| | Wil je in mijn topic komen? | |
|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Hayden Admin

Aantal berichten: 779 Registratiedatum: 06-10-11 Leeftijd: 17
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
 | Onderwerp: Wil je in mijn topic komen? zo dec 04, 2011 3:51 pm | |
| Plaats hier je topic's die voor iedereen open staat, maar waar niemand in post. Hier kunnen andere leden kijken of er al een topic is die open is, waar ze kunnen posten! Gelieve niet dubbel te posten, als je laatste topic die je hier geplaatst hebt er nog staat, edit je post gewoon simpel en plaats je nieuwe topic erbij!  |
|
 | |
Melanie

Aantal berichten: 280 Registratiedatum: 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
 | Onderwerp: Re: Wil je in mijn topic komen? zo dec 04, 2011 3:53 pm | |
| |
|
 | |
Brittany

Aantal berichten: 31 Registratiedatum: 04-12-11 Leeftijd: 15 Woonplaats: In de snackbar..
Character sheet Naam: Brittany Rose Parker. Partner: On the moment, none. Reden van plaatsing: Manische depressiviteit.
 | Onderwerp: Re: Wil je in mijn topic komen? zo dec 04, 2011 3:54 pm | |
| |
|
 | |
Yué

Aantal berichten: 67 Registratiedatum: 04-12-11
Character sheet Naam: Yué Dempsey Partner: I would say, there is a little twinkle in my heart. Reden van plaatsing: Agressief (ADHD)
 | Onderwerp: Re: Wil je in mijn topic komen? zo dec 04, 2011 8:36 pm | |
| |
|
 | |
Audire

Aantal berichten: 27 Registratiedatum: 05-12-11
Character sheet Naam: Audire Filosia Partner: Never ask me again, oké? Reden van plaatsing: Paniek aanvallen & Ernstige faalangst
 | Onderwerp: Re: Wil je in mijn topic komen? di dec 06, 2011 2:35 pm | |
| |
|
 | |
Percy

Aantal berichten: 688 Registratiedatum: 05-12-11 Leeftijd: 16 Woonplaats: thuis -.-
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: 'I love you.' Is easy to say. But to truly love someone not. Please, don't be mad. I love you both. Reden van plaatsing: Depressie en hij doet aan Automutilatie. Hij geniet van de pijn die hij daar van krijgt.
 | Onderwerp: Re: Wil je in mijn topic komen? di dec 06, 2011 8:06 pm | |
| |
|
 | |
Ryan

Aantal berichten: 144 Registratiedatum: 04-12-11 Leeftijd: 15 Woonplaats: Hutje op een eiland in de oceaan
Character sheet Naam: Ryan Rovins Partner: I guess you are my oxygen Reden van plaatsing: Agressie, moordneigingen, stem in zijn hoofd
 | Onderwerp: Re: Wil je in mijn topic komen? di dec 06, 2011 8:56 pm | |
| |
|
 | |
Declan

Aantal berichten: 273 Registratiedatum: 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
 | Onderwerp: Re: Wil je in mijn topic komen? di dec 06, 2011 9:38 pm | |
| |
|
 | |
Dahlia

Aantal berichten: 202 Registratiedatum: 05-12-11 Leeftijd: 16 Woonplaats: onder jou bed.
Character sheet Naam: Dahlia Donovan Partner: Do you know how hard it is to hear that you love me? While you're not with me Reden van plaatsing: Verstoorde emoties
 | Onderwerp: Re: Wil je in mijn topic komen? za dec 10, 2011 8:48 pm | |
| |
|
 | |
Gemma

Aantal berichten: 125 Registratiedatum: 09-12-11 Leeftijd: 15
Character sheet Naam: Gemma Jones Partner: Would you dare? Reden van plaatsing: Sociopaat
 | Onderwerp: Re: Wil je in mijn topic komen? ma dec 12, 2011 7:29 pm | |
| |
|
 | |
Fanta

Aantal berichten: 615 Registratiedatum: 07-12-11 Leeftijd: 15
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
 | Onderwerp: Re: Wil je in mijn topic komen? ma dec 12, 2011 8:24 pm | |
| |
|
 | |
Dante

Aantal berichten: 185 Registratiedatum: 13-12-11 Leeftijd: 17 Woonplaats: In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: It's like my mind is playing tricks on me. Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
 | Onderwerp: Re: Wil je in mijn topic komen? wo dec 14, 2011 7:05 pm | |
| |
|
 | |
Brianne Moderator

Aantal berichten: 224 Registratiedatum: 16-12-11 Leeftijd: 15 Woonplaats: In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: If you'd only knew what you're doing with me.. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, stemmen in haar hoofd die haar 'beheersen'
 | Onderwerp: Re: Wil je in mijn topic komen? vr dec 16, 2011 8:44 pm | |
| _________________ I wanna leave my footprints on the sands of time Know there was something that, and something that I left behind When I leave this world, I'll leave no regrets Leave something to remember, so they won't forget
|
|
 | |
Andrew

Aantal berichten: 103 Registratiedatum: 04-12-11
Character sheet Naam: Andrew Hellsong Partner: - Reden van plaatsing: Woedeaanvallen & Depressie
 | Onderwerp: Re: Wil je in mijn topic komen? za dec 17, 2011 4:41 pm | |
| |
|
 | |
Auburn

Aantal berichten: 58 Registratiedatum: 09-12-11
Character sheet Naam: Auburn Mercedes Délune Delfade Partner: / Reden van plaatsing: Kan communiceren met het bovennatuurlijke, en wordt beschouwd als een gevaar voor de mensheid.
 | Onderwerp: Re: Wil je in mijn topic komen? zo dec 18, 2011 5:30 pm | |
| |
|
 | |
| | Wil je in mijn topic komen? | |
|