuis -.-

Character sheet
Naam: Percy Jason Farrow
Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love.
Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.

Fun? Or not? [Percy] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fun? Or not? [Percy]   Fun? Or not? [Percy] - Pagina 4 Emptyma dec 19, 2011 8:10 am

Percy kreunde zachtjes toen hij de tong van Fanta over zijn hals voelde strelen. Ja ze had hem wel te pakken. Hij voelde haar lippen tegen de zijn en hij trok haar dicht tegen hem aan. Hij wilde zo graag dat nu gewoon de tijd stil stond. Of dat de zich zouden verslapen voordat hij met Fanta ontdekt zou worden. Aan de anderen kant zou hij ook wel lachen als hij ontdekt zou worden met Fanta. Wat zouden die mensen raar op kijken zeg. Twee mensen die in een kliniek verliefd op elkaar zouden worden. Hij probeerde de norse gezichten van de bewakers voorzich te stellen met een gezicht vol verbazing. Percy grijnsde om zijn eigen gedachtte en zoende Fanta zachtjes op haar lippen. Hij keek even met verbazing naar Fanta terwijl ze haar lengigheid toonde. Eigenlijk kon hij ergens wel verwachtten. Volgens hem was Fanta een soort super mensen die alles kon en alls bedacht. Hij beet zachtjes op zijn onderlip en bedacht even waar hij nog pijn kon hebben. Eigenlijk nergens.
'Moeten zuster patienten niet onderzoeken?' Vroeg Percy eigenlijk meer omdat het voor hem anders niet logisch klonk. Hij bedoelde er verder niks mee, maar kwam pas later achter wat hij nou werkelijk gezegd had. Ach ja, hij kon het wel zeggen tegen Fanta. Hij grijnsde naar haar en voelde dat hij langzaam rood werd. Hij bedoelde het echt niet zo als dat het eruit kwam, maar hij was toch wel erg benieuwd wat Fanta ging doen.

Percy beet zachtjes op zijn onderlip.
'Ook al ben ik zeer benieuwd naar die extra behandelingen.' Grijnsde Percy naar Fanta en hij drukte zijn lippen op de van haar. Hij streelde met zijn vingertoppen langs Fanta's lippen en gleed over zijn kaak en hals. Hij keek even naar Fanta's benen. het leek hem ook behoorlijk koud om met van die blote benen door de open nacht lucht te lopen. Hij beet zachtjes op zijn onderlip en keek toen weer naar Fanta. Percy grijnsde om Fanta, yep met haar kon je het nooit weten. Ze wist hem mooi voor het blok te zetten met haar woorden. Maar hij was niet helemaal voor een gat gevangen. Hij aarzelden heel even en bleef Fanta aan kijken. Hij wist niet zeker of Fanta het wel mee eens zou zijn als hij zijn handen op haar benen zou leggen. Toch legde hij zijn handen tegen haar onder benen aan en wreef eerst zachtjes over haar onderbenen. Hij bleef Fanta aan kijken en daarna liet hij zijn blik glijden naar haar benen en zijn handen. Hij beet zachtjes op zijn onderlip, hij wist nog steeds niet zeker of Fanta het hier wel mee eens zou zijn. Hij wreef zachtjes over haar onderbenen, net zo lang tot dat ze warm aan voelde. Hij ging een klein stukje omhoog bij haar onderbenen en ging die ook warm wrijven. Zijn blik gleed opnieuw naar Fanta haar ogen en zocht opnieuw een soort toestemming in haar ogen. Hij keek daarna weer naar haar benen en zijn handen. Daarna gleed hij met zijn handen naar haar bovenbenen. Hij keek heel even op naar Fanta om te kijken of hij niet te ver ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.supernaturall.actieforum.com
Fanta

Fanta


Aantal berichten : 636
Registratiedatum : 07-12-11
Leeftijd : 27

Character sheet
Naam: Fanta Cola
Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game?
Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3

Fun? Or not? [Percy] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fun? Or not? [Percy]   Fun? Or not? [Percy] - Pagina 4 Emptyma dec 19, 2011 8:26 am

‘Hm, dan ben jij deze nacht mijn patiënt maar, lijkt me dan toch,’ zei ze en ze grinnikte even toen ze de diepe stem van Percy hoorde kreunen. Nee maar, Percy die kreunde om de handelingen van een meisje. Dit moest in de krant komen. Maar zulke dingen hield ze dus wel tussen hem en haar, aangezien ze wist dat zijzelf er ook wel wat van kon. Haar huid was gewoon verschrikkelijk gevoelig en haar nek en hals waren de meest gevoelige plekken die ze had. Als Percy daar met zijn lippen kwam, kreunde ze de hele tijd. Ze glimlachte even toen ze zijn handen op haar been voelde en sloot haar ogen genietend toen hij naar boven ging. In tegenstelling tot bij Jason voelde zij zich bij elk handeling van Percy alsmaar beter. Heel haar hoofd werd er licht van en ze concentreerde zich op Percy en glimlachte even bemoedigend. ‘Hmm, lekker,’ zei ze en ze grinnikte even toen ze zijn handen bij haar bovenbenen voelde. Liefelijk en in een soort van aanmoediging, drukte ze haar lippen op de zijne. ‘Hmm, ga maar verder,’ mompelde ze zachtjes en meteen werd ze ontzettend rood toen ze die woorden gesproken had. Hopelijk had Percy ze niet al te verkeerd opgevat, alhoewel het wel zo klonk. Ze had het zelfs een klein beetje gekreund. Het rood steeg naar haar wangen, haar wangen bolden op en meteen sloeg ze haar ogen gauw neer, voordat hij haar weer schattig zou vinden omdat ze zo bloosde. Ze grijnsde even en keek Percy toen verlegen aan. ‘Ik bedoel, zo’n rampzalig gevoel geeft het niet, het is zelfs een heel fijn gevoel,’ fluisterde ze in zijn oor en zachtjes gleed ze met haar lippen naar zijn hals. Soms raakten haar onder- en bovenlip zijn hals en zijn nek even, maar ze drukte haar lippen niet volledig daar, aangezien ze hem een klein beetje wilde plagen. Ze vond het verschrikkelijk grappig om hem te plagen. Vooral als hij misschien ongeduldig zou worden. Zachtjes streelde ze zijn hand, die nog steeds op haar bovenbeen lag. Kalm en voorzichtig schoof ze zijn hand een klein beetje naar boven, totdat ze die vlakbij haar zij voelde. Ze glimlachte even en vroeg zichzelf af of hij dit wel fijn vond. Ze keek hem even aan om zijn reactie te peilen en liet zijn hand toen los. Ze drukte haar eigen lippen weer op de zijne.

Heel de huid onder haar rokje voelde lekker verwarmd – en nee, ze had geen scheet gelaten, maar daar werden je benen soms ook verwarmd van! Helaas zou Percy er niet mee kunnen lachen als ze dat nu zou doen – maar ze wou zijn handen daar niet weg hebben, tot haar eigen verbazing. Ze vond het heerlijk om zijn handen daar te hebben en een grote glimlach sierde haar lippen. Ze omsloot zijn nek in haar armen en drukte haar lippen bijna hongerig op de zijne. Haar tanden streken langs zijn onderlip en zachtjes gaf ze kleine beetjes in zijn onderlip, maar probeerde haarzelf niet door de lust over te laten nemen en probeerde haar beten niet te hard te maken. Bovendien had Percy’s onderlip al heel wat moeten doorstaan, aan de opgedroogde, bloedende plekken te zien en aan de velletjes. Toch vond ze dat zijn lippen nog altijd een mooi object waren om naar te kijken. Ze drukte haar lippen weer op de zijne. ‘Ik denk dat ik jou als kacheltje in huis neem. Met wat kan ik je betalen?’ vroeg ze en een ondeugende fonkeling was te zien in haar ogen, waarna ze haar lippen zijn hals weer lieten verkennen. Nu gleed haar hand naar zijn andere hand en tilde die ook wat meer richting haar rokje toe. Ze vond het niet erg. Een goedkeurende blik was bij haar te zien. Toch liet ze zijn hand los vlak onder haar rokje. Hij mocht zelf weten hoe ver hij ging, voor haar was alles goed. Tenminste, op dit gebied toch. Ze probeerde haar eigen gevoelens zo veel mogelijk te negeren. Die schreeuwen erom dat Percy verder moest gaan met zijn strelingen, dat hij zelfs op andere plaatsen mocht gaan waar hij maar wou. Ze mocht die gevoelens niet de overhand laten nemen en ze moest het hoofd koel houden en niet te licht. Ze glimlachte liefelijk naar hem en zachtjes likte haar tong langs zijn hals en drukte ze haar lippen daar. Ze grijnsde even. ‘You’re making me crazy in my head, and also in my heart, Perce,’ fluisterde ze ondeugend. ‘I can’t resist the feelings anymore,’ zei ze en ze glimlachte even, waarna ze haar lippen opnieuw langs de zijne liet strijken en haar voorhoofd tegen de zijne liet leunen.

- Waarschijnlijk laatste post vandaag ^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
Percy

Percy


Aantal berichten : 699
Registratiedatum : 05-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : thuis -.-

Character sheet
Naam: Percy Jason Farrow
Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love.
Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.

Fun? Or not? [Percy] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fun? Or not? [Percy]   Fun? Or not? [Percy] - Pagina 4 Emptyma dec 19, 2011 9:11 am

Percy dacht even na, hoeveel zou hij kostte? 'Als ik iets te eten krijg en als jij mij af en toe een kusje geeft ga ik met je mee.' Grijnsde Percy en hij duwde zijn lippen op die van Fanta. Hij voelde hoe haar handen zijn handen verplaatste tot onder haar rokje. Hij beet zachtjes op zijn onderlip. Hij wilde niet dat Fanta verder ging dan ze zelf wilde. Haar tong gleed langs zijn hals en ze drukte zachtjes kusjes tegen zijn hals. Het warme gevoel leek bijna zo snel te stromen door zijn lichaam dat hij steeds meer wilde. Hij kon er niks aan doen, maar er rolde nog een zachtte kreun over zijn lippen. Hij beet meteen op zijn onderlip en hoopt eigenlijk dat Fanta hem niet gehoord had. Toch voelde hij zijn wangen opnieuw rood kleuren en wilde hij het liefst dat hij zijn mond kon houden op dit soort momenten. Hij keek haar even aan voordat hij door ging met de strelingen over haar boven benen. Eigenlijk was hij wel bang dat hij te ver zou gaan. Hij beet zachtjes op zijn onderlip en keek naar zijn handen. Waarom zou Fanta het niet willen, ze legde zelf haar handen neer op die plaats, toch bedacht hij zich nog even of hij het wel moest doen. Misschien deed ze het alleen maar omdat ze dacht dat hij anders bij haar weg zou gaan. Natuurlijk zou hij zo iets stoms nooit doen. Hij streelde zachtjes met zijn vingertoppen over de boven benen van Fanta en duwde zijn lippen gretig op die Fanta. Toen hij zich terug trok voelde hij zichzelf best wel schuldig, misschien ging hij toch te ver bij haar nu. Hij streelde met zijn vingertoppen iets langer over haar been en wreef haar benen weer warmer. Het was inderdaad behoorlijk koud geworden deze nacht, ook hij voelde het nu wel over zijn armen. Hij wreef weer over de benen van Fanta.

Hij legde zijn handen in de zij van Fanta en trok haar dichter tegen hem aan. Hij duwde opnieuw grettig zijn lippen op die van haar. Hij kon er niks aan doen maar Fanta maakte hem echt gek, door telkens in zijn nek te zoenen. Hij speelde voorzichtig met de zoom aan de onderkant van Fanta's shirt maar liet die al gauw los toen hij doorhad waar mee hij bezig was. Hij wilde Fanta niks opleggen.
'Als ik je patient ben, weet ik niet zeker of ik het wel overleef.' Zei Percy zachtjes tegen Fanta en hij streek haar, haar achter haar oor. Hij kuste haar hals zachtjes. Langzaam ging hij met zijn vingertoppen over haar hals. Hij glimlachte naar Fanta en leek weer even zijn trance te zijn. Hij wilde zo graag alle warmte van Fanta in zich op nemen. Hij keek even op toen hij door had dat hij Fanta al een tijdje weer aan staarde.
'Sorry.' Fluisterde hij zachtjes en voelde het bloed weer naar zijn wangen stijgen. Hij beet zachtjes op zijn onderlip en streek weer met zijn vingers over haar onderbenen.

-Niet zo heel lang xD-
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.supernaturall.actieforum.com
Fanta

Fanta


Aantal berichten : 636
Registratiedatum : 07-12-11
Leeftijd : 27

Character sheet
Naam: Fanta Cola
Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game?
Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3

Fun? Or not? [Percy] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fun? Or not? [Percy]   Fun? Or not? [Percy] - Pagina 4 Emptywo dec 21, 2011 7:20 pm

Een zachte kreun gleed over Fanta’s lippen en rood kleurde haar wangen in de nachtlucht toen ze het zelf doorhad. Goedkeurend en met waarschijnlijk een paar verwijdde pupillen keek ze richting Percy. Het leek misschien net alsof ze drugs ingenomen had, maar het was voor Fanta gewoon een teken dat ze het zelf fijn vond. Raar genoeg vond ze het bij Percy nooit te ver gaan. Ze wist dat ze hem kon vertrouwen en dat hij het altijd in zijn hoofd zou houden wat er met haar gebeurd was en daarom nooit te ver zou gaan. Ze glimlachte even toen hij haar shirt losliet. Zou het raar zijn als ze hem vertelde dat het wel mocht? Welnee, ooit moest Percy weten dat ze het bij hem niet erg vond. Hij was Jason niet. ‘Jij bent Jason niet, het is niet erg,’ fluisterde ze zachtjes in zijn oor, nadat hij zijn hand bij haar shirt weggehaald had. ‘Maar lief dat je er rekening mee houdt,’ zei ze zachtjes in zijn oor en ze drukte daar een kus. Percy’s strelingen lieten haar sidderen van genot en grijnzend liet ze haar hoofd een beetje achterover zakken, zodat haar hals en haar keel goed zichtbaar werden. Percy zou inmiddels wel weten dat haar hals een zeer zwakke plek was. Fanta trok haar hoofd weer omhoog en drukte zachte kusjes op zijn lippen. Haar handen gleden door zijn haar en speelden met de lokken die zich helemaal onderaan bevonden, op hoogtepunt van zijn nek. Ze duwde zachtjes haar lippen tegen zijn hals en begon er speelse kusjes te geven. Ze glimlachte even. Deze jongen liet haar echt kippenvel krijgen. Ze pakte speels zijn hand en drukte daar kusjes op. Zachtjes en speels beet ze in zijn vingertop en grijnsde even, waarna ze zijn achterhoofd pakte en zich vol lust en liefde op zijn lippen stortte. Haar handen gleden over zijn shirt heen en trokken zijn hand naar haar eigen shirt. Wat hij daar deed, moest hij zelf maar weten. Als hij dacht dat hij te ver ging of gewoonweg nog niet zo ver wou gaan, dan zou hij dat zelf wel weten, maar hij wist in elk geval dat zij alles goed vond. Haar ogen sloten zich genietend en haar lippen drukten zich als vanzelf weer op de zijne. ‘Love you,’ mompelde ze en ze drukte haar lippen in zijn nek, waar ze zachtjes een zoen begon te geven.

Wat hadden ze deze nacht gedaan? Wel, ze hadden gezoend, nog eens gezoen en uh.. gezoend. Maar ze hadden ook elkaar beter leren kennen. Fanta had Percy’s verleden leren kennen en Percy die van haar. Zo had ze tenminste wel geen geheimen meer voor hem. Fanta kon het zichzelf voorstellen dat Percy zich afvroeg of ze verder nog geheimen voor hem had. Nee, die had ze niet. Ze was alleen maar hopeloos verliefd op hem geworden. Ze keek kalm naar Percy en legde haar hand op zijn wang, waarna ze daar zachtjes streelde en liefelijk glimlachte naar hem. ‘Je bent gek,’ giechelde ze toen op haar manier. ‘Gek, maar lief, net zoals mij,’ lachte ze en ze knipperde overdreven veel met haar ogen. Waarschijnlijk was heel haar mascara nu wel weggehuild, maar het kon haar niks schelen. Als ze maar bij Percy was. Ze drukte haar lippen weer op de zijne. Toen ze geluid hoorde, keek ze opzij. Het volgende moment lag Fanta naast Percy, met haar hoofd bang verborgen bij zijn buik in zijn shirt. ‘De vader van de konijnen komt wraak nemen!’ zei ze angstig, terwijl ze naar de haas voor haar wees. Ze keek op. Het was een indrukwekkend groot beest, maar ze haatte konijnen en haasjes. Ze vond ze echt niet leuk op de een of andere manier. Eigenlijk vond ze dieren gewoon niet leuk en wou ze zo snel mogelijk van ze wegrennen. ‘Percy, hij beweegt,’ fluisterde ze, toen de haas richting hun deed en een stapje dichterbij deed. Heel Fanta’s spieren spanden zich en opnieuw verstopte ze zich in zijn shirt, haar neus gedrukt tegen zijn vel, om zo weinig mogelijk van het enge beest te zien. Ze wou dat het wegging en wel nu. Ze haatte konijnen en hazen! ‘Rot op. Ik heb je kinderen niet gestolen,’ deed ze een poging om de haas weg te jagen. Toen haar ogen die van hem weer aankeken, verstopte ze zich weer. ‘Dadelijk eet hij mijn hersens op,’ prevelde ze wanhopig in Percy’s shirt. Pas toen ze hoorde dat de haas stappen van hun verwijderde, kwam ze omhoog. Haar hart klopte in haar keel en kalm trok ze Percy op zich. ‘Als je dieren in huis neemt, ben ik weg,’ zei ze en ze grinnikte even, ondanks dat ze zich schaamde voor haar fobie voor dieren. ‘Ik ben namelijk bang voor ze,’ fluisterde ze zachtjes en met een beschaamde blik keek ze opzij. ‘Zelfs voor puppy’s.’

- Laat, sorry :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Percy

Percy


Aantal berichten : 699
Registratiedatum : 05-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : thuis -.-

Character sheet
Naam: Percy Jason Farrow
Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love.
Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.

Fun? Or not? [Percy] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fun? Or not? [Percy]   Fun? Or not? [Percy] - Pagina 4 Emptydo dec 22, 2011 5:52 am

Percy schrok toen Fanta in een beweging naast hem lag. Hij keek opzij naar de haas waar Fanta zo bang voor was. Hij sloeg zijn arm om Fanta heen en trok haar dicht tegen hem aan. Eigenlijk vond hij het wel grappig dat Fanta zo bang was voor dieren. Aan de anderen kant vond hij het ook wel zielig voor haar. Ze zou nooit een klein hondje nemen of katje. Of misschien zelfs maar een konijn, zonder bang te zijn dat het dier haar hersenen op zou eten. Hij glimlachte naar Fanta toen ze weer boven op hem ging zitten en kuste haar lippen zachtjes.
'Wat jammer nou, ik wou net een kleine Huksy voor je kopen.' Glimlachte Percy naar Fanta. Hij wou inderdaad altijd een Husky hebben, hij vond het zulke mooie dieren. Ze hadden altijd van die aparte ogen en hun vacht zijn altijd pluizig. Percy glimlachte nog steeds en haalde zijn schouders op. Hij beet zachtjes op zijn onderlip en glimlachte daarna weer.
'Tja, dat word hem dus niet.' Glimlachte hij en drukte nog een kus op haar lippen. Hij vond het aan de ene kant wel jammer, hij wilde heel graag zo'n mooi dier hebben. Maar hij wilde ook niet dat Fanta de hele dag zou weg rennen voor een dier. Niet dat ze hier een dier mochten houden. Ze mochten helemaal niks hebben hier, alleen een paar spullen van huis. Het enige wat Percy wilde was wat kleding en de foto met zijn zusje en hem. Meer had hij niet dat hij mee wilde hebben. Meer was er ook niet nodig voor hem.

Hij streelde zachtjes door het haar van Fanta en legde zijn handen uiteindelijk weer terug in haar zij, waar Fanta ze eerder die avond zijn handen had geplaatst. Hij was blij dat Fanta tegen hem had gezegd dat hij niet zoals Jason was. Niet dat hij anders verwacht had, maar hij was blij dat Fanta zich prettig bij hem voelde. Hij beet zachtjes op zijn onderlip en keek Fanta alleen maar aan in haar ogen. Nog steeds vond hij het moeilijk, hij wilde niet te ver gaan. Hij drukte zijn lippen zachtjes op die van Fanta en beet daarna weer op zijn onderlip.
'Je mag mij slaan als ik wel te ver ga.' Glimlachte Percy naar Fanta. Percy was niet geniaal in zijn grappen, zeer slecht zelfs. Ergens heeft hij zijn gevoel voor humor tijdens zijn geboorte niet mee gekregen. Of hij heeft het nooit geleerd dat kan ook. Toch er was iets in hem wat het gevoel van humor totaal verpestte waardoor hij met de meest slechtte grappen kwam. Hij wilde er niet te veel over na denken, hij wilde gewoon hier nu zijn met Fanta.


-Aai sorry niet zo geweldig >.<-
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.supernaturall.actieforum.com
Fanta

Fanta


Aantal berichten : 636
Registratiedatum : 07-12-11
Leeftijd : 27

Character sheet
Naam: Fanta Cola
Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game?
Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3

Fun? Or not? [Percy] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fun? Or not? [Percy]   Fun? Or not? [Percy] - Pagina 4 Emptyvr jan 06, 2012 6:59 am

‘Een husky is misschien nog wel oké,’ zei Fanta, maar de twijfel klonk toch in haar stem. Ze hield echt niet van beesten, wou ze het liefst uit haar buurt houden. Vooral was, vooral voor jonge kinderen, een huisdier hebben een soort hype geworden. Veel mensen hielden dieren om zich niet alleen te voelen of om een soort kind te hebben. Ze hadden dan het gevoel dat als hun huisdier tevreden was, ze hetzelfde deden als dat ze voor een kind zorgden. Ze slikte even en schudde haar hoofd, zodat haar rode haar sierlijk heen en weer bewoog. Als ze een husky zou hebben, zou ze in elk geval al gillend wegrennen. Dat wist ze in elk geval al zeker. ‘Jou sla ik niet, schat,’ mompelde ze en ze duwde zachtjes haar lippen op de zijne. Een soort opwinding welde in haar op toen ze besefte dat die ondeugende Fanta in haar nog niet helemaal weg was. Percy zou het vast niet erg vinden als ze die kant van haar weer even omhoog haalde. Nee, misschien zou hij het juist leuk vinden aan haar. Ze grijnsde even bij dat idee en sloot haar ogen. Ze was moe aan het worden, maar ondanks haar vermoeidheid, wist ze dat ze niet in slaap ging vallen. Niet zolang er nog genoeg ideeën in haar hoofd rondspookten om de avond leuk te maken en zo te houden. Ook kwam er een ander idee boven. Een idee dat ver boven haar grenzen ging, maar een idee die zo aanlokkelijk was dat ze niet zeker wist of ze het wel kon negeren. De aantrekkingskracht tot het idee werd steeds groter en groter en het viel niet te vermijden bij haarzelf dat ze het graag wou. Ze wou het gewoon eens uitproberen, om te weten hoe het was. Ze wou niet het bange meisje blijven, die bang was dat een of andere vriend van vroeger terugkwam om hetzelfde te doen als wat er vroeger gebeurd was. Ze kon niet altijd blijven wachten tot de nachtmerrie voorbij zou gaan en tot ze weer in staat was om dingen te doen die andere meiden ook deden. Ze wou dat ze sterk genoeg was, maar deze aantrekkingskracht kon ze niet weerstaan. Ze moest het doen, voor Percy. Ze wou niet dat hij dacht dat ze een watje was die alleen maar kon huilen en bang kon zijn. Ze moest ervoor gaan.

Een korte aarzeling schoot door haar heen terwijl ze richting Percy’s borstkas keek en haar blik toen omhoog liet gaan. Toen haar goudgroene ogen zijn blauwgrijze ogen ontmoetten, grijnsde ze even en leek heel de aarzeling verdwenen te zijn. Haar handen gleden naar de zoom van haar shirt en zonder verder nog na te denken, trok ze de stof omhoog. De stof gleed van haar navel naar boven en ontblootte langzaam haar meest mooie delen. Haar vrouwelijke rondingen werden goed omgeven in het witte maanlicht en Fanta sloot haar ogen even toen ze een rilling door zich heen voelde gaan nadat ze het shirt over haar hoofd getrokken had. ‘Het is oké,’ fluisterde ze Percy toe, terwijl een lichte glimlach haar mond sierde. Ze drukte haar lippen zachtjes op de zijne en hoopte dat hij niet kwaad zou zijn dat al zo ver ging. Voor haar leek het alsof ze al haar grenzen bereikt had, maar nu een nieuwe keuze maakte. Doorgaan of stoppen? Dat zou aan Percy liggen. Hij mocht kiezen. Zij vond alles goed. Hij was niet Jason, dat moest ze zichzelf maar voorhouden. Ze sloeg haar armen rond zijn nek toen een kleine windvlaag haar liet sidderen en alle haartjes op haar lichaam liet opreizen. De haartjes in haar nek leken te trillen toen ze Percy’s warme wang tegen de hare voelde en zachtjes gleden haar handen over zijn rug. ‘Het is oké,’ mompelde ze nogmaals zachtjes tegen zijn lippen. Het viel haar op dat zijn onderlip warmer was dan zijn bovenlip. Misschien omdat die iets voller was of zo. Ze had geen idee, maar ze had wel het idee dat ze het heerlijk vond om zijn lippen opnieuw te kussen. Hij was de jongen met wie ze verder wou. Of het wederzijds was? Ze wist het niet. Ze wist nog niet alles van hem, maar hoelang zou dat duren? Ze had geen idee. Van veel dingen had ze op dit moment geen idee, omdat haar gedachten alleen nog maar bij Percy waren. ‘Love you,’ mompelde ze zachtjes tegen zijn lippen en ze drukte er nog een kusje op.

> *Gaat op knieën zitten en buigt* Sorry voor de late reactie. Hopelijk lekker onverwachts en hopelijk maakt het alles goed ;D <
Terug naar boven Ga naar beneden
Percy

Percy


Aantal berichten : 699
Registratiedatum : 05-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : thuis -.-

Character sheet
Naam: Percy Jason Farrow
Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love.
Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.

Fun? Or not? [Percy] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fun? Or not? [Percy]   Fun? Or not? [Percy] - Pagina 4 Emptyvr jan 06, 2012 8:17 am

Percy grijnsde toen Fanta twijfel achtig zei dat een husky nog wel oke was. Fanta was duidelijk echt bang voor dieren. Dan zou hij het haar niet aan doen om nu met een kleine puppy voor haar te komen. Niet dat hij zo'n diertje ergens vandaan kon halen, dan zou een uitspatje naar de mini boerderij ook wel niet gaan. Niet dat Percy het zo had op boerderij dieren. waarom wist hij niet. Hij had gewoon niet veel met boerderij dieren, misschien kwam dat wel omdat hij eigenlijk nog nooit op een boerderij is geweest. Zijn vader hield niet van dat soort uitstapjes en zijn moeder had het altijd veelste druk voordat soort uitstapjes. Hij beet zachtjes op zijnonderlip en zag ook dat Fanta ergens over na het denken was. Waarover wist hij niet toen ze haar ogen sloot. Hij beet nog harder op zijn onderlip, misschien twijfelde ze ergens over. Of wou ze gewoon gaan slapen. Eerlijk gezegd was hij ook wel aan de moeie kant geworden. Nachtjes doorhalen was nooit een succes bij hem geweest. Hij keek op naar Fanta toen ze eindelijk weer haar ogen opende. Hij keek in haar groene ogen en zag een nieuwe blik in haar ogen. De twijfel achtige blik in haar ogen was verdwenen, waarschijnlijk zou het gesprak ook een andere wending krijgen nu. Hij was toch wel lichtelijk verbaasd toen haar vingers naar de onderkant van haar zoom van haar t shirt gleden. Ze dacht toch niet? Percy beet op zijn onderlip. Hij mocht dan misschien volgens Fanta goed kunnen zoenen, maar Fanta was wel het eerste meisje waar hij ooit zo mee gezoend heeft. Van Dahlia afgezien omdat hij haar nooit als een vriendin heeft beschouwd, maar als een gewone vriendin. Ze trok haar shirt uit en leunde weer naar Percy toe. Hij voelde haar lippen tegen de zijne en hij kuste haar terug. Hij sloeg zijn armen om haar heen. Hij was bang dat ze anders kou zou vatten. Hij drukte zijn lippen zachtjes tegen die van Fanta, maar hij wist niet hoe hij verder moest.

Zij zei tegen hem dat ze het wel oke vond. Maar vond hij het zelf ook wel oke. Hij duwde zijn lippen nogmaals tegen die van Fanta, maar voelde zich nu wel minder zeker. Hij had nog nooit iets met een meisje gedaan. Hij had een keer Dahlia gezoend en dat was het. en hoel lang kende hij Fanta nu. Hij beet op zijn onderlip en wist niet wat hij moest doen. Hij dacht dat hij het wel tegen Fanta kon zeggen. Maar misschien zou ze hem dan een loser vinden en hem niet meer willen. Hij drukte zijn zachtjes zijn lippen tegen haar mondhoeken en kaak. Hij legde zijn handen in haar zij, maar merkte zelf hoe erg hij trilde. Trilde hij nou echt omdat hij bang was? Hij wilde Fanta ook niet ergens toe dwingen, ook al zei ze dat het goed was. MIsschien dacht ze ook wel iets anders. Hij beet zachtjes op zijn onderlip en plaatste daarna zijn lippen tegen haar hals. Hij drufde zijn ahden niet te verplaatsen misschien zouhet dan nog erger opvallen dat hij trilde. Hij duwde zijn lippen zachtjes tegen haar hals en verplaatste zijn lippen zachtjes weer naar haar mond. Hij hield ook van haar echt waar, maar hij wist niet of hij dit wel al wilde. Hij had het misschien ook zelf wel uitgedaagd, het was zijn eigenschuld. Hij drukte zachtjes zijn lippen tegen haar lippen, misschien hoorde het er wel allemaal bij, dat je zenuwachtig word. Vast wel. Hij drukte zijn lippen weer tegen haar lippen misschien moest hij er gewoon niet aan denken en het gewoon doen. Toch je moest er toch bij nadenken? Hij wist het niet, hij beet op zijn onderlip en drukte daarna zijn lippen weer tegen die van Fanta. Misschien moest hij gewoon eerlijk tegen haar zijn. Hij keek haar even aan en durfde zijn handen echt van haar zij te halen. Straks zou ze kou vatten of ze zou voelen hoe erg hij trilde. Hij bet op zijn onderlip en hij keek haar aan. Zou ze bij hem weg gaan als hij zou zegen dat hij dit nog niet durfde, of als hij zou zeggen dat hij nog nooit eerder een meisje had gezoend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.supernaturall.actieforum.com
Fanta

Fanta


Aantal berichten : 636
Registratiedatum : 07-12-11
Leeftijd : 27

Character sheet
Naam: Fanta Cola
Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game?
Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3

Fun? Or not? [Percy] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fun? Or not? [Percy]   Fun? Or not? [Percy] - Pagina 4 Emptyma maa 05, 2012 8:07 am

Een klein glimlachje verspreidde zich rond Fanta’s lippen toen Percy’s lippen twijfelachtig van de hare weken, maar daarna weer terug gedrukt werden op die van haar. Ze merkte op dat hij lichtelijk trilde, maar ze voelde de bui al hangen als ze daar iets van zou zeggen. Percy zou vast willen dat ze daar haar mond over hield, dus ging ze doen wat hij van haar vroeg. Haar kalme blik gleed naar zijn ogen, waarna ze een klein grijnsje niet kon tegenhouden en haar lippen eerste op de zijne drukte, waarna ze een kusje gaf op het puntje van zijn neus. Haar ogen wenden ondertussen al aan de duisternis, dus hoefde ze niet als een of andere gek naar zijn lippen te gaan zoeken en als zij ze dan eenmaal gevonden had, hoefde ze geen moeite te doen om haar lippen op de zijne te drukken en per ongeluk mis te komen, want dat voorkwam ze omdat haar ogen al gewend waren aan de duisternis. Oké, eigenlijk best onzinnig dat ze aan zoiets doms dacht als ze aan het zoenen was, maar ja, ze had wel vaker domme gedachten.
‘Ik meende wat ik zei, het was niet zomaar een opvlieging,’ zei ze, toen haar goudbruine ogen naar de blauwgrijze ogen van Percy keken. Haar lippen trokken zich terug, alsof ze opeens een eigen willetje hadden gekregen en zij er niks meer over te zeggen had. Alsof het niet meer aan haar was om te vertellen wat haar lippen moesten doen en wat zeker niet. Haar armen lagen rond zijn nek en haar halfblote lijf drukte zich tegen zijn shirt aan, om de koude te ontsnappen. Ze was dan ook blij dat de armen van Percy op de een of andere manier warmte afgaven, alsof er een of andere verwarming in zijn armen en die geactiveerd werd als hij zijn armen om haar heensloeg. Oké, nu moest ze echt ophouden met die gekke gedachten. Ze waren soms echt niet leuk meer.
‘Ik denk dat ik voor de eerste keer echt verliefd ben. Dat met Jason stelde echt niks voor. Die gevoelens wat ik nu heb zijn anders,’ zei ze, terwijl ze Percy verliefd in de ogen aankeek. Nou ja, ze wist natuurlijk niet of ze hem daadwerkelijk verliefd aankeek, want ze kon haar eigen blik niet zien. Maar omdat haar ogen dichtgeknepen waren, vermoedde ze toch dat ze verliefd keek. Oké, deze gedachten sloeg nergens meer op. Nog minder dan daarnet. Ze moest gewoon ophouden met die gedachten en gewoon van het moment genieten. Eigenlijk moest ze leren om zelf nergens meer bij stil te staan. Alsof ze geen gedachten had, zo moest ze het doen. Ze slikte even. Ze wist ook niet precies hoe ze dat ging aanpakken en waarschijnlijk ging het haar dan ook niet lukken.
‘Wat heb ik toch veel gedachten! Echt, je zou helemaal gek worden als je in mijn hoofd zat,’ lachte Fanta, terwijl ze haar hoofd een beetje kantelde, waardoor haar roodbruine haar langs haar wang opzij viel en het haar een soort katachtige blik gaf. Nu nog de wimperkruller van Maybeline erbij toevoegen en ze had die katachtige blik echt. Kijk, zie je nou? Dat waren die rare gedachten van haar. Mascara! Die moest ze nog eens gaan kopen. Haar andere zes potjes waren bijna leeg. Nou ja, eentje daarvan toch. Maar zes was een symmetrisch getal, want het kon opgesplitst worden in drie. Vijf kon opgesplitst worden in tweeënhalf, maar ze wist niet precies wanneer haar potje mascara halfleeg was en wanneer niet, dus dat leek haar een slecht idee. Om haar gedachten nu echt te verdringen, duwde ze haar lippen vol lust op die van Percy en liet zich meeslepen in een heerlijk gevoel vol liefde en passie.

- Slap me in my face, punch me in the eye, do me how you want baby but just don't say goodbye... Haha, van Rollercoaster van Estelle en Robin Thicke, een echte aanrader. Maar nee, serieus, sorry dat ik zo laat ben! ;D -
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Fun? Or not? [Percy] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fun? Or not? [Percy]   Fun? Or not? [Percy] - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fun? Or not? [Percy]
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Who Knew? [Percy]
» Make my day, hon. [Percy]
» ~Mission Percy abduct~
» Fun in Jail [Percy & Stefan]
» Percy Jason Farrow

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Disturbia :: Disturbia Clinic || Buiten :: F.-
Ga naar: